Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

Tim C

McLaren: Hamilton - Kovalainen
Renault: Alonso - Piquet

Deze donderdag?

janke

#151
Hier kan ik vrede mee hebben. Want het zou wat zijn dat voor het seizoen 2008 Kovalainen naast de pot piest en een testrijder(tje) wordt. Ben geen fan van hem maar dat verdient hij niet. Heeft in zijn eeste jaar best goede dingen laten zien. Meer dan menig zgn. topcoureur.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: Tim op 19 november 2007 - 19:45:47
McLaren: Hamilton - Kovalainen
Renault: Alonso - Piquet

Deze donderdag?

Hoezo donderdag eigenlijk?

En Fisico? Zijn er concrete geruchten rond hem? Of houd het hier op?

janke

#153
Omdat Briatore vandaag heeft gezegt dat er binnen 48 uur uitsluitsel is.
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Citaat van: 0634 op 19 november 2007 - 20:04:48
En Fisico? Zijn er concrete geruchten rond hem? Of houd het hier op?
Volgens Pitpass is Fisico z'n kastje in Entstone leeg ;)

meatball

Citaat van: Tim op 19 november 2007 - 20:51:37
Citaat van: 0634 op 19 november 2007 - 20:04:48
En Fisico? Zijn er concrete geruchten rond hem? Of houd het hier op?
Volgens Pitpass is Fisico z'n kastje in Entstone leeg ;)
Dat word stilaan tijd zeker,hij is elk jaar trager dan eender welke teammaat,dus ophoepelen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bogief1

Ik had persoonlijk liever Rosberg naast Hamilton gezien, maar ik vind wel dat Kovalainen een topwagen verdiend.

Alonso naar Renault is te verwachten denk ik, Toyota is te zwak en Red Bull is en blijft geen fabrieksteam.
Renault is eigenlijk de enige goeie oplossing voor Alonso.

Fisico is net als Ralf, Jarno en Rubens op z'n retour en Piquet jr heeft alles in zich om een goeie te worden, mss nog een tikkeltje te aggresief. Wie weet is hij dat afgeleerd in het jaartje als testrijder.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

janke

Ik zet het hier maar neer.
Doornbos gezien in Barcelona met manager Geistdorfer (oud rally crack) bij BMW-Sauber. Dus in Holland wordt er weer gespeculeerd van hier naar Tokio. Jullie weten ik ben BMW man. In de sport en op mijn werk. Maar ik wacht maar eerst op iets van de site van BMW zelf. Want er wordt weer wat afgespeculeerd en geroddeld. Dit staat op div. sites en enkele met foto's. Ik gooi hem in de groep, wat denken jullie F1 liefhebbers van Doornbos en BMW?? Kan dat, is hij er goed genoeg voor? Of zijn er andere beter dan hem, zoals Farfus, Vietoris enz.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: janke op 22 november 2007 - 19:08:24
Ik zet het hier maar neer.
Doornbos gezien in Barcelona met manager Geistdorfer (oud rally crack) bij BMW-Sauber. Dus in Holland wordt er weer gespeculeerd van hier naar Tokio. Jullie weten ik ben BMW man. In de sport en op mijn werk. Maar ik wacht maar eerst op iets van de site van BMW zelf. Want er wordt weer wat afgespeculeerd en geroddeld. Dit staat op div. sites en enkele met foto's. Ik gooi hem in de groep, wat denken jullie F1 liefhebbers van Doornbos en BMW?? Kan dat, is hij er goed genoeg voor? Of zijn er andere beter dan hem, zoals Farfus, Vietoris enz.

Er kunnen best anderen beter zijn. Maar Doornbos is op zich geen verkeerde. Goede, snelle allround coureur. Geen supertalent, maar doet het erg goed in de VS. Presenteerd zich verder wel goed. Dat was bij onze 2 vorige Nederlandse coureurs een stuk minder goed verzorgt.

janke

Geen supertalent. Nou nee in de Minardi niet. Maar in Amerika scoren is ook niet niks. Wat hebben we eigenlijk gezien van Doornbos in de F1 met een goede auto?? Weinig, toch?? Minardi en RB???
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Ik denk dat Doornbos beter is dan enkele die nu in de f1 rondrijden,dus waarom niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: janke op 22 november 2007 - 21:14:32
Geen supertalent. Nou nee in de Minardi niet. Maar in Amerika scoren is ook niet niks. Wat hebben we eigenlijk gezien van Doornbos in de F1 met een goede auto?? Weinig, toch?? Minardi en RB???

Dat zei ik toch ook ? Mijn post was niet negatief bedoeld, hoor.

janke

Nee, weet ik. De mijne ook niet.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Citaat van: janke op 22 november 2007 - 21:14:32
Geen supertalent. Nou nee in de Minardi niet. Maar in Amerika scoren is ook niet niks. Wat hebben we eigenlijk gezien van Doornbos in de F1 met een goede auto?? Weinig, toch?? Minardi en RB???

Wel, eerlijk gezegd... Voorbeelden genoeg van toptalenten uit Amerika die in de F1 naar huis gereden werden. Zanardi, Bourdais, in mindere mate ook Montoya. Het minste wat je kan zeggen is datgoed presteren in Amerika geen garantie is voor goede prestaties in de F1.

janke

Ja, ook voorbeelden genoeg van talenten in de F1 die er in Amerika niets van bakte of er niet aan de bak komen. Er zijn ook wel wat talenten te noemen in de DTM, WTCC enz. die in de F1 ook moeilijk of niet aan de bak komen. Ook Nederlanders. Maar mijn vraag is eigenlijk of Doornbos geschikt is voor een zitje bij BMW-Sauber.

P.S
Montoya is in mindere mate toch niet naar huis gereden in de F1??
Some things are too important to be left in the past.