GP van Italië

Gestart door Karre, 30 augustus 2007 - 12:41:11

« vorige - volgende »

Ike Racing

Misschien staat er ons nog een verassing te wachten in Monza. Tijdens de testen was McLaren de snelste en iedereen noemt hen dan ook favoriet.
Alleen deed Ferrari testen met nieuwe olie en brandstof en was hun hoofddoel dat deze nieuwe olie getest werd voor minimum 3 race afstanden. Ik denk dat Ferrari minder getest heeft op snelheid en dat we zaterdag bij de kwalificatie misschien een  verrassing krijgen.

Alan Blues

Raikkonen
Massa
Hamilton

Maar ik hoop natuurlijk op:

Hamilton
Alonso
Coulthard ;)

Racerke007

Citaaten dat we zaterdag bij de kwalificatie misschien een  verrassing krijgen

Als Ferrari snel is dan is dat allesbehalve een verrassing!!

Het wordt interessant om te zien wat Vettel kan laten zien, als dat evengoed is als de laatste tests ... dan begint Toro Rosso te lopen en vindt Liuzzi zéker geen zitje volgend jaar.

janke

Citaat van: Racerke007 op 06 september 2007 - 00:47:01
Citaaten dat we zaterdag bij de kwalificatie misschien een  verrassing krijgen

Als Ferrari snel is dan is dat allesbehalve een verrassing!!

Het wordt interessant om te zien wat Vettel kan laten zien, als dat evengoed is als de laatste tests ... dan begint Toro Rosso te lopen en vindt Liuzzi zéker geen zitje volgend jaar.
Inderdaad dan begint het te lopen. ;)
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: Ike Racing op 05 september 2007 - 09:07:54
Misschien staat er ons nog een verassing te wachten in Monza. Tijdens de testen was McLaren de snelste en iedereen noemt hen dan ook favoriet.

Jij zegt het, ik zie anders een hoop mensen hier stemmen voor Kimi of Massa. Zelf denk ik ook dat een Ferrari gaat winnen, hier.

Al met al denk ik niet dat het voor de meesten een verassing zal zijn als Ferrari wint.

Eric

Ik ga voor

quali:
Kimi
Alonso
Hamilton

Race:
Kimi
Hamilton
Massa

alonsolover

We zullen het nog zien straks rosberg naast kimi ;D

The REAL BUTTON Freak

Kwali:

Button
Kimi
Hamilton

Race

Button
Hamilton
Massa

Tim C


Juan Pablo

Crash van Kimi Raikkonen in de derde vrije training!


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Doet mij heel hard denken aan de crash die hij had in zijn eerste seizoen (bij Sauber), toen is hij ook eens ineens in het midden van het rechte stuk in de muur gegaan omdat zijn stuurstang gebroken was.

bogief1



Nog een filmpje, onder andere onboard.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 08 september 2007 - 13:24:08
Doet mij heel hard denken aan de crash die hij had in zijn eerste seizoen (bij Sauber), toen is hij ook eens ineens in het midden van het rechte stuk in de muur gegaan omdat zijn stuurstang gebroken was.
Was toen niet het stuur dat helemaal los was gekomen? Dacht ik...

lieven

Zo opeens scherp naar rechts gaan en niks speciaals gedaan met zijn stuur, strange :-\

Tim C