GP van Italië

Gestart door Karre, 30 augustus 2007 - 12:41:11

« vorige - volgende »

meatball

Spijtig van Massa,alle kans op de titel voor Ferrari is nu wel verkeken :'(
Wel mooi hoe Hamilton Kimmi belagelijk maakte,meer van dat zou ik zeggen,alleen pech voor mij dat het een Ferrari was natuurlijk,maar ja dan moeten ze er maar goede piloten in zetten,eigen schuld.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 09 september 2007 - 20:40:05
Spijtig van Massa,alle kans op de titel voor Ferrari is nu wel verkeken :'(
Wel mooi hoe Hamilton Kimmi belagelijk maakte,meer van dat zou ik zeggen,alleen pech voor mij dat het een Ferrari was natuurlijk,maar ja dan moeten ze er maar goede piloten in zetten,eigen schuld.

Inderdaad, puur Kimi's schuld. Er was geen enkel verschil in wagen en banden op het moment dat Hamilton langsvloog. Het lag puur en alleen aan de notoire prutser Raikkonen. Vreemd toch, dat ie niks onderdoet voor de erkende topcoureur Massa....

Citaat van: Tim C op 09 september 2007 - 18:53:38
Hamilton is niet wat je noemt een propere starter, maar goed, dat zorgt voor veel leuke starts ;)

Is me nooit zo opgevallen eigenlijk. Maar op Spa zal ik goed opletten ;)

bogief1

Dat naar de kant drukken bij de starts heeft hij waarschijnlijk geleerd van ene Schumacher  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Citaat van: bogief1 op 09 september 2007 - 21:24:21
Dat naar de kant drukken bij de starts heeft hij waarschijnlijk geleerd van ene Schumacher  ;)
Inderdaad, zoals gezegd vind ik het wel leuk. ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 09 september 2007 - 20:52:04
Citaat van: meatball op 09 september 2007 - 20:40:05
Spijtig van Massa,alle kans op de titel voor Ferrari is nu wel verkeken :'(
Wel mooi hoe Hamilton Kimmi belagelijk maakte,meer van dat zou ik zeggen,alleen pech voor mij dat het een Ferrari was natuurlijk,maar ja dan moeten ze er maar goede piloten in zetten,eigen schuld.

Inderdaad, puur Kimi's schuld. Er was geen enkel verschil in wagen en banden op het moment dat Hamilton langsvloog. Het lag puur en alleen aan de notoire prutser Raikkonen. Vreemd toch, dat ie niks onderdoet voor de erkende topcoureur Massa..

volledig mee eens,en zonder pech stond Massa nu weer verder voor Kimmi,de toppiloot die kan gaan kakken bij het afscheid van Schumacher.
Van mij mag die zwaar overroepen 2 e rangspiloot het hele jaar diaree hebben,kan hij kakken zoveel hij wil.
Maar stuur hem a.u.b. terug van waar hij kwam.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

red76

Citaat van: meatball op 09 september 2007 - 22:20:45
Citaat van: 0634 op 09 september 2007 - 20:52:04
Citaat van: meatball op 09 september 2007 - 20:40:05
Spijtig van Massa,alle kans op de titel voor Ferrari is nu wel verkeken :'(
Wel mooi hoe Hamilton Kimmi belagelijk maakte,meer van dat zou ik zeggen,alleen pech voor mij dat het een Ferrari was natuurlijk,maar ja dan moeten ze er maar goede piloten in zetten,eigen schuld.

Inderdaad, puur Kimi's schuld. Er was geen enkel verschil in wagen en banden op het moment dat Hamilton langsvloog. Het lag puur en alleen aan de notoire prutser Raikkonen. Vreemd toch, dat ie niks onderdoet voor de erkende topcoureur Massa..

volledig mee eens,en zonder pech stond Massa nu weer verder voor Kimmi,de toppiloot die kan gaan kakken bij het afscheid van Schumacher.
Van mij mag die zwaar overroepen 2 e rangspiloot het hele jaar diaree hebben,kan hij kakken zoveel hij wil.
Maar stuur hem a.u.b. terug van waar hij kwam.

Wat een hoop onzin in een post.

Door de banden en het gewicht van de auto(brandstof) was Raikkonen 1 sec per ronden langzamer dan Hamilton.
Raikkonen had een betere pace met zachte banden Hamilton met harde banden........

