GP van Japan

Gestart door Doefie, 20 september 2007 - 13:48:21

« vorige - volgende »

bogief1

Vind ik ook een flauw excuus.
Alle andere teams wisten het wel, maar Ferrari niet.

Ze missen daar Brawn hard denk ik, ze begaan af en toe toch tactische blunders dit seizoen zu.

En wat heb ik medelijden met Vettel...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: bogief1 op 30 september 2007 - 09:23:53
En wat heb ik medelijden met Vettel...

Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was :)

Tim C

Vettel is de nieuwe Hakkinen ;)

bogief1

Eigenlijk niet.
Is toch doodjammer?
Webber vloog naast Hamilton, tijdens de 1ste safetycar waren er ook veel die naast elkaar vlogen.
Vettel rijd tot dan toe de wedstrijd van z'n leven en knalt op zo'n lullige manier op z'n "grote broer".
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 09:25:54
Citaat van: bogief1 op 30 september 2007 - 09:23:53
En wat heb ik medelijden met Vettel...

Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was :)
Stel je zelf eens in de plaats van Vettel, je rijdt daar één van je eerste races op een podiumplaats, en dan tik je een halve teammaat en jezelf eruit. Ik denk dat het meer een moment is om medelijden te hebben met hem dan kwaad op hem te zijn, dat zou niets oplossen. Hij beseft zelf normaal gezien wel goed genoeg hoe idioot en schandalig dit is.

Overigens, weet er iemand al beelden van de verschillende crashes op het net staan? Want de regie liet toch wel wat de wensen te over als het om de crashes gaat vond ik. Van de meeste crashes lieten ze niet zien wat er juist gebeurde voor de crash, waardoor ik onder andere nog steeds niet de exacte gang van zaken bij Alonso's crash weet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Juist dermee. Fout van Vettel, al is het maar een simpele inschattingsfout. Ik vind het erger voor Webber, zijn pech houdt ook nooit op. Als ge op plaatsen 2 en 3 zowel u eigen als een (halve) teamgenoot elimineert heb ik wel medelijden, maar dan niet op de "ooooh ocharme" manier.

Nu ja, da's mijn bescheiden mening.

robbert

mooie race, gelukkig hebben de Ferraris het wat rechtgezet en toch nog mooie acties laten zien.
Ben toch blij dat Hamilton en niet Alonso de titel zal nemen.

En volgend jaar een ferrari driver!!!!! :D

Jasper

Over de banden van Ferrari: volgens mij is er die speciale regel dit seizoen i.v.m. de full-wets, die zegt dat full-wets verboden zijn, tenzij ze verplicht worden door de raceleiding. Als Ferrari niet op de hoogte is gebracht van de verplichting, dan gingen ze er dus vanuit dat de full-wets verboden waren en moesten ze dus voor intermediates gaan. Maar ik kan mij ook vergissen in verband met deze regel...

En de regie was inderdaad bereslecht. Zelfs geen herhaling van het duel van Kimi en Heikki. ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 09:33:47
Juist dermee. Fout van Vettel, al is het maar een simpele inschattingsfout. Ik vind het erger voor Webber, zijn pech houdt ook nooit op. Als ge op plaatsen 2 en 3 zowel u eigen als een (halve) teamgenoot elimineert heb ik wel medelijden, maar dan niet op de "ooooh ocharme" manier.

Nu ja, da's mijn bescheiden mening.

Daar heb je gelijk in, niet op die manier, maar ik denk dat als je naast hem zou staan je hem eveneens niet in de haren zou kunnen vliegen. Ik bedoel maar, die man voelt zich daar nu ook rot over hoor...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 09:39:39
Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 09:33:47
Juist dermee. Fout van Vettel, al is het maar een simpele inschattingsfout. Ik vind het erger voor Webber, zijn pech houdt ook nooit op. Als ge op plaatsen 2 en 3 zowel u eigen als een (halve) teamgenoot elimineert heb ik wel medelijden, maar dan niet op de "ooooh ocharme" manier.

Nu ja, da's mijn bescheiden mening.

Daar heb je gelijk in, niet op die manier, maar ik denk dat als je naast hem zou staan je hem eveneens niet in de haren zou kunnen vliegen. Ik bedoel maar, die man voelt zich daar nu ook rot over hoor...

Heb ik ergens gezegd dat ik hem in de haren zou vliegen?  ??? Heb gewoon gezegd dat ik er geen medelijden mee heb, meer niet.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 09:39:31
Over de banden van Ferrari: volgens mij is er die speciale regel dit seizoen i.v.m. de full-wets, die zegt dat full-wets verboden zijn, tenzij ze verplicht worden door de raceleiding. Als Ferrari niet op de hoogte is gebracht van de verplichting, dan gingen ze er dus vanuit dat de full-wets verboden waren en moesten ze dus voor intermediates gaan. Maar ik kan mij ook vergissen in verband met deze regel...

En de regie was inderdaad bereslecht. Zelfs geen herhaling van het duel van Kimi en Heikki. ::)
Ook al, en na de finish van Hamilton was het wachten totdat er op het scherm kwam wie 2de en 3de was, je had er het raden naar hoe het met hun duel stond. Ze mogen gerust Hamilton een lange tijd in beeld nemen, maar ga toch eerst kijken hoe het in de duels zit. Overigens zware aanval van Massa op Kubica aan het einde. Dat was echt op het scherpst van de snee. En de Sporza commentatoren die dachten dat het KR en HK waren terwijl die al lang over de meet waren ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 09:42:31
En de Sporza commentatoren die dachten dat het KR en HK waren terwijl die al lang over de meet waren ::)

Echt waar? ;D ;D ;D ;D ;D

Doefie

Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 09:45:20
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 09:42:31
En de Sporza commentatoren die dachten dat het KR en HK waren terwijl die al lang over de meet waren ::)

Echt waar? ;D ;D ;D ;D ;D

Jep, ze waren Massa en Kubica aan het laten zien. Na twee bochten hadden ze het door dat het Massa was.

Jasper

Dat vind ik ook, en als we moeten kiezen tussen Hamilton en Alonso, dan weet ik het wel...

Hamilton begint mij ook wel de keel uit te hangen eigenlijk. "Kubica mocht dat risico niet nemen." "Ik wil volgend jaar McLaren en leiden en ik wil Alonso niet als teamgenoot." "Ik denk dat ik prestaties ga neerzetten als Prost en Senna."

Blijkbaar leiden de successen tot een tikkeltje arrogantie...

meatball

Citaat van: Doefie op 30 september 2007 - 09:47:09
Citaat van: Jasper op 30 september 2007 - 09:45:20
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 september 2007 - 09:42:31
En de Sporza commentatoren die dachten dat het KR en HK waren terwijl die al lang over de meet waren ::)

Echt waar? ;D ;D ;D ;D ;D

Jep, ze waren Massa en Kubica aan het laten zien. Na twee bochten hadden ze het door dat het Massa was.
Nog redelijksnel deze keer,meestal duurt het enkele ronden voor ze iets doorhebben ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat