Man van de race: België

Gestart door Tim C, 16 september 2007 - 16:07:19

« vorige - volgende »

Wie was de beste in België

Raikkonen
12 (36.4%)
Massa
0 (0%)
Alonso
2 (6.1%)
Hamilton
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Rosberg
1 (3%)
Kubica
11 (33.3%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders? Wie?
7 (21.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Tim C

De gekende vraag

The REAL BUTTON Freak

#1

alonsolover

Kan je niet voor 2 kiezen?, ;)
Alonso,hoe hij mooi zijn plaats verdedigde en andere kant Raikonnen hoe mooi hij kon weg rijden van Massa en de Mclarens,
Dan toch Alonso,

Tim C

Citaat van: alonsolover op 16 september 2007 - 16:18:58
Dan toch Alonso,
Inderdaad, nooit aanspraak gemaakt op meer dan zijn derde plaats, met een gelukje die plaats kunnen behouden in de eerste bocht en voor de rest niks laten zien. Een zeer goede keuze.

Ferrari 2010

Echte man van de race heb ik niet, eigenlijk gewoon al degenen die Kovalainen hebben aangevallen, degene die dat het meeste en vaak heel mooi heeft gedaan is dacht ik Kubica, die krijgt dus mijn stem. De ex-bus stop is een goede inhaalmogelijkheid!

Citaat van: Tim C op 16 september 2007 - 16:22:18
Citaat van: alonsolover op 16 september 2007 - 16:18:58
Dan toch Alonso,
Inderdaad, nooit aanspraak gemaakt op meer dan zijn derde plaats, met een gelukje die plaats kunnen behouden in de eerste bocht en voor de rest niks laten zien. Een zeer goede keuze.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Mijn keuze gaat voor Adrian Sutil. In de slechtste wagen van het veld naar een 12de plaats rijden, Toyota inhalen en strijden met een Red Bull ...

Supermariobros


Jasper

Sutil of Raikkonen... Ik ben toch voor Kimi gegaan. Hij heeft vandaag nogmaals bewezen dat hij duidelijk de betere is van Massa.

FerrariMan

Kubica, al was het maar voor de show. Hmmm of toch Alonso? Nipt, Kubica dan.

Doefie

Alonso? Wat heeft die vandaag laten zien? Hij heeft zijn rondjes gereden, meer niet.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 16 september 2007 - 19:44:37
Alonso? Wat heeft die vandaag laten zien? Hij heeft zijn rondjes gereden, meer niet.
Ik denk dat FerrariMan dat als een grapje bedoelde, om zijn show in La Source aan te halen ;)
Overigens inderdaad ook een heel knappe prestatie van Sutil, ik hoop dat ze deze lijn kunnen doortrekken!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

Citaat van: alonsolover op 16 september 2007 - 16:18:58
Kan je niet voor 2 kiezen?, ;)
Alonso,hoe hij mooi zijn plaats verdedigde en andere kant Raikonnen hoe mooi hij kon weg rijden van Massa en de Mclarens,
Dan toch Alonso,

verdedigde? dankzij de sportiviteit van lewis zijn er geen ongelukken gebeurd ... alonso hoefde niet zo ruim te gaan!
Ja sluw is die Hamilton

Doefie

Citaat van: fawlty op 16 september 2007 - 19:47:21
Citaat van: alonsolover op 16 september 2007 - 16:18:58
Kan je niet voor 2 kiezen?, ;)
Alonso,hoe hij mooi zijn plaats verdedigde en andere kant Raikonnen hoe mooi hij kon weg rijden van Massa en de Mclarens,
Dan toch Alonso,

verdedigde? dankzij de sportiviteit van lewis zijn er geen ongelukken gebeurd ... alonso hoefde niet zo ruim te gaan!

Hamilton moest zo optimistisch niet zijn. Had hij gewacht op de slipstream op Kemmel dan was hij er wel voorbij geraakt. Een race wordt nie beslist in de eerste bocht.

McChouffe

Kovailainen. Elke keer als hij in beeld kwam, was er spanning  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Kimi Raikonnen.

Als je 3 keer op rij Spa Franchorchamps wint ben je gewoon een hele goede rijder :).

Verder was het opmerkelijk saai, voor Spa begrippen.