GP van Japan

Gestart door Doefie, 20 september 2007 - 13:48:21

« vorige - volgende »

Karre

geen problemen mee, als er bij mij constant een arrogante spaanse slet op mijn kap zou zitten, zou ik ook nu en dan eens een arrogante sneer teruggeven!

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 12:56:53
100% mee eens. Ferrari kan wel klagen over dat ene incident waarbij ze van niks wisten maar hun werkelijke strategie trok nergens op.

Waarom? Volgens Kimi was het OK om op intermediates te rijden, ik kan met trouwens ook niet herinneren dat Kimi op intermediates van de baan is gegaan.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ze reden achter de safety car...

scho0634

Citaat van: McChouffe op 30 september 2007 - 21:11:55
Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 12:56:53
100% mee eens. Ferrari kan wel klagen over dat ene incident waarbij ze van niks wisten maar hun werkelijke strategie trok nergens op.

Waarom? Volgens Kimi was het OK om op intermediates te rijden, ik kan met trouwens ook niet herinneren dat Kimi op intermediates van de baan is gegaan.

Okee om op intermediates te rijden?

Heb je de race niet gezien?

meatball

Citaat van: McChouffe op 30 september 2007 - 21:11:55
Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 12:56:53
100% mee eens. Ferrari kan wel klagen over dat ene incident waarbij ze van niks wisten maar hun werkelijke strategie trok nergens op.

Waarom? Volgens Kimi was het OK om op intermediates te rijden, ik kan met trouwens ook niet herinneren dat Kimi op intermediates van de baan is gegaan.
Als we alles wat Kimi zegt gaan geloven zijn we goed bezig.
Bij dit weer waren ze gewoon op de verkeerde banden vertrokken,en hadden ze geluk dat ze nog achter de sc konden wisselen anders was hun achterstand nog groter geweest.
Als ze tenminste een raceronde op de baan waren gebleven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Gods Gift

Echt een onwaarschijnlijk gaaf filmpje van Massa en Kubica @ Fuji!! 8)


When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

FerrariMan

Citaat van: Gods Gift op 01 oktober 2007 - 09:07:27
Echt een onwaarschijnlijk gaaf filmpje van Massa en Kubica @ Fuji!! 8)



Hehe, echt wel sterk van beide om er nergens af te gaan. Misschien wel het beste duel van dit seizoen?

supersteven

CitaatCitaat van: Gods Gift op Vandaag om 09:07:27
Echt een onwaarschijnlijk gaaf filmpje van Massa en Kubica @ Fuji!!




Hehe, echt wel sterk van beide om er nergens af te gaan. Misschien wel het beste duel van dit seizoen?

dat, dat was gewoon adembenemend
Felipe Massa en Robert Kubica hebben daar bewezen dat ze zelfs als nooit wereldkampioen worden toch tot de groten van hun generatie behoren
let the sunshine shine in your heart

Hamilton MASTER

Vond erg mooi, alleen deed Massa een beetje teveel de deur dicht.
Kubica heeft zich als jongeling niet laten doen en het verbaasde mij zelf dat hij nadien tot 2x toe exact hetzelfde deed bij Massa.

Goh ook al weet ik dat dit zonder regen niet mogelijk is, maar het zou nog mooier om zien zijn geweest zonder regen ;)



Ferrari 2010

Citaat van: Hamilton MASTER op 01 oktober 2007 - 13:57:52
Vond erg mooi, alleen deed Massa een beetje teveel de deur dicht.
Kubica heeft zich als jongeling niet laten doen en het verbaasde mij zelf dat hij nadien tot 2x toe exact hetzelfde deed bij Massa.

Goh ook al weet ik dat dit zonder regen niet mogelijk is, maar het zou nog mooier om zien zijn geweest zonder regen ;)
Zoals je zegt deed Massa inderdaad wel hard de deur dicht, maar in feite deed Kubica dit ook. Bovendien denk ik niet dat ze het zomaar gaan riskeren de deur wat open te laten staan, want dat houdt 2 risico's in:
1) Je hebt zelf niet genoeg grip meer en schuift weg
2) De andere gaat lichtjes op de kerbs, schuift weg en je ligt er beide uit.

In ieder geval, een heel knappe inhaalactie, zeker één van de mooiste momenten van het afgelopen seizoen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: supersteven op 01 oktober 2007 - 12:55:33
CitaatCitaat van: Gods Gift op Vandaag om 09:07:27
Echt een onwaarschijnlijk gaaf filmpje van Massa en Kubica @ Fuji!!




Hehe, echt wel sterk van beide om er nergens af te gaan. Misschien wel het beste duel van dit seizoen?

dat, dat was gewoon adembenemend
Felipe Massa en Robert Kubica hebben daar bewezen dat ze zelfs als nooit wereldkampioen worden toch tot de groten van hun generatie behoren

Vanwege 1 actie?

FerrariMan

Beter camerastandpunt:

meatball

Blij dat andere toch ook inzien dat Massa gewoon goed is en zeker niet minder dan Kimi.
Geen komentaar aub ik weet dat er hier meer zijn die het liever anders zouden zien maar ik ben nu eenmaal Massa supporter.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Massa supporter, ok, dat is je goed recht, dat ben je ook. Maar je wil er gewoon je anti-KR gedacht mee dekken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

CitaatDeze video is niet langer beschikbaar vanwege een copyright-claim door Formula One Management.
Hoe willen die in godsnaam de sport populair maken bij de buitenwereld als ze verdomme leuke beelden gaan verbieden!!!!!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.