Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: robbert op 06 oktober 2007 - 15:05:41
ja man, als ik zoveel namen moet opnoemen, dan staat alles hier vol, ik denk dat jij dan niet veel nederlanders ken hé. Ik ben nl geboren in Nederland moest je het nog niet weten en woon maar een paar jaar in Belgie

Je past je snel aan, want je post wel als een Belg ;).

In ieder geval; ik ken niemand in mijn omgeving die naar Sforza gaat zitten kijken. Ik ken echt niemand die dat doet. Dus jouw post verbaast mij zeer. Het is het commentaar wat echt totaal niet aanspreekt bij de mensen.

robbert

ja ik weet ook dat de belgen niet kijken naar sporza, maar in Nederland is dat anders

Jasper

0634 is Nederlander...

scho0634


meatball

Citaat van: Jasper op 06 oktober 2007 - 18:09:07
0634 is Nederlander...
Waauw dat heb je ook snel door ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Dankje, wat jij blijkbaar nog niet doorhebt, is dat robbert dit nog niet door had.

scho0634

Even wat anders; Als jullie Belgen niet naar sporza kijken, naar welke zender kijken jullie dan naar Grand Prix'?

supersteven

de rtbf of anders gezegd: la une of la deux
let the sunshine shine in your heart

scho0634

Ah! De Franse Belgen!

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 06 oktober 2007 - 22:16:52
Ah! De Franse Belgen!
Jeps, de walen zijn toch nog ergens goed voor ;D ;D Maar toch kijk ik elke race naar Sporza, waarom weet ik niet, kvind het alleen zo dom om naar de Walen te gaan kijken terwijl het in het Nederlands beschikbaar is. Overigens blijf ik elke race hopen op verbetering. En geloof me of niet, die is er, ze zitten er al met wat meer spanning en sensatie, maar om aan de RTBF te tippen zullen ze nog lang moeten oefenen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Hmm, Silly Season, Williams neemt een Toyota-Japanner in dienst in ruil voor gratis motoren. Dat ze hen dan ineens Trulli geven hé, dan kan die man ook nog eens mooie(re) resultaten neerzetten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Neen, jong! Ralf, neem Ralf!!!!

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 11:30:35
Citaat van: 0634 op 06 oktober 2007 - 22:16:52
Ah! De Franse Belgen!
Jeps, de walen zijn toch nog ergens goed voor ;D ;D Maar toch kijk ik elke race naar Sporza, waarom weet ik niet, kvind het alleen zo dom om naar de Walen te gaan kijken terwijl het in het Nederlands beschikbaar is. Overigens blijf ik elke race hopen op verbetering. En geloof me of niet, die is er, ze zitten er al met wat meer spanning en sensatie, maar om aan de RTBF te tippen zullen ze nog lang moeten oefenen.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Dan heb je zo'n geweldige baan en dan geef je commentaar alsof je bij de belastingdienst werkt!. Waar is de passie, waar is de interesse?

meatball

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 14:40:36
Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 11:30:35
Citaat van: 0634 op 06 oktober 2007 - 22:16:52
Ah! De Franse Belgen!
Jeps, de walen zijn toch nog ergens goed voor ;D ;D Maar toch kijk ik elke race naar Sporza, waarom weet ik niet, kvind het alleen zo dom om naar de Walen te gaan kijken terwijl het in het Nederlands beschikbaar is. Overigens blijf ik elke race hopen op verbetering. En geloof me of niet, die is er, ze zitten er al met wat meer spanning en sensatie, maar om aan de RTBF te tippen zullen ze nog lang moeten oefenen.

Onbegrijpelijk vind ik dat. Dan heb je zo'n geweldige baan en dan geef je commentaar alsof je bij de belastingdienst werkt!. Waar is de passie, waar is de interesse?
Bij het voetbal en wielrennen zeker?
Deze twee sporten beheersen de media volledig :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bogief1

Wurz stopt dus, wie zou de opvolger kunnen zijn?

Liuzzi, Nakajima, Schumacher of Sutil?

Waarschijnlijk Nakajima, dan hoeven ze niet de betalen voor de motoren, maar als ze werkelijk een revolutionaire wagen zullen bouwen, hebben ze er meer baat bij om een ervaren coureur te nemen denk ik.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna