GP van Japan

Gestart door Doefie, 20 september 2007 - 13:48:21

« vorige - volgende »

fawlty

sorry , heb pas vandaag de gp van japan gezien omdat ik niet thuis was vant weekend, even een vraagje, op de neus vanvoor op de mac's stak iets naar rechts uit (auto langs voor gezien) , en langs links niet , weten jullie wat dit is?
Ja sluw is die Hamilton

Doefie

Onboard camera waarschijnlijk, komt wel vaker voor.

FerrariMan


Ferrari 2010

Zag het ook net. Ik kan in feite wel begrijpen wat er gebeurd is, maar niet waarom Vettel zoveel risico genomen heeft. Waarom houdt Vettel zo weinig afstand? En dan nog iets, als je ziet dat iemand vertraagt, waarom doet hij dat dan zelf ook niet? Hij weet toch ook dat Webber daar nog ergens moest rijden? Domme domme fout!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Nochtans loopt er mede hierdoor een onderzoek tegen Hamilton.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 04 oktober 2007 - 15:10:36
Nochtans loopt er mede hierdoor een onderzoek tegen Hamilton.
Ik vind dit onnodig; Wat hij deed is een egvaarlijke actie, als je dat vlak voor iemand zijn neus doet. Echter, Hamilton had net snelheid en afstand gemaakt, waarom zou het dat dan niet mogen doen? Hij reed zelfs naast de rijlijn! Als die jongen zich daarmee wil bezig houden tijdens één van de vele saaie sc-periodes in een seizoen, so what?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TurboBoost

Citaat van: FerrariMan op 04 oktober 2007 - 15:10:36
Nochtans loopt er mede hierdoor een onderzoek tegen Hamilton.

Hopelijk word hij gestraft voor zijn gevaarlijk rijgedrag.
Ok, als het in droge omstandigheden was, maar met 0,0 zichtbaarheid moet je zoiets niet doen.

Ferrari 2010

Citaat van: TurboBoost op 04 oktober 2007 - 16:19:55
Citaat van: FerrariMan op 04 oktober 2007 - 15:10:36
Nochtans loopt er mede hierdoor een onderzoek tegen Hamilton.

Hopelijk word hij gestraft voor zijn gevaarlijk rijgedrag.
Ok, als het in droge omstandigheden was, maar met 0,0 zichtbaarheid moet je zoiets niet doen.

Waarom dat? Hij deed het buiten de rijlijn, dus dat is al veel minder erg. En 0,0 zichtbaarheid, vreemd dan dat Webber hierdoor ook afremde en dat Vettel naar LH aan het kijken was toen hij op Webber knalde. Hoe je die 2 dingen kan verklaren als ze LH niet zagen laat ik aan jou over.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1



schitterende beelden
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 04 oktober 2007 - 18:09:17


schitterende beelden

Het blijft een strijd om bij te kwijlen, mooi!!

kojack

Citaat van: Ferrari 2007 op 04 oktober 2007 - 16:28:03
Citaat van: TurboBoost op 04 oktober 2007 - 16:19:55
Citaat van: FerrariMan op 04 oktober 2007 - 15:10:36
Nochtans loopt er mede hierdoor een onderzoek tegen Hamilton.

Hopelijk word hij gestraft voor zijn gevaarlijk rijgedrag.
Ok, als het in droge omstandigheden was, maar met 0,0 zichtbaarheid moet je zoiets niet doen.

Waarom dat? Hij deed het buiten de rijlijn, dus dat is al veel minder erg. En 0,0 zichtbaarheid, vreemd dan dat Webber hierdoor ook afremde en dat Vettel naar LH aan het kijken was toen hij op Webber knalde. Hoe je die 2 dingen kan verklaren als ze LH niet zagen laat ik aan jou over.
Als Alonso dit gedaan had zou het wel wat anders geweest zijn maarja een kleurling mag je niet straffen anders ben je een rascist hé

bogief1

Ze kunnen dan iedereen straffen. Ik vind zoiets even gevaarlijk in de droogte.
Er zijn voorbeelden genoeg om dit te staven. Button knalde zo de vangrail in toen Schumacher z'n remmen opwarmde.
Zie ook Montoya en Schumacher in Monaco.

De Fia wil zo het WK spannend houden, zoals in het verleden...
Schumacher in 94...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

#222
Citaat van: kojack op 04 oktober 2007 - 18:16:55

Als Alonso dit gedaan had zou het wel wat anders geweest zijn maarja een kleurling mag je niet straffen anders ben je een rascist hé

???

Waar slaat dat nou op?

Citaat van: bogief1 op 04 oktober 2007 - 18:22:16

De Fia wil zo het WK spannend houden, zoals in het verleden...
Schumacher in 94...

Toen was zijn bodemplaat te ver afgesleten. Dat is meetbaar, en de straf daarvoor is vooraf bekend. Is een hele ander situatie als dit.

FerrariMan

Citaat van: kojack op 04 oktober 2007 - 18:16:55
Citaat van: Ferrari 2007 op 04 oktober 2007 - 16:28:03
Citaat van: TurboBoost op 04 oktober 2007 - 16:19:55
Citaat van: FerrariMan op 04 oktober 2007 - 15:10:36
Nochtans loopt er mede hierdoor een onderzoek tegen Hamilton.

Hopelijk word hij gestraft voor zijn gevaarlijk rijgedrag.
Ok, als het in droge omstandigheden was, maar met 0,0 zichtbaarheid moet je zoiets niet doen.

Waarom dat? Hij deed het buiten de rijlijn, dus dat is al veel minder erg. En 0,0 zichtbaarheid, vreemd dan dat Webber hierdoor ook afremde en dat Vettel naar LH aan het kijken was toen hij op Webber knalde. Hoe je die 2 dingen kan verklaren als ze LH niet zagen laat ik aan jou over.
Als Alonso dit gedaan had zou het wel wat anders geweest zijn maarja een kleurling mag je niet straffen anders ben je een rascist hé
Ik zit hier al heel lang, maar dit, is veruit, het meest idiote dat ik hier al ooit heb mogen lezen. :)

Tim C

Citaat van: 0634 op 04 oktober 2007 - 18:24:56
Citaat van: kojack op 04 oktober 2007 - 18:16:55

Als Alonso dit gedaan had zou het wel wat anders geweest zijn maarja een kleurling mag je niet straffen anders ben je een rascist hé

???

Waar slaat dat nou op?
Verdoken racisme ;)