Man van de race: België

Gestart door Tim C, 16 september 2007 - 16:07:19

« vorige - volgende »

Wie was de beste in België

Raikkonen
12 (36.4%)
Massa
0 (0%)
Alonso
2 (6.1%)
Hamilton
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Rosberg
1 (3%)
Kubica
11 (33.3%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders? Wie?
7 (21.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

meatball

Citaat van: Doefie op 16 september 2007 - 17:53:32
Mijn keuze gaat voor Adrian Sutil. In de slechtste wagen van het veld naar een 12de plaats rijden, Toyota inhalen en strijden met een Red Bull ...
Dat is ook mijn keuze,deze prestatie is wel ver buiten de punten maar gezien de wagen,een toppresatie.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bogief1

Kubica gaf de nodige sfeer tussen de bomen van de busstop, maar Sutil reed zowat met de zwakste wagen van het pak toch mooi in het midden mee.
Jammer van z'n fout aan les combes, maar krijgt toch m'n stem.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

QMaverick

Citaat van: meatball op 16 september 2007 - 22:16:22
Citaat van: Doefie op 16 september 2007 - 17:53:32
Mijn keuze gaat voor Adrian Sutil. In de slechtste wagen van het veld naar een 12de plaats rijden, Toyota inhalen en strijden met een Red Bull ...
Dat is ook mijn keuze,deze prestatie is wel ver buiten de punten maar gezien de wagen,een toppresatie.

Idem...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Juan

Citaat van: fawlty op 16 september 2007 - 19:47:21
dankzij de sportiviteit van lewis zijn er geen ongelukken gebeurd ... alonso hoefde niet zo ruim te gaan!
Dit soort acties is wat Hamilton dus al het hele jaar doet bij de start. Alonso doet het eenmaal en het kot is weer te klein...
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Juan op 17 september 2007 - 09:21:33
Citaat van: fawlty op 16 september 2007 - 19:47:21
dankzij de sportiviteit van lewis zijn er geen ongelukken gebeurd ... alonso hoefde niet zo ruim te gaan!
Dit soort acties is wat Hamilton dus al het hele jaar doet bij de start. Alonso doet het eenmaal en het kot is weer te klein...
Excuseer? Het gaat hier dus niet om het naar de kant drukken op de rechte lijn, maar om het van de weg drukken na de eerste bocht, Alonso ging gewoon recht naar de curbs, terwijl hij zonder problemen plaats had kunnen houden voor Hamilton. Nuja, das een manier van de deur dicht doen en wel wat onsportief.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 september 2007 - 10:26:28
Citaat van: Juan op 17 september 2007 - 09:21:33
Citaat van: fawlty op 16 september 2007 - 19:47:21
dankzij de sportiviteit van lewis zijn er geen ongelukken gebeurd ... alonso hoefde niet zo ruim te gaan!
Dit soort acties is wat Hamilton dus al het hele jaar doet bij de start. Alonso doet het eenmaal en het kot is weer te klein...
Excuseer? Het gaat hier dus niet om het naar de kant drukken op de rechte lijn, maar om het van de weg drukken na de eerste bocht, Alonso ging gewoon recht naar de curbs, terwijl hij zonder problemen plaats had kunnen houden voor Hamilton. Nuja, das een manier van de deur dicht doen en wel wat onsportief.
Ik had het op de sportiviteit van Lewis. Mijn excuses. Had iets te veel laten staan in mijn quote ;)
Juan

Ferrari 2010

Dan snap ik niet wat je bedoelt, hetgeen Lewis doet is iets wat logisch is, zorgen dat je als eerste de bocht door komt, hetgeen Alonso doet is zorgen dat hij als enige de bocht door komt. Mezt wat Lewis telkens doet is niks mis, MS deed dit overigens ook steeds ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Lewis zweeft van de ene kant van de grid naar de andere, bij het aanremmen naar de eerste bocht toe is hij meestal niet op dezelfde plaats als waar het remmen begon.

Ik moet Alonso absoluut niet hebben maar Lewis kreeg hier wel mooi een koekje van eigen deeg...

Eric

man van de race....mmmhh, Sutil of Kubica?

ik zal het op Kubica houden, mooie acties laten zien....

Jasper

Citaat van: Tim C op 17 september 2007 - 11:08:09
Lewis zweeft van de ene kant van de grid naar de andere, bij het aanremmen naar de eerste bocht toe is hij meestal niet op dezelfde plaats als waar het remmen begon.

Ik moet Alonso absoluut niet hebben maar Lewis kreeg hier wel mooi een koekje van eigen deeg...

Hamilton slingert meestal bij de start helemaal naar de andere kant van de baan (wat Alonso nu ook deed), maar in de eerste bocht heeft hij bij mijn weten nog nooit iemand anders van de baan geduwd, wat Alonso nu wel deed (ik weet dat ze niet geraakt hebben, maar het sceelde misschien 1 centimeter, en als Hamilton niet was uitgeweken, dan was het wel raak geweest, dus ik beschouw dit wel als "van de baan duwen").

scho0634

Citaat van: Jasper op 17 september 2007 - 19:42:57
Citaat van: Tim C op 17 september 2007 - 11:08:09
Lewis zweeft van de ene kant van de grid naar de andere, bij het aanremmen naar de eerste bocht toe is hij meestal niet op dezelfde plaats als waar het remmen begon.

Ik moet Alonso absoluut niet hebben maar Lewis kreeg hier wel mooi een koekje van eigen deeg...

Hamilton slingert meestal bij de start helemaal naar de andere kant van de baan (wat Alonso nu ook deed), maar in de eerste bocht heeft hij bij mijn weten nog nooit iemand anders van de baan geduwd, wat Alonso nu wel deed (ik weet dat ze niet geraakt hebben, maar het sceelde misschien 1 centimeter, en als Hamilton niet was uitgeweken, dan was het wel raak geweest, dus ik beschouw dit wel als "van de baan duwen").

Senna duwde ooit eens Prost bijna in de boarding op topsnelheid op het rechte stuk (of andersom dat zou ik moeten terugzoeken ;)) Dat was gevaarlijk en dan heb ik er moeite mee, dit stelde weinig voor.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 17 september 2007 - 19:42:57
Citaat van: Tim C op 17 september 2007 - 11:08:09
Lewis zweeft van de ene kant van de grid naar de andere, bij het aanremmen naar de eerste bocht toe is hij meestal niet op dezelfde plaats als waar het remmen begon.

Ik moet Alonso absoluut niet hebben maar Lewis kreeg hier wel mooi een koekje van eigen deeg...

Hamilton slingert meestal bij de start helemaal naar de andere kant van de baan (wat Alonso nu ook deed), maar in de eerste bocht heeft hij bij mijn weten nog nooit iemand anders van de baan geduwd, wat Alonso nu wel deed (ik weet dat ze niet geraakt hebben, maar het sceelde misschien 1 centimeter, en als Hamilton niet was uitgeweken, dan was het wel raak geweest, dus ik beschouw dit wel als "van de baan duwen").
In Monza duwde Lewis Massa anders wel aardig tot op het gras bij de start. Vond ik.

Jasper

Mja, net tot op de witte lijn, maar inderdaad ook wel heel nipt.


bmwracing

ongetwijfeld kimi raikonnen.en als tweede vind ik nico rosberg en derde heikki kovalainen omdat die zijn plaats goed verdedigd heeft

janke

Kubica was zo slecht nog niet.
Some things are too important to be left in the past.