Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

Jasper

De motorbevriezing? De motoren waar ze nu mee rijden, zijn dezelfde als die waar ze een jaar geleden mee reden. De beslissing om deze motoren tot en met 2017 te gebruiken is genomen door de Wereldmotorsportraad, die alle protest van de constructeurs in de wind heeft geslagen. Ja, dat lijkt mij vrij definitief...

Tim C


Ferrari 2010

Die afbeelding ;D ;D Leuk gekozen Tim :P
Enfin, het werd zo eens tijd. Eens benieuwd waar hij volgend jaar rijdt. Ik veronderstel dat het bericht van vanmorgen niet correct is? Als McLaren hem effectief het beste wenst gaan ze toch ook niet zeggen dat hij enkel naar onafhankelijke teams mag?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2007 op 02 november 2007 - 13:45:40
Die afbeelding ;D ;D Leuk gekozen Tim :P
Enfin, het werd zo eens tijd. Eens benieuwd waar hij volgend jaar rijdt. Ik veronderstel dat het bericht van vanmorgen niet correct is? Als McLaren hem effectief het beste wenst gaan ze toch ook niet zeggen dat hij enkel naar onafhankelijke teams mag?
Je moest eens weten hoelang die al in de schuif ligt!  ;D

Wat schiet er over behalve de onafhankelijke teams?

BMW en Ferrari zijn volzet, tegen Toyota zei hij njet naar Renault gaat hij niet met volle goesting, Honda is (voorlopig) ook nog volzet.

Ik gok op een wissel met Rosberg.

McLaren_über_alles

Officiële bericht:

CitaatWoking, 2nd November 2007: Following a meeting between Fernando Alonso and McLaren, it was agreed that it would be in the best interests of both parties to bring the relationship to an end.

The mutual parting of ways has not been discussed until now, since it was felt that any such discussion could have seriously disrupted the team's and Fernando's 2007 Formula 1 World Championship challenge. Both parties believe that this was the right decision.

FERNANDO ALONSO:
"Since I was a boy I had always wanted to drive for McLaren, but sometimes in life things do not work out. I continue to believe that McLaren is a great team. Yes, we have had our ups and downs during the season, which has made it extra-challenging for all of us, and it is not a secret that I never really felt at home. I know there have been suggestions of favouritism within the team and people say a lot of things in the heat of battle, but in the end I was always provided with an equal opportunity to win. Today's decision allows all of us to focus on 2008, and I wish the team, Vodafone, Banco Santander, Mutua Madrileña and all the other team Partners who I have worked closely with during the year, the best for the future."

RON DENNIS:
"Everybody at Vodafone McLaren Mercedes, especially McLaren's Spanish Partners Banco Santander and Mutua Madrileña and the team's title partner Vodafone, want to wish Fernando all the best for the future. He is a great driver but for some reason the combination of Vodafone McLaren Mercedes and Fernando has not really worked out, and in the end we reached a stage where none of us could find a way to move forward. We all believe that our joint decision to part company is for the best, and we will now continue to focus on our 2008 World Championship challenge."

Vodafone McLaren Mercedes will announce any additions to its existing driver line-up in due course
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 02 november 2007 - 13:48:42
Citaat van: Ferrari 2007 op 02 november 2007 - 13:45:40
Die afbeelding ;D ;D Leuk gekozen Tim :P
Enfin, het werd zo eens tijd. Eens benieuwd waar hij volgend jaar rijdt. Ik veronderstel dat het bericht van vanmorgen niet correct is? Als McLaren hem effectief het beste wenst gaan ze toch ook niet zeggen dat hij enkel naar onafhankelijke teams mag?
Je moest eens weten hoelang die al in de schuif ligt!  ;D

Wat schiet er over behalve de onafhankelijke teams?

BMW en Ferrari zijn volzet, tegen Toyota zei hij njet naar Renault gaat hij niet met volle goesting, Honda is (voorlopig) ook nog volzet.

Ik gok op een wissel met Rosberg.
Ik denk dat hij gewoon met hangende pootjes naar Renault wilt. Hij wil uiteraard een competitieve wagen, en buiten renault en BMW lijkt mij dat niemand hem die kan geven (Ferrari is gewoonweg geen optie). BMW zit echter vol, en die gaan niet zoveel uitgeven aan FA. De renault was dit jaar niet de beste wagen, maar het is de enige wagen die naast de BMW's, Mac's en Ferrari's de komende jaren eventueel voor overwinningen kan gaan.
Toyota zou ik ook njet tegen zeggen, die hebben meer dan 6 tienden nodig ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

redasian

Williams zou wel flink poen kunnen pakken met Rosberg niewaar ? Natuurlijk willen ze Nico houden, maar als McLaren met een serieus bod komt zullen de oortjes wel effe openstaan.

ik blijf denken aan Toybota voor Alfonzo, die kunnen met geld smijten en dat is altijd naar zijne sponzigheid's goesting  ;)

amp

#142
Williams bevestigt Nakajima en Rosberg als rijders.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/63827

Is dit nu 100% zeker dat Rosberg bij Williams blijft, of is er nog kans dat hij verkast naar McLaren ?

Supermariobros

Citaat van: amp op 07 november 2007 - 09:43:35
Williams bevestigt Nakajima en Rosberg als rijders.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/63827

Is dit nu 100% zeker dat Rosberg bij Williams blijft, of is er nog kans dat hij verkast naar McLaren ?

http://www.f1pits.net/nieuws/williams_bevestigt_rosberg_en_nakajima/  ;)

amp

Goed voor Williams, jammer voor mij :(
'k had echt gehoopt dat hij naar McLaren zou gaan maarja..

Jasper

Ja, ik had ook gehoopt dat hij naar McLaren zou komen. Ik hoopte dat het niet Kovalainen zou worden, maar dat lijkt mij nu het meest waarschijnlijk. En Alonso naar Renault. Alternatief is Sutil bij McLaren maar dat zie ik ook niet gebeuren.

En mijn haar blijft op mijn kop staan. Jammer. :P

Ferrari 2010

Ik denk niet dat dit de zaak zo sterk verandezrt. Williams bevestigd hem, so what? Als Dennis hem zou kunnen overkopen van Williams verandert dit niets aan de zaak, hetgeen Williams ervoor wilt (zoals ik al zei, indien hij hem zou verkopen) verandert hiermee niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

Citaat van: Jasper op 07 november 2007 - 11:56:14
Ja, ik had ook gehoopt dat hij naar McLaren zou komen. Ik hoopte dat het niet Kovalainen zou worden, maar dat lijkt mij nu het meest waarschijnlijk. En Alonso naar Renault. Alternatief is Sutil bij McLaren maar dat zie ik ook niet gebeuren.

En mijn haar blijft op mijn kop staan. Jammer. :P

Het is niet verboden om alsnog je koppie kaal te scheren... Als je maar wel een foto op het forum zet  ;D :D ;D
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Supermariobros


bogief1

Past bij Toyota, was niet echt overtuigend in de Gp2, net als het team in de f1.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna