GP van België

Gestart door Karre, 09 september 2007 - 20:59:29

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 12 september 2007 - 12:28:56
Als Alonso wint en Lewis 2 e zal het nog eens spannender zijn in het WK:p
Beter is dat de Mac's uitvallen, Raïkkönen wint en Massa 2de wordt, dan wordt het nóg spannender!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ivan_

1: Raikkonen
2: Alonso
3: Massa

Ike Racing

Citaat van: Ferrari 2007 op 12 september 2007 - 13:01:35
Beter is dat de Mac's uitvallen, Raïkkönen wint en Massa 2de wordt, dan wordt het nóg spannender!
[/quote]
Hamilton en Alonsa rijden elkaar eruit in de eerste bocht??

Ferrari 2010

Citaat van: Ike Racing op 12 september 2007 - 14:58:16
Citaat van: Ferrari 2007 op 12 september 2007 - 13:01:35
Beter is dat de Mac's uitvallen, Raïkkönen wint en Massa 2de wordt, dan wordt het nóg spannender!
Hamilton en Alonsa rijden elkaar eruit in de eerste bocht??
Daar geloof ik al lang niet meer in, toch zeker niet als Hamilton 2de start. Hamilton is dan misschien wel iemand die gewaagd durft inhalen, maar hij is niet achterlijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

Citaat van: Ferrari 2007 op 12 september 2007 - 13:01:35
Citaat van: alonsolover op 12 september 2007 - 12:28:56
Als Alonso wint en Lewis 2 e zal het nog eens spannender zijn in het WK:p
Beter is dat de Mac's uitvallen, Raïkkönen wint en Massa 2de wordt, dan wordt het nóg spannender!

nog beter is dat de ferrari's gewoon sneller zijn dan de mac's en eerlijk hun punten binnenhalen. als ze niet kunnen winnen moet je ze de punten ook niet gunnen hé,
Ja sluw is die Hamilton

Eric

Citaat van: meatball op 27 juni 2007 - 20:55:22
Citaat van: 0634 op 25 juni 2007 - 21:30:01
Citaat van: meatball op 25 juni 2007 - 21:16:54
Citaat van: robbert op 25 juni 2007 - 17:36:04
ja tis waar, maar als ferrari zo bezig doet en niet zo rap belangrijke punten pakt dan zijn ze zeker naar pré-schumi aan het gaan
Daar heb ik ook altijd al voor gevreesd,schumi daar gingen ze bij Ferrari voor door het vuur omdat hij dat waard was,maar nu?
Kimmi zakt volledig door het ice ;D en Massa moet ook dringend weer eens voor de Mclarens eindigen,anders zakt de sfeer voledig onder nul vrees ik :-\

Tja, ik zou Kimi iets langer de kans geven voor je hem afbrand.
En hoeveel jaar moet dat dan precies nog zijn ?
Meatball, eerst en vooral blijft je plaat (cd) hangen, je bashperiode tegen Kimi kent geen einde..
Kimi is laat bij het team gekomen en heeft daardoor best wat testtijd verloren....kon je ook merken in het begin van het seizoen, tenzij je een anti-bril draagt natuurlijk.
Afgelopen weekend heeft hij de race gereden met reservewagen en een pijnlijke nek...wat verwacht je dan nog meer.

Nu begin je Massa ook al te bekritiseren, ik dacht ergens in het begin van het seizoen dat je nog hoog opliep met de Braziliaan....
Het enige dat je kimi kan verwijten is zijn inzet bij info verschaffen aan het team en het motiveren van zijn team.

FerrariMan

#21
Waar is die voorbeschouwing op woensdag op RTBF dan?

CitaatDeze week toont de RTBf hoe je een GP van België moet brengen. De omroep start om kwart voor zeven op woensdag met een speciaal magazine van op hun terras in Francorchamps. In een halfuur durend programma zoomen ze in op de geschiedenis van de GP en blikken ze vooruit naar het weekend. Het magazine is er ook op vrijdag en zaterdag.

Bron: F1Pits...