Ferrari 2010

Citaat van: red76 op 10 september 2007 - 09:12:51
Citaat van: meatball op 09 september 2007 - 22:20:45
Citaat van: 0634 op 09 september 2007 - 20:52:04
Citaat van: meatball op 09 september 2007 - 20:40:05
Spijtig van Massa,alle kans op de titel voor Ferrari is nu wel verkeken :'(
Wel mooi hoe Hamilton Kimmi belagelijk maakte,meer van dat zou ik zeggen,alleen pech voor mij dat het een Ferrari was natuurlijk,maar ja dan moeten ze er maar goede piloten in zetten,eigen schuld.

Inderdaad, puur Kimi's schuld. Er was geen enkel verschil in wagen en banden op het moment dat Hamilton langsvloog. Het lag puur en alleen aan de notoire prutser Raikkonen. Vreemd toch, dat ie niks onderdoet voor de erkende topcoureur Massa..

volledig mee eens,en zonder pech stond Massa nu weer verder voor Kimmi,de toppiloot die kan gaan kakken bij het afscheid van Schumacher.
Van mij mag die zwaar overroepen 2 e rangspiloot het hele jaar diaree hebben,kan hij kakken zoveel hij wil.
Maar stuur hem a.u.b. terug van waar hij kwam.

Wat een hoop onzin in een post.

Door de banden en het gewicht van de auto(brandstof) was Raikkonen 1 sec per ronden langzamer dan Hamilton.
Raikkonen had een betere pace met zachte banden Hamilton met harde banden........
Wacht, wel even corrigeren, het gewicht van Kimi's en Lewis' wagen was nagenoeg gelijk, aangezien het na de laatste stop was ;) Het was gewoon al heel de race duidelijk dat de Mac's sneller waren, onze gehaktbal kan het alleen niet goed verkroppen dat Kimi niet doet wat hij ervan verwachtte, namelijk winnen. Wacht volgend seizoen maar af, je zal zien dat hij er staat, en als hij niet wint zal het dan wel degelijk aan de wagen liggen. ik geloof niet dat Kimi volgend seizoen nog zal moeten onderdoen voor Massa.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie


Racerke007

Ook al zit er verschil in de banden en ook al zouden ze in andere wagens rijden: op zo'n manier moet je je niet laten inhalen.
Kimi had een 'off-day' denk ik.  ;)

Ferrari 2010

Mja, dat hij een off-day had staat natuurlijk wel vast, ik denk niet dat het makkelijk racen is met een stijve nek, als je in elke remzone moet vechten om je hoofd rechtop te houden. Op zo'n manier moet je je niet laten inhalen, maar eens je aan het remmen bent ga je niet ff je rem lossen omdat een ander veel later remt hé. Hamilton ging overigens heel zwaar in de ankers. Wat had kimi dan moeten doen volgens jouw? De deur dichtgooien?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Het iets smaller moeten maken, voordat Lewis erlangs kwam.
Als er slechts anderhalve wagenbreedte is dan kan je zo'n inhaalactie niet uitvoeren of je moet een kamikaze-actie willen doen.

FerrariMan

Kimi was er tijdens die actie precies niet helemaal bij. Hij had zich breder moeten makken. Maar dan nog, die Hamilton weet verdomd goed hoe auto's in te halen.

Racerke007

Citaatdie Hamilton weet verdomd goed hoe auto's in te halen
Inderdaad, maar ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat zijn ALS er geen TC meer is.

Schumi nr1

Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 17:06:00
Citaatdie Hamilton weet verdomd goed hoe auto's in te halen
Inderdaad, maar ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat zijn ALS er geen TC meer is.

Hij is toch gewoon aan een wagen zonder TC uit de GP2? Ik zou me erg moeten vergissen als een GP2 TC heeft.

red76

Citaat van: Schumi nr1 op 10 september 2007 - 17:25:56
Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 17:06:00
Citaatdie Hamilton weet verdomd goed hoe auto's in te halen
Inderdaad, maar ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat zijn ALS er geen TC meer is.

Hij is toch gewoon aan een wagen zonder TC uit de GP2? Ik zou me erg moeten vergissen als een GP2 TC heeft.

Volgens mij geen TC in de GP2, aangezien ze bij iedere schakeling een knal veroorzaken. ;)