GP van België

Gestart door Karre, 09 september 2007 - 20:59:29

« vorige - volgende »

McLaren_über_alles

Heb parking kaart hier ontvangen, en blijkt dat ik op Parking A GOLD sta. Weet iemand waar dit is? Is dit achter het stuk tss La Source en Eau Rouge?

En zo ja, welke afrit neem je dan best? Is het dan de eerste of de tweede? (de vorige keer stond ik op de VIP-parking, dat was de grijze zone en toen moest je de tweede afrit nemen als je van Brussel komt). Is het nu de eerste??
Want op de site vind ik eigenlijk ook niet echt gedetailleerde info...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

blazor

Foto's 1st Practice session online @ www.extremeshots.be

Greetz Kurt

scho0634

Kimi vanochtend de snelste voor Massa en de Macs. Mooi, eindelijk weer eens de Ferraris vooraan :).

Kijken of ze die lijn vanmiddag kunnen doortrekken.

Jasper

"Eindelijk weer eens de Ferrari's vooraan", het is nog maar geleden van de GP van Turkije hoor. :P

Tim C

Ik heb moeite gedaan maar ik moet bekennen dat ik het maar een kwartier heb volgehouden.

Wat zijn die twee op Sporza een stel zageventen. Belangrijkste weekend in de F1 geschiedenis en ze zaten erbij en keken ernaar...

Sept

Daar constant over afgeven gaat niet veel helpen hoor, je hebt 2 keuzes: ofwel kijk je niet meer, ofwel kijk je wel en wordt je nog wat meer gedegouteerd.. Ik heb mijn keuze al lang gemaakt ;)
1991 - 2004 = 7

Supermariobros

De enigste reden dat ik naar Sporza kijk, is omdat ik Frans niet zo goed versta.  :-\

Tim C

Citaat van: Sept op 15 september 2007 - 17:16:18
Daar constant over afgeven gaat niet veel helpen hoor, je hebt 2 keuzes: ofwel kijk je niet meer, ofwel kijk je wel en wordt je nog wat meer gedegouteerd.. Ik heb mijn keuze al lang gemaakt ;)
Ik ook hoor maar ik dacht: "Het zijn kwalificaties voor de GP van België, eens kijken of ze het kunnen"

Niet dus. Geen wonder dat er geen kat naar kijkt als je Mr. Insomnia als commentator hebt...

FerrariMan

Goeie start voor de roden. Hopelijk wint Kimi morgen gezien hij het meeste kans heeft om McLaren aan te vallen. Verder hoop ik dat beide b-Ferrari's (McLaren dus) geen enkel punt scoren.

meatball

Ik ga suporteren voor Massa ,hopenlijk krijgen we een mooie gp
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Ik hoop dat Kimi wint. Leuk dat hij weer eens op pole staat. Spa lijkt een van zijn beste circuits te zijn.

scho0634

Citaat van: Jasper op 15 september 2007 - 16:32:49
"Eindelijk weer eens de Ferrari's vooraan", het is nog maar geleden van de GP van Turkije hoor. :P

Eeh ja, daar heb je wel gelijk in.  ;)

robbert

Ik hoop op een mooie overwinning van raikkonen, massa mag ook wel winnen, als het maar een (echte) ferrari is.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 15 september 2007 - 16:32:49
"Eindelijk weer eens de Ferrari's vooraan", het is nog maar geleden van de GP van Turkije hoor. :P
Ja, maar na een GP zoals in Monza ben je zoiets snel vergeten hoor :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sept

Citaat van: meatball op 15 september 2007 - 20:38:22
Ik ga suporteren voor Massa ,hopenlijk krijgen we een mooie gp

Massa's hoogste plaats die hij dit weekend kan behalen (als Raikkonen niet uitvalt) zal een tweede plaats zijn.. Als ze bij Ferrari nog voor her rijderskampioenschap willen gaan zullen ze alles zetten op de hoogst gerangschikte, zonder twijfel.. Zoveel GP's zijn er helaas niet meer over..
1991 - 2004 = 7