GP van Japan

Gestart door Doefie, 20 september 2007 - 13:48:21

« vorige - volgende »

alonsolover

Ik wil niets liever dan een regenrace zien ;)
Met mss een spyker op kop ;D

robbert

vergeet niet dat alonso een regenrijder is, dus laat het maar lekker droog

Jasper

En dat de McLaren in de regen beter is dan de Ferrari.

Gods Gift

CitaatWeersvoorspelling voor Fuji: Regen in aantocht

Wat sommige teams en coureurs al hadden verwacht lijkt ook de waarheid te worden. De Grand Prix van Japan kan te maken krijgen met veel neerslag. Dat zijn de wetten van Mount Fuji en de Fuji Speedway. Voor het eerst in dertig jaar rijdt de Formule 1 weer op het circuit en de weersverwachtingen zijn niet best.

Vrijdag lijkt vooralsnog de droogste dag te worden, met alleen kans op regen in de avonduren. Maar volgens de weersvoorspellingen begint het zaterdagochtend te regenen en de kans op neerslag zal aanwezig blijven tot zondagavond. Voor de racedag worden voor de hele dag buien voorspeld.

De maximum temperaturen liggen rond de twintig graden. De wind is zwak tot matig en komt uit het noordoosten.

Artikel geplaatst op: 26 september 2007 om 09:15 op f1today.nl

Rain it is.... 8)
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Gods Gift

Las net ergens dat Massa officieel tweede rijder is voor de laatste paar drie races!
Hij gaat Kimi proberen aan de titel te helpen.  8)
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Doefie

Citaat van: Gods Gift op 27 september 2007 - 13:15:33
Las net ergens dat Massa officieel tweede rijder is voor de laatste paar drie races!
Hij gaat Kimi proberen aan de titel te helpen.  8)

Een betrouwbare bron ? ;)

Doefie

Website van de FIA:

CitaatNobody is quite sure what to expect, weather wise. However, there is the prospect of good and bad. There will be showers on Thursday, and an ambient temperature high of 25 degrees Celsius. That will improve on Friday to 28 degrees and sunshine, before scattered showers are forecast for Saturday, when the temperature will drop to 22 degrees. There is also a likelihood of showers on Sunday, as the temperature increases slightly.

Gods Gift

Citaat van: Doefie op 27 september 2007 - 13:58:15
Citaat van: Gods Gift op 27 september 2007 - 13:15:33
Las net ergens dat Massa officieel tweede rijder is voor de laatste paar drie races!
Hij gaat Kimi proberen aan de titel te helpen.  8)

Een betrouwbare bron ? ;)

http://www.nu.nl/news/1251980/47/Massa_gaat_Ra%EFkk%F6nen_helpen.html
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

FerrariMan

Officiëel 2de rijder?

Omdat hij indien nodig uit zichzelf Kimi zou helpen?

Hahahaha.

Mikacouli

#54
Ik zou eerst wel es willen weten dat een rijder niet voor de titel zou gaan als hij mathematisch nog kans maakt. Als ik dit niet geloof maken ze me wel wat anders wijs.
Enfin
1. Alonso
2. Hamilton
3. Massa

In deze race wordt volgens mij beslist of er een McLaren rijder of een Ferrari rijder kampioen word. Ik gok dus op een McLaren rijder.

alonsolover

Ja ,Maar als er een ferarri of mclaren uitvalt of alle 4 piloten in de eerste bocht dan is er nog geen verscil

Gods Gift

When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Juan

Citaat van: Gods Gift op 27 september 2007 - 13:15:33
Las net ergens dat Massa officieel tweede rijder is voor de laatste paar drie races!
Hij gaat Kimi proberen aan de titel te helpen.  8)
Massa zal indien nodig hem helpen.
Als het officieel was, straffen die boel. Teamorders mogen niet ;) :D
Juan

Ferrari 2010

Vanmorgen was Ferrari duidelijk de betere, momenteel klokt McLaren duidelijk de betere tijden. Dit ziet er een beetje uit zoals bij de GP van Italië, laat dit aub geen voorteken zijn!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ike Racing

Citaat van: Ferrari 2007 op 28 september 2007 - 07:54:40
Vanmorgen was Ferrari duidelijk de betere, momenteel klokt McLaren duidelijk de betere tijden. Dit ziet er een beetje uit zoals bij de GP van Italië, laat dit aub geen voorteken zijn!
In Spa was Kimi snelste in eerste sessie en McLaren in 2de en 3de sessie.
Uiteindelijk werd het Kimi
Dus nog niet wanhopen, daarbij heeft de eerste bocht in Fuji zo geen uitloopstrook als Spa, Alonso en Hamilton in de eerste bocht........