GP van Japan

Gestart door Doefie, 20 september 2007 - 13:48:21

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Nog iets wat mij verbaasde aan die Japanners, die lopen gewoon naar een wagen die temidden van de baan staat, terwijl de rijders geen degelijk zicht hebben en er een grote kans is dat ze zelfs dat gele vlaggetje niet hebben gezien! Levensgevaarlijke zaken!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Gelukkig is er nog het led systeem dat aangeeft wanneer je in een gele zone komt ;)

Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 30 september 2007 - 09:53:12
Gelukkig is er nog het led systeem dat aangeeft wanneer je in een gele zone komt ;)

Mja, ok, dat is er gelukkig nog, maar als ze dicht achter een andere wagen hangen zitten ze in een zware spray, soms kunnen ze zelfs het lichtje van hun voorganger niet meer zien. Of je dan een led hebt of niet, als je ineens op 10m afstand ofzo een wagen voor je ziet opduiken lijkt het me toch wel te laat hoor :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

En de radio...

De middeleeuwen zijn al lang voorbij, het was gevaarlijk ja, maar het was zeker niet dat niemand wist dat er daar iets gebeurt was...

Jasper

Als niet arrogant in jouw woordenboek synoniem is voor mietje, ja.

Ferrari 2010

Mja, het valt nog af te wachten ofdat hij dat wel werkelijk heeft gezegd, met de pers weet je immers nooit, en je weet ook niet wat er aan voorafgegaan is. Overigens, wat hij over Kubica zei kan ik hem geen volledig ongelijk in geven, het had inderdaad veel veiliger geweest als die had gewacht tot het rechte stuk. Misschien begint Hamilton idd wel een beetje te zweven, maar ik ben er zeker van dat ze hem weldra weer met zen poten op deze bol plakken ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 30 september 2007 - 09:57:19
En de radio...

De middeleeuwen zijn al lang voorbij, het was gevaarlijk ja, maar het was zeker niet dat niemand wist dat er daar iets gebeurt was...

Mja, ok, er zijn genoeg middelen om het mee door te geven, maar ik blijf erbij dat het gevaarlijk was. Er zij genoeg incidenten bij gewoon weer waar de marshalls wel wachten totdat het veilig is. Overigens, als er genoeg middelen waren geweest was die safety car ook niet erg nodig hé, er zitten genoeg gaten in het pak om de brokken even op te ruimen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het had veiliger geweest, ja. Als we ineens het inhalen verbieden, dat zou ook veiliger zijn! Dat hij zegt dat hij niet met Alonso in een team wil, tot daaraan toe, maar niet in het midden van een titelstrijd want dat zal je kansen echt niet vehogen, het maakt Alonso gewoon nog gebetener om te winnen. Als je dan écht met modder wil gooien naar je teamgenoot, doe het dan na het seizoen.

En als rookie met 15 races en 4 overwinningen op je palmares vind ik het een beetje fout om te zeggen dat je Prost en Senna gaat evenaren.

FerrariMan

Nieuws van de dag:

Citaat"That was a completely disastrous finish," said Webber, who had to fight food poisoning during the race and even threw up in his car. "We were in very, very good shape to challenge Lewis for first today.

Heerlijk, lijkt me.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 10:01:22
Citaat van: Tim C op 30 september 2007 - 09:57:19
En de radio...

De middeleeuwen zijn al lang voorbij, het was gevaarlijk ja, maar het was zeker niet dat niemand wist dat er daar iets gebeurt was...

Mja, ok, er zijn genoeg middelen om het mee door te geven, maar ik blijf erbij dat het gevaarlijk was. Er zij genoeg incidenten bij gewoon weer waar de marshalls wel wachten totdat het veilig is. Overigens, als er genoeg middelen waren geweest was die safety car ook niet erg nodig hé, er zitten genoeg gaten in het pak om de brokken even op te ruimen :)
Er stond een wagen stil op de ideale rijlijn, natuurlijk dat het dan safety car is...

Maar als de marshalls niet op de baan mochten komen, wat moesten ze dan doen? Alonso nog wat langer in zijn wagen laten zitten?

Tim C

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 09:57:54
Als niet arrogant in jouw woordenboek synoniem is voor mietje, ja.
Wat heeft hij gezegd:

Ik wil Fernando niet meer bij McLaren omdat (sta me toe even nieuws hieraan te binden) hij stond te grappen na het verdict van de FIA, hij zichzelf buiten het team plaatst. Ergens is er iets in dat team verkeerd (Alonso) en hij zou dat niet mogen zeggen?

Kubica mocht dat risico niet nemen, gezegd vlak na de race in the heat of the moment. Ik zou graag jouw reactie zien wanneer je bijna alles kwijt was omwille van een optimistische poging. Als hij volgende week nog over Kubica spreekt, dan zitten we in een andere situatie.

En ik vond het inderdaad zeer arrogant dat hij gisteren het eerste tot het laatste teamlid ging begroeten toen hij uit de wagen stapte. De manier waarop hij zonder klagen en zagen het team achter zich heeft gekregen maakt hem inderdaad zeer arrogant.

Ik weet niet wat jij als rijder wil maar als dat al arrogant is dan wil jij een mietje...

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 10:04:25
Nieuws van de dag:

Citaat"That was a completely disastrous finish," said Webber, who had to fight food poisoning during the race and even threw up in his car. "We were in very, very good shape to challenge Lewis for first today.

Heerlijk, lijkt me.

Lekker  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 09:52:00
Nog iets wat mij verbaasde aan die Japanners, die lopen gewoon naar een wagen die temidden van de baan staat, terwijl de rijders geen degelijk zicht hebben en er een grote kans is dat ze zelfs dat gele vlaggetje niet hebben gezien! Levensgevaarlijke zaken!

Taki Inoue, Hongarije 1995 ;)



OK het was de fout van de hulpwagen, maar Inoue keek niet uit toen hij (richting de wagen) stapte... Japanese, again ;)

Citaat van: meatball op 30 september 2007 - 09:50:57
Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 09:47:09
Jep, ze waren Massa en Kubica aan het laten zien. Na twee bochten hadden ze het door dat het Massa was.
Nog redelijksnel deze keer,meestal duurt het enkele ronden voor ze iets doorhebben ;D

Gaat moeilijk als het de laatste ronde is he :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 10:04:54
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 10:01:22
Citaat van: Tim C op 30 september 2007 - 09:57:19
En de radio...

De middeleeuwen zijn al lang voorbij, het was gevaarlijk ja, maar het was zeker niet dat niemand wist dat er daar iets gebeurt was...

Mja, ok, er zijn genoeg middelen om het mee door te geven, maar ik blijf erbij dat het gevaarlijk was. Er zij genoeg incidenten bij gewoon weer waar de marshalls wel wachten totdat het veilig is. Overigens, als er genoeg middelen waren geweest was die safety car ook niet erg nodig hé, er zitten genoeg gaten in het pak om de brokken even op te ruimen :)
Er stond een wagen stil op de ideale rijlijn, natuurlijk dat het dan safety car is...

Maar als de marshalls niet op de baan mochten komen, wat moesten ze dan doen? Alonso nog wat langer in zijn wagen laten zitten?

Ah, eindelijk, iemand die begrijpt dat de situatie weldegelijk gevaarlijk was. Wat ik me afvraag, kon Alonso niet zelf uit die wagen komen? Daar heb je toch geen marshall voor nodig ;) Daarnaast bleef hij zo al lang i de wagen zitten vond ik, uiteraard begrijpelijk, er moet die momenten nogal wat door zen hoofd zijn gegaan :-\

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 10:04:25
Nieuws van de dag:

Citaat"That was a completely disastrous finish," said Webber, who had to fight food poisoning during the race and even threw up in his car. "We were in very, very good shape to challenge Lewis for first today.

Heerlijk, lijkt me.
Uhum :-\ dat moet niet gezellig rijden zijn geweest! Chapeau voor Webber dat hij gewoon bleef geven. Het had eigenlijk ook geen zicht geweest, in een met kots besmeurde overall op het podium en in de persconferentie :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.