GP van België

Gestart door Karre, 09 september 2007 - 20:59:29

« vorige - volgende »

Jasper

De McLarens staan volgens mij zwaarder dan de Ferrari's, dus veel zal McLaren niet behalen, tenzij er een Ferrari uitvalt (een kans die wel reëel is). Maar goed, de rijderstitel is toch voor een McLaren-rijder en het constructeurskampioenschap is al binnen voor Ferrari, het enige duel dat nog van belang is, is dus Alonso-Hamilton.

TheIceman

Kimi wint! Drie op een rij! Mijn dag is weer goed.

FerrariMan

#47
Steek dit maar waar de zon niet schijnt, McLaren.

Geweldige pace van beide piloten en de WCC titel is binnen voor Ferrari.

Dat leek me toch heel wat boegeroep voor Alonso, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.

frebe

haha D'ardenne op het podium en er zat nog drank in de flessen, dat is kunnen ;D ;D ;D

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 16 september 2007 - 15:27:22
Steek dit maar waar de zon niet schijnt, McLaren.

Kom kom, dit zeiden wij ook niet in Monza...

Andretti

Kimi heeft nog maar eens getoond dat hij wel degelijk de beste is! Go Kimi! :)

dj Peter

#51
Ferrari staat weer waar ze horen te staan, alleen had dit veel eerder in het seizoen moeten zijn maar iedereen weet waarom dat niet zo is. Vraag het maar aan de eerlijke en integere Dennis.
Bravo voor Kimi en Felipe! En bovenal:

Ferrari is kampioen! 

En het kan me geen zak schelen dat het komt doordat McLaren zijn punten kwijt is, dat hebben ze enkel aan zichzelf  te danken.

Tim C


dj Peter

Citaat van: Tim C op 16 september 2007 - 16:06:03
Citaat van: SaffierFM op 16 september 2007 - 16:01:47
Ferrari is kampioen! 
Dan toch maar een kleine...
[/quote  Ik vind van niet, ze streden er voor. (met ongelijke wapens)

alonsolover

Maar de piloten van ferrari nog niet ;)

frebe

Citaat van: SaffierFM op 16 september 2007 - 16:13:48
Citaat van: Tim C op 16 september 2007 - 16:06:03
Citaat van: SaffierFM op 16 september 2007 - 16:01:47
Ferrari is kampioen! 
Dan toch maar een kleine...
[/quote  Ik vind van niet, ze streden er voor. (met ongelijke wapens)
technisch gezien hadden ze net gelijke wapens want mclaren heeft informatie gebruik van Ferrari.. alleen hebben ze dit beter gedaan dan Ferrari zelf  8)

Ferrari 2010

#56
Ferrari is wereldkampioen en dat is wat telt. Ik zal een wereldtitel van FA veel minder waardig vinden dan deze wereldtitel van Ferrari!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Hecht je waarde aan deze titel? Ik hecht geen enkele waarde aan eender welke titel van 2007. Zonder Nigel Stepney zou McLaren ook kampioen geworden zijn, daar ben ik zeker van. Ik zeg niet dat McLaren onterecht gestraft is, maar 2007 heeft gewoon geen enkele waarde.

Tim C

#58
Citaat van: Jasper op 16 september 2007 - 18:11:07
Hecht je waarde aan deze titel? Ik hecht geen enkele waarde aan eender welke titel van 2007. Zonder Nigel Stepney zou McLaren ook kampioen geworden zijn, daar ben ik zeker van. Ik zeg niet dat McLaren onterecht gestraft is, maar 2007 heeft gewoon geen enkele waarde.
Maal twee

En dan nu de Prijs voor het beste spandoek

fawlty

ferrari duidelijk beter, maar toch Lewis nog eerste in tussenstand, had ik niet verwacht eigenlijk...  :)
toch smerig van alonso in la source, eerste ronde!hij had moeten draaien aan z'n stuur ipv zo breed te gaan!
mss had hamilton massa dan kunnen bedrijgen, als ... als ... als...
Ja sluw is die Hamilton