GP van België

Gestart door Karre, 09 september 2007 - 20:59:29

« vorige - volgende »

Jasper


scho0634

Citaat van: meatball op 19 september 2007 - 21:36:47
Citaat van: Jasper op 19 september 2007 - 20:48:30
Inderdaad, en als ik naar dat seizoen kijk, dan zie ik dat Kimi vaker door pech is uitgevallen en dat Massa ook gewoon minder heeft gepresteerd dan Kimi.
Dan kijk jij wel door een heel speciale bril.
Toen Kimmi naar Ferrari kwam werd er gezegt dat Schumi stopte omdat hij bang was van de concurentie, en wat blijkt Kimi heeft veel geluk nodig om voor Massa te staan.
Dus is er maar een conclusie en dat is dat Kimmi zwaar overroepen is.

Ken je nagaan hoe beroerd Massa dan is...langer bij het team en toch tweede viool spelen. Ik ben benieuwd of Ferrari zo onderhand niet zal gaan beginnen met teamorders. Als er nog een beetje hoop is op de rijderstitel dan is die hoop gericht op Kimi. Drie keer op rij winnen op een puur rijderscircuit als Spa, is geen toeval. Dan kan je echt wel wat. Maar ik denk dat jij dat ook gewoon niet wil zien. Het is gewoon een prima coureur.

Eric

Citaat van: 0634 op 19 september 2007 - 22:28:39
Citaat van: meatball op 19 september 2007 - 21:36:47
Citaat van: Jasper op 19 september 2007 - 20:48:30
Inderdaad, en als ik naar dat seizoen kijk, dan zie ik dat Kimi vaker door pech is uitgevallen en dat Massa ook gewoon minder heeft gepresteerd dan Kimi.
Dan kijk jij wel door een heel speciale bril.
Toen Kimmi naar Ferrari kwam werd er gezegt dat Schumi stopte omdat hij bang was van de concurentie, en wat blijkt Kimi heeft veel geluk nodig om voor Massa te staan.
Dus is er maar een conclusie en dat is dat Kimmi zwaar overroepen is.

Ken je nagaan hoe beroerd Massa dan is...langer bij het team en toch tweede viool spelen. Ik ben benieuwd of Ferrari zo onderhand niet zal gaan beginnen met teamorders. Als er nog een beetje hoop is op de rijderstitel dan is die hoop gericht op Kimi. Drie keer op rij winnen op een puur rijderscircuit als Spa, is geen toeval. Dan kan je echt wel wat. Maar ik denk dat jij dat ook gewoon niet wil zien. Het is gewoon een prima coureur.

0634...ik reageer allang niet meer op de nonsens van de heer Meatball...  ;)

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 19 september 2007 - 20:48:30
Inderdaad, en als ik naar dat seizoen kijk, dan zie ik dat Kimi vaker door pech is uitgevallen en dat Massa ook gewoon minder heeft gepresteerd dan Kimi.
Jij mag geloven wat je wil.  :)

bmwracing

Citaat van: meatball op 19 september 2007 - 21:36:47
Citaat van: Jasper op 19 september 2007 - 20:48:30
Inderdaad, en als ik naar dat seizoen kijk, dan zie ik dat Kimi vaker door pech is uitgevallen en dat Massa ook gewoon minder heeft gepresteerd dan Kimi.
Dan kijk jij wel door een heel speciale bril.
Toen Kimmi naar Ferrari kwam werd er gezegt dat Schumi stopte omdat hij bang was van de concurentie, en wat blijkt Kimi heeft veel geluk nodig om voor Massa te staan.
Dus is er maar een conclusie en dat is dat Kimmi zwaar overroepen is.
blijkbaar een alonso fan?kimi overroepen zeg je moet je mij anders eens uitleggen hoe. :)

Ferrari 2010

Hij is Ferrari fan ;) Volgens hem is het enkel en alleen de fout van Kimi dat Ferrari dit jaar niet in topvorm is, Kimi was niet vanaf race 1 dominant over Massa, blijkbaar heeft onze gehaktbal weinig geduld, want hij zou moeten weten dat het niet altijd even makkelijk is om na 5 jaar (of hoe lang was dat?) McLaren even van team te veranderen, overigens is dat voor iedereen verschillend. Hij geeft Kimi de schuld dat Ferrari dit jaar niet uit zichzelf beter was dan mcMLaren (dat ze dus zonder de spionageaffaire niet WK hadden geworden).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Ik ben gewoon op geen enkel moment overtuigd van het feit dat Kimmi een toppiloot is.
5 jaar bij Mclaren en niets,Alonso 1 jaar Mclaren en wereldkampioen of toch bijna.
Massa duidelijk minder als Schumacher,alleen door pech minder als Kimmi.
Volgens mij kan iemand als b.v. Sutil deze prestatie onmiddelijk evennaren,dus mij heeft die fin zeker nog niet kunnen overtuigen een topper te zijn.
Met deze Ferrari wint bijna elke F1 piloot wel eens een race,en meer heb ik van Kimmi nog niet gezien.
Trouwens de teamorders zijn er natuurlijk al,want Massa reed de snelste ronde en dat is volgens Kimmi fan toch het bewijs wie het snelste is,niet ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Nee. Het gaat mij erom dat hij 3 keer op rij op Spa wint. Ik vind dat knap, jij doet dat af als het logsiche gevolg van het rijden in een Ferrari. Tja, als je iets niet wil zien, dan niet. Ook goed, maar het komt niet echt intelligent over om een rijder af te branden als een matige coureur terwijl zijn resultaten toch echt het tegendeel bewijzen.

