Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Same here, waarom is dat in godsnaam niet slim? :P Zoals Ferrari man al zei, zo vermijd je situaties als bij McLaren, en bovendien is je 1ste rijder dan doorgaans veel sneller wereldkampioen. Hamilton had al wereldkampioen geweest als hij niet Alonso naast zich had gehad, en ook omgekeerd had Alonso al wk geweest als Hamilton niet naast hem reed...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Eric op 16 oktober 2007 - 18:27:29
Rosberg naar McLaren....denk het niet, Nico is een goede middenmoot...nothing more nothing less
Ik vrees dat je een bril nodig hebt Eric ;)

Nico geeft Hamilton in een McLaren rijles ;)

Karre

dat denk ik niet, die 2 samen in een team zou mooi zijn, ik denk dat het gelijk op zou gaan... denk ik hé

meatball

Citaat van: Tim op 16 oktober 2007 - 19:28:18
Citaat van: Eric op 16 oktober 2007 - 18:27:29
Rosberg naar McLaren....denk het niet, Nico is een goede middenmoot...nothing more nothing less
Ik vrees dat je een bril nodig hebt Eric ;)

Nico geeft Hamilton in een McLaren rijles ;)
En waarom denk jij dat,Rosberg kan goed zijn maar zoveel heeft hij nog niet laten zien.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Omdat Rosberg dit seizoen wel degelijk fantastische dingen heeft laten zien en z'n Williams vaak hoger kreeg dan een ander hem zou hebben gekregen, ik geloof dat de teller op 15 - 1 staat (waarbij die 1 nog te wijten is aan pech als ik me niet vergis).

Winnen kan niet met Williams, podium rijden evenmin (tijdens een normale race) maar wanneer het kon stond Rosberg er.

Hamilton - Rosberg, ik zou het zéér graag zien.

scho0634

Eens met Tim. Rosberg presteerd uitstekend. Ik zou hem graag in een topauto zien.

Karre

het ziet ernaar uit dat het rosberg-schumacher wordt.

meatball

Citaat van: Tim op 16 oktober 2007 - 20:22:46
Omdat Rosberg dit seizoen wel degelijk fantastische dingen heeft laten zien en z'n Williams vaak hoger kreeg dan een ander hem zou hebben gekregen, ik geloof dat de teller op 15 - 1 staat (waarbij die 1 nog te wijten is aan pech als ik me niet vergis).

Winnen kan niet met Williams, podium rijden evenmin (tijdens een normale race) maar wanneer het kon stond Rosberg er.

Hamilton - Rosberg, ik zou het zéér graag zien.
Hij stond wel naast een ploegmaat die in heel zijn cariere niets heeft laten zien ,terwijl Hamilton naast een tweevouwdig wk stond.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

hopelijk wordt raikkonens contract ook nog verlengt

meatball

Citaat van: robbert op 16 oktober 2007 - 20:50:01
hopelijk wordt raikkonens contract ook nog verlengt
Dat moet voor mij niet perse,maar dat wisten jullie al.
Massa blijft en dat is natuurlijk top.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 16 oktober 2007 - 19:24:57
Same here, waarom is dat in godsnaam niet slim?

Nou ja, waarom dat niet slim is? Tja, omdat er simpelweg betere rijders voorhanden zijn. Je kan zeggen; nu hebben we een prima tweede rijder, maar heeft Ferrari dan al een echte eerste? Ik verwacht dat Kimi de komende tijd het voortouw zal nemen maar dat weten we niet. Om nu dan al een 2e rijder vast te leggen tot 2010 lijkt me dan wat voorbarig. Gezien Massa's prestaties, charisma en uitstraling ga ik er niet van uit dat ze denken dat hij de kar zal gaan trekken. Een verlenging met 1 seizoen, zodat Kimi kan bewijzen dat hij nr 1 kan zijn, lijkt me logischer. Tot 2010 vind ik nogal lang.

Gods Gift

Ik vind het wel een goede beslissing, wat Kimi kan hebben we allemaal wel gezien de afgelopen jaren. Het is puur tegenslag dat hij nog geen WK is geworden. Massa groeit nog steeds en zie ik ook steeds volwassener worden, het enige nadeel van Massa is zijn regenrijden.
Daarnaast lijken ze redelijk goed samen te werken, wat ook wel belangrijk is gebleken.
Ferrari wijst volgens mij volgend jaar pas een eerste rijder aan als er een duidelijk prestatie verschil is.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Tim C

Citaat van: meatball op 16 oktober 2007 - 20:39:44
Hij stond wel naast een ploegmaat die in heel zijn cariere niets heeft laten zien ,terwijl Hamilton naast een tweevouwdig wk stond.
Zal ik het misschien specifieker zeggen:

Daar waar zijn gerespecteerde teammaat meestal startte op de vijftiende plaat stond Rosberg meestal een tiental plaatsen verder naar voor. Specifiek gaat het hier om een tijdsverschil tussen een halve en een volle seconde.

Maar inderdaad, jij bent waarschijnlijk beter in dat soort dingen inschatten dan Frank Williams...

scho0634

Jeetje ze. Iedereen ziet toch de prestaties van Rosberg. Iedereen kan zien dat hij het uitstekend doet. Vreemd dat daar nog mensen zijn die twijfelen. Natuurlijk weet niemand of hij beter is dan Lewis of niet. Maar dat hij het momenteel goed doet en laat zien dat hij een groot talent is ziet toch iedereen.

bogief1

Dat hij beter is dan Lewis wil ik (nog) niet gezegd hebben. Maar Rosberg is wel een topper.
Wurz misschien niet, maar om hij is nu ook niet zo zwak om op een seconde gereden te worden in dezelfde wagen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna