GP van Japan

Gestart door Doefie, 20 september 2007 - 13:48:21

« vorige - volgende »

Jasper

Als ik op zo'n moment op de baan stilsta, dan blijf ik ook zitten hoor. Als er iemand mij niet ziet en tegen m'n wagen rijdt, dan ben ik veel veiliger in m'n wagen dan ernaast. Ik zou alleen uitstappen als ik zou kunnen zien dat er niemand aankomt, en met dit zicht was dat nu eenmaal onmogelijk, dus je wacht gewoon totdat een marshall je verzekert dat het veilig is om uit te stappen.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 10:10:23
Uhum :-\ dat moet niet gezellig rijden zijn geweest! Chapeau voor Webber dat hij gewoon bleef geven. Het had eigenlijk ook geen zicht geweest, in een met kots besmeurde overall op het podium en in de persconferentie :-\

Ge denkt dat ge daar op den tv iets van gaat merken? Ge ziet het toch ook niet als ze eens goed in hun broek pissen? ;)

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 10:12:56
Als ik op zo'n moment op de baan stilsta, dan blijf ik ook zitten hoor. Als er iemand mij niet ziet en tegen m'n wagen rijdt, dan ben ik veel veiliger in m'n wagen dan ernaast. Ik zou alleen uitstappen als ik zou kunnen zien dat er niemand aankomt, en met dit zicht was dat nu eenmaal onmogelijk, dus je wacht gewoon totdat een marshall je verzekert dat het veilig is om uit te stappen.

Wordt die marshall voor je ogen omver gereden ... veilig hoor, het is veilig om uit te stappen ;D

Ferrari 2010

#167
Mja, ok, daar kan ik Jasper gelijk in geven. Maar ik blijf erbij, die marshalls riskeerden hun leven.

Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 10:15:41
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 10:10:23
Uhum :-\ dat moet niet gezellig rijden zijn geweest! Chapeau voor Webber dat hij gewoon bleef geven. Het had eigenlijk ook geen zicht geweest, in een met kots besmeurde overall op het podium en in de persconferentie :-\

Ge denkt dat ge daar op den tv iets van gaat merken? Ge ziet het toch ook niet als ze eens goed in hun broek pissen? ;)

Maar als ge kotst (mijn excuses voor het vuile woordgebruik) lijkt me dat toch wel over de overall te gaan, dat zie je toch gewoon?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

#168
Wie is het mietje, degene die na de race komt klagen over een racing incident zonder enige gevolgen, of degene die gewoon toegeeft dat het een racing incident was?

Wie is er arrogant, toch niet degene die zegt dat hij 4 wereldtitels gaat halen voordat hij zijn eerste op zak heeft, zeker?

En voor alle duidelijkheid, Alonso is een kwal binnen het McLaren-team. Daar ben ik het met Hamilton eens. Maar Hamilton moet er verdomme wel mee samenwerken. Als je dan zegt dat je dat niet wil, terwijl je beiden strijdt voor de wereldtitel met een mogelijke bedreiging van iemand van buiten het team, dan ben je gewoon verkeerd bezig.

Jasper

Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 10:15:41
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 10:10:23
Uhum :-\ dat moet niet gezellig rijden zijn geweest! Chapeau voor Webber dat hij gewoon bleef geven. Het had eigenlijk ook geen zicht geweest, in een met kots besmeurde overall op het podium en in de persconferentie :-\

Ge denkt dat ge daar op den tv iets van gaat merken? Ge ziet het toch ook niet als ze eens goed in hun broek pissen? ;)

Kots droogt niet op zonder plekken in alle mogelijke kleuren van de regenboog (afhankelijk van wat je die middag hebt gegeten) achter te laten. :P

Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 10:15:41Wordt die marshall voor je ogen omver gereden ... veilig hoor, het is veilig om uit te stappen ;D
Dan weet je dat het niet veilig is en blijf je gewoon zitten tot je wagen is weggetakeld. :P

Tim C

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 10:16:37
Wie is het mietje, degene die na de race komt klagen over een racing incident zonder enige gevolgen, of degene die gewoon toegeeft dat het een racing incident was?

En voor alle duidelijkheid, Alonso is een kwal binnen het McLaren-team. Daar ben ik het met Hamilton eens. Maar Hamilton moet er verdomme wel mee samenwerken.
Als hij volgende week nog over dat incident klaagt, dan is dat inderdaad arrogant en mietjes-achtig. Maar vlak na de race? Moet kunnen.

Waarom moet hij dit seizoen nog met Alonso samenwerken? Voor de constructeurstitel? Sinds 13 september is het tussen die twee ieder voor zich. Hamilton moet enkel strijden voor zichzelf, niet voor McLaren. Mocht het team dit seizoen niet hebben valsgespeeld dan is de situatie totaal anders, maar momenteel is dat hoe het is...

En vier titels? Ik heb enkel gehoord: "Ik ben dezelfde weg op als Senna en Prost" waar je kan van maken wat je wil.

FerrariMan

En ik heb gehoord 'ik kan iets neerzetten als Senna en Prost'. Toch?

Tim C

"On the last lap, I was thinking about some of the races [Ayrton] Senna was in and [Alain] Prost," Hamilton said. "And I was thinking I was on my way to achieving something similar to them."

Jasper

Citaat van: Tim C op 30 september 2007 - 10:34:32Waarom moet hij dit seizoen nog met Alonso samenwerken? Voor de constructeurstitel? Sinds 13 september is het tussen die twee ieder voor zich. Hamilton moet enkel strijden voor zichzelf, niet voor McLaren.

Tot nader order rijdt Alonso ook volgend seizoen nog voor McLaren.

"Achieving something similar to them" is met andere woorden meervoudig wereldkampioen worden. Je moet ambitie hebben, maar jezelf in een persconferentie vergelijken met Senna en Prost wanneer je in je eerste seizoen zit, is voor mij een brug te ver.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 11:02:13
En ik heb gehoord 'ik kan iets neerzetten als Senna en Prost'. Toch?

Prima toch, als Hamilton dat denkt. Pittige uitspraak, beetje grootspraak. Nou en?

Wat ik onnozel vind om meteen na een race te gaan lopen mekkeren over een race-incident waar niks aan de hand was. Geen gevolgen. Alleen voor Kubica dan. Hierover moet hij niet zeuren, maar hij mag best denken dat hij Prost en Senna gaat evenaren. Hij is iig lekker op weg.

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 30 september 2007 - 11:23:32
Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 11:02:13
En ik heb gehoord 'ik kan iets neerzetten als Senna en Prost'. Toch?

Prima toch, als Hamilton dat denkt. Pittige uitspraak, beetje grootspraak. Nou en?

Wat ik onnozel vind om meteen na een race te gaan lopen mekkeren over een race-incident waar niks aan de hand was. Geen gevolgen. Alleen voor Kubica dan. Hierover moet hij niet zeuren, maar hij mag best denken dat hij Prost en Senna gaat evenaren. Hij is iig lekker op weg.
Ik wou alleen even de uitspraak verbeteren. Voor mijn part vergelijkt hij zichzelf met E.T. Niks aan.

Wat mij wél stoort is dat Ferrari te laat wist dat ze die banden moesten opleggen. Sterk bezig.

Tim C

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 11:21:28
Tot nader order rijdt Alonso ook volgend seizoen nog voor McLaren.

"Achieving something similar to them" is met andere woorden meervoudig wereldkampioen worden. Je moet ambitie hebben, maar jezelf in een persconferentie vergelijken met Senna en Prost wanneer je in je eerste seizoen zit, is voor mij een brug te ver.
Ik denk dat je dat gewoon wil lezen. Ik lees in dat zinnetje niets meer dan dat hij denkt volgende zondag kampioen te zijn...

Mooi, Alonso rijdt volgend seizoen nog voor McLaren. Wat heeft dat met dit seizoen te maken?

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 11:25:50
Citaat van: 0634 op 30 september 2007 - 11:23:32
Citaat van: FerrariMan op 30 september 2007 - 11:02:13
En ik heb gehoord 'ik kan iets neerzetten als Senna en Prost'. Toch?

Prima toch, als Hamilton dat denkt. Pittige uitspraak, beetje grootspraak. Nou en?

Wat ik onnozel vind om meteen na een race te gaan lopen mekkeren over een race-incident waar niks aan de hand was. Geen gevolgen. Alleen voor Kubica dan. Hierover moet hij niet zeuren, maar hij mag best denken dat hij Prost en Senna gaat evenaren. Hij is iig lekker op weg.
Ik wou alleen even de uitspraak verbeteren. Voor mijn part vergelijkt hij zichzelf met E.T. Niks aan.

Wat mij wél stoort is dat Ferrari te laat wist dat ze die banden moesten opleggen. Sterk bezig.

Echt lekker zag het erbij Ferrari niet uit. Soms denk ik dat ze Ross Brawn daar nog meer missen dan Schumacher.

Tim C

Nee, inderdaad echt lekker zag het er niet uit. Heel de race achteraan blijven hangen, zelfs niet van deadlast tot op het podium geraakt...

Jasper

Citaat van: Tim C op 30 september 2007 - 11:29:45Mooi, Alonso rijdt volgend seizoen nog voor McLaren. Wat heeft dat met dit seizoen te maken?

Nee nee, de vraag is: wat heeft de uitspraak "ik wil Alonso volgend seizoen niet in mijn team" met dit seizoen te maken?