Man van de race: Europa

Gestart door Tim C, 22 juli 2007 - 16:14:08

« vorige - volgende »

Wie was de beste van het pack deze race?

Alonso
10 (28.6%)
Massa
4 (11.4%)
Webber
12 (34.3%)
Wurz
0 (0%)
Coulthard
2 (5.7%)
Kubica
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Kovalainen
2 (5.7%)
Iemand anders
5 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 28

Racerke007

CitaatBen jij zo iemand die vindt dat er eerst iets erg moet gebeuren voor er maatregelen komen?
Het verleden is geen garantie voor de toekomst, dus zeggen dat er de afgelopen xx races, maar x ongevallen zijn gebeurd bewijst niks.

Zo ben ik absoluut niet!
Maar als er in een pitsstraat gevochten wordt en er geen inhaalmaneuvers gebeuren dan moet dat kunnen! Op plaatsen waar de pitsstraat supersmal is dan krijg je speciale regels hierover maar in Duitsland was er écht geen groot gevaar!

CitaatIk kan Spa nou geen kermiskoers vinden
Ik vindt Spa ook geen kermiskoers! Ik verwees naar andere raceklassen die op deze circuits racen: dat noem ik kermiskoersen  ;) (met een knipoog voor ik hiervoor weer aangepakt wordt)
Om het over Spa te hebben ... zalig circuit maar Wallonië ... tja het enige waar ik de Walen gelijk in geef is dat Leterme geen premier moet worden maar dat is dan ook écht het enige.
Er is trouwens nog niets bekend over de aanpassingen van de pitlane in Spa ...  :-\

Doefie

Citaat van: Racerke007 op 24 juli 2007 - 09:53:19Enneuh ik moet niet op de autosnelweg stoppen maar op een gewone gewestweg: 80km/u is het maximum in de pitlane volgens mij.

80km/uur in de smalle pits (Monaco en dergelijke). Indianapolis en Brazilië zijn, mede door de lengte, 120km/uur.

Racerke007

Citaat van: Doefie op 24 juli 2007 - 16:33:23
Citaat van: Racerke007 op 24 juli 2007 - 09:53:19Enneuh ik moet niet op de autosnelweg stoppen maar op een gewone gewestweg: 80km/u is het maximum in de pitlane volgens mij.

80km/uur in de smalle pits (Monaco en dergelijke). Indianapolis en Brazilië zijn, mede door de lengte, 120km/uur.

Dat kan, daar ben ik niet geweest.
Allesinds is het in de trainingen 60 en in de qual en race normaal 80. Maar het kan dat hiervoor twee uitzonderingen gemaakt worden.

TheIceman

Iemand anders, namelijk Winkelhock :P