Citaat van: Eric op 20 september 2007 - 09:05:55

0634...ik reageer allang niet meer op de nonsens van de heer Meatball...  ;)

Goede tip van je ;)

Jasper

#98
Citaat van: FerrariMan op 20 september 2007 - 10:02:06
Citaat van: Jasper op 19 september 2007 - 20:48:30
Inderdaad, en als ik naar dat seizoen kijk, dan zie ik dat Kimi vaker door pech is uitgevallen en dat Massa ook gewoon minder heeft gepresteerd dan Kimi.
Jij mag geloven wat je wil.  :)

Inderdaad, dat is net m'n punt. Die pech-tabelletjes zijn allemaal heel mooi, maar het is gewoon hoe je het interpreteert. Op zich bewijzen ze niks.

Citaat van: meatball op 20 september 2007 - 21:41:46
Ik ben gewoon op geen enkel moment overtuigd van het feit dat Kimmi een toppiloot is.
5 jaar bij Mclaren en niets,Alonso 1 jaar Mclaren en wereldkampioen of toch bijna.
Massa duidelijk minder als Schumacher,alleen door pech minder als Kimmi.
Volgens mij kan iemand als b.v. Sutil deze prestatie onmiddelijk evennaren,dus mij heeft die fin zeker nog niet kunnen overtuigen een topper te zijn.
Met deze Ferrari wint bijna elke F1 piloot wel eens een race,en meer heb ik van Kimmi nog niet gezien.
Trouwens de teamorders zijn er natuurlijk al,want Massa reed de snelste ronde en dat is volgens Kimmi fan toch het bewijs wie het snelste is,niet ?

Ik denk dat we eens zouden moeten overwegen om een F1Pits.net Huiskomiek aan te stellen.

Tim C

De keuze wordt dan wel moeilijk ;)

FerrariMan

Die pech-tabelletjes zijn allemaal heel mooi
[/quote]Dat vond ik ook. Komt door het subtiele gebruik van groen en rood.

Hier met die titel van komiek!

red76

Citaat van: meatball op 20 september 2007 - 21:41:46
Ik ben gewoon op geen enkel moment overtuigd van het feit dat Kimmi een toppiloot is.
5 jaar bij Mclaren en niets,Alonso 1 jaar Mclaren en wereldkampioen of toch bijna.
Massa duidelijk minder als Schumacher,alleen door pech minder als Kimmi.
Volgens mij kan iemand als b.v. Sutil deze prestatie onmiddelijk evennaren,dus mij heeft die fin zeker nog niet kunnen overtuigen een topper te zijn.
Met deze Ferrari wint bijna elke F1 piloot wel eens een race,en meer heb ik van Kimmi nog niet gezien.
Trouwens de teamorders zijn er natuurlijk al,want Massa reed de snelste ronde en dat is volgens Kimmi fan toch het bewijs wie het snelste is,niet ?

Om te beginnen was McLaren afgelopen jaren een schim van wat het nu is. Dus dat is makkelijk te verklaren.
Onderschat Sutil niet, tijdens zijn gp2 tijd deed hij niet veel onder voor Hamilton.
Teamorders zijn er volgens mij niet bij Ferrari, tijdens de gp van turkey zette Kimi ook de snelste ronde tijd op zijn naam ondanks dat Massa voor hem reed.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 20 september 2007 - 21:41:46
Trouwens de teamorders zijn er natuurlijk al,want Massa reed de snelste ronde en dat is volgens Kimmi fan toch het bewijs wie het snelste is,niet ?
Laat nu net de snelste ronde iets zijn waar de rijders niet veel belang aan hechten, en dus ook niet steeds voor gaan. Maar laat nu eveneens voor jouw de pech bestaan dat er sinds dit seizoen zoiets is als de DHL-trophy:
http://www.formula1.com/results/season/2007/dhl_fastest_laps.html
En hier staat duidelijk dat Kimi al meer snelste rondjes reed dan Massa; Wie is nu de beste? Overigens, Massa reed verleden seizoen ook wel eens sneller dan MS hoor, en niet te vergeten: Kimi heeft verleden seizoen ook veel snelste rondes op zen naam laten schrijven, terwijl ik noch JPM noch De La Rosa heb zien verschijnen tijdens het nakijken van deze gegevens.

Net zoals er bij Alonso lover enkel in zijn hoofd pas 'Alonso is de beste', past er in jouw hoofd slechts 1 ding: Kimi is barslecht. Het zit ENKEL in JOUW hoofd...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2007 op 21 september 2007 - 16:38:29
http://www.formula1.com/results/season/2007/dhl_fastest_laps.html
En hier staat duidelijk dat Kimi al meer snelste rondjes reed dan Massa
Dan kan ik ofwel niet goed tellen ofwel heb ik vanalles in mijn ogen...

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 21 september 2007 - 17:07:22
Citaat van: Ferrari 2007 op 21 september 2007 - 16:38:29
http://www.formula1.com/results/season/2007/dhl_fastest_laps.html
En hier staat duidelijk dat Kimi al meer snelste rondjes reed dan Massa
Dan kan ik ofwel niet goed tellen ofwel heb ik vanalles in mijn ogen...
Je hebt gelijk, ze staan gelijk sinds de laatste GP, hadek nog niet opgemerkt. Maar hij heeft er nog steeds niet minder, en das anders ook niet onbelangrijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.