CitaatLes jeudi 13, vendredi 14 et samedi 15/9 et ce de 18h45 à 19h22, nous vous proposerons "Le Grand Prix de Belgique au quotidien" en direct de notre "terrasse" à Francorchamps. Ces magazines contiendront des rubriques rétro, historique, actualité et people... le tout lié par des plateaux en direct avec Gaëtan Vigneron aux commandes.

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 12 september 2007 - 16:08:28
Citaat van: Ferrari 2007 op 12 september 2007 - 13:01:35
Citaat van: alonsolover op 12 september 2007 - 12:28:56
Als Alonso wint en Lewis 2 e zal het nog eens spannender zijn in het WK:p
Beter is dat de Mac's uitvallen, Raïkkönen wint en Massa 2de wordt, dan wordt het nóg spannender!

nog beter is dat de ferrari's gewoon sneller zijn dan de mac's en eerlijk hun punten binnenhalen. als ze niet kunnen winnen moet je ze de punten ook niet gunnen hé,
Als de Mac's uitvallen is dat ook eerlijk verdiend, niet? Zo hebben de Mac's dit seizoen ook al veel punten gepakt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Eric op 12 september 2007 - 18:36:56
Citaat van: meatball op 27 juni 2007 - 20:55:22
Citaat van: 0634 op 25 juni 2007 - 21:30:01
Citaat van: meatball op 25 juni 2007 - 21:16:54
Citaat van: robbert op 25 juni 2007 - 17:36:04
ja tis waar, maar als ferrari zo bezig doet en niet zo rap belangrijke punten pakt dan zijn ze zeker naar pré-schumi aan het gaan
Daar heb ik ook altijd al voor gevreesd,schumi daar gingen ze bij Ferrari voor door het vuur omdat hij dat waard was,maar nu?
Kimmi zakt volledig door het ice ;D en Massa moet ook dringend weer eens voor de Mclarens eindigen,anders zakt de sfeer voledig onder nul vrees ik :-\

Tja, ik zou Kimi iets langer de kans geven voor je hem afbrand.
En hoeveel jaar moet dat dan precies nog zijn ?
Meatball, eerst en vooral blijft je plaat (cd) hangen, je bashperiode tegen Kimi kent geen einde..
Kimi is laat bij het team gekomen en heeft daardoor best wat testtijd verloren....kon je ook merken in het begin van het seizoen, tenzij je een anti-bril draagt natuurlijk.
Afgelopen weekend heeft hij de race gereden met reservewagen en een pijnlijke nek...wat verwacht je dan nog meer.

Nu begin je Massa ook al te bekritiseren, ik dacht ergens in het begin van het seizoen dat je nog hoog opliep met de Braziliaan....
Het enige dat je kimi kan verwijten is zijn inzet bij info verschaffen aan het team en het motiveren van zijn team.
Kimi vind ik inderdaad een zwaar overroepen piloot,middenmoot en niet meer,maar waar geef ik kritiek op Massa?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Citaat van: FerrariMan op 12 september 2007 - 18:43:35
Waar is die voorbeschouwing op woensdag op RTBF dan?
Tikfoutje :-[

Maar, bekijk het langst de positieve kant, vanaf vandaag is het er wel ;)

alonsolover

Altijd wachten op een uitspraak hopelijk staan de mac's nog altijd op het grid zondag :-\

TheIceman

Nu de Macs toch op de grid staan dit weekend pas ik mijn voorspelling aan.
1. Kimi
2. Hamilton
3. Massa
4. Alonso
5. Kubica


bogief1

Kan er me iemand vertellen wanneer het circuit ongeveer open gaat.

En een routebeschrijvingkje van het circuit naar het museum. bv als ik vertrek van het rondpunt komende uit la source?

dank bij voorbaat  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

shadowb

Hier een foto vanuit de pitlane (BTW gans het weeknd vertoef ik daar )

Ferrari 2010

Haha, kom je nu speciaal online om ons jaloers te maken? Want dat is het enige wat je in feite vermeld, dat jij in de pits mag. Ach, je doet maar op, ik ben liever in de pits bij de belcar etc.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.