GP van Italië

Gestart door Karre, 30 augustus 2007 - 12:41:11

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 augustus 2007 - 16:58:50
Citaat van: Ferrari 2007 op 31 augustus 2007 - 16:17:45
En op basis waarvan vertel je dit als ik vragen mag?

Ik kan Raicouli's gedachten niet lezen, maar de zeer logische verklaring is het feit dat er dit seizoen nog geen enkele McLaren is uitgevallen in een race, in tegenstelling tot de Ferrari's...

Mja, ik had het fout opgevat, ik dacht dat hij het specifiek over dit circuit had, maar je hebt idd gelijk, de Mac's zijn nog niet uitgevallen dusja...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 31 augustus 2007 - 16:58:50
de zeer logische verklaring is het feit dat er dit seizoen nog geen enkele McLaren is uitgevallen in een race, in tegenstelling tot de Ferrari's...

Je kan natuurlijk ook anders redeneren. Het is, volgens mij, nog niet voorgekomen dat een team in alle races beide wagens naar de finish brengt. De statistische kans bestaat dus zeker dat er in een van de volgende races een McLaren de finish niet haalt.  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: McChouffe op 01 september 2007 - 10:57:16
Citaat van: Jasper op 31 augustus 2007 - 16:58:50
de zeer logische verklaring is het feit dat er dit seizoen nog geen enkele McLaren is uitgevallen in een race, in tegenstelling tot de Ferrari's...

Je kan natuurlijk ook anders redeneren. Het is, volgens mij, nog niet voorgekomen dat een team in alle races beide wagens naar de finish brengt. De statistische kans bestaat dus zeker dat er in een van de volgende races een McLaren de finish niet haalt.  :)

Aan de andere kant kan je ook zeggen dat het moment dat het wel gebeurt dat een team dat flikt, steeds dichterbij komt ;)

alonsolover

Hopelijk valt hamilton uit en word het spannend in de strijd om de WK

robbert

Citaat van: FerrariMan op 31 augustus 2007 - 17:35:04
Niet te geloven dat ik dit ooit nog zou zeggen maar het is zo, die McLaren lijkt een tank terwijl die Ferrari bij het minste zuchtje wind in elkaar valt.


WAAR IS DE TIJD HEEN?

Ja Mclaren is inderdaad een tank geworden, maar hoe zijn ze zo ver geraakt?? Dat moet je ook nog afwachten hé

Jasper

Citaat van: McChouffe op 01 september 2007 - 10:57:16
Citaat van: Jasper op 31 augustus 2007 - 16:58:50
de zeer logische verklaring is het feit dat er dit seizoen nog geen enkele McLaren is uitgevallen in een race, in tegenstelling tot de Ferrari's...

Je kan natuurlijk ook anders redeneren. Het is, volgens mij, nog niet voorgekomen dat een team in alle races beide wagens naar de finish brengt. De statistische kans bestaat dus zeker dat er in een van de volgende races een McLaren de finish niet haalt.  :)

Hihi. :) "Ik heb 3 keer achter elkaar kop gegooid, dus MOET het de 4de keer wel let zijn."

fawlty

Citaat van: alonsolover op 01 september 2007 - 12:15:58
Hopelijk valt hamilton uit en word het spannend in de strijd om de WK

zo'n commentaar las ik toch nooit ten tijde van shumi hoor, toen was er nog minder 'strijd' , met nog 6 races te gaan was het nu al beslist geweest...maar als er eens nieuw talent komt moet hij maar UITVALLEN, als dat de enige reden is om WK te kunnen worden, wel triestig dan, laat de anderen hem dan inhalen hé  >:(
Ja sluw is die Hamilton

scho0634

Citaat van: fawlty op 01 september 2007 - 22:43:06
Citaat van: alonsolover op 01 september 2007 - 12:15:58
Hopelijk valt hamilton uit en word het spannend in de strijd om de WK

zo'n commentaar las ik toch nooit ten tijde van shumi hoor, toen was er nog minder 'strijd' , met nog 6 races te gaan was het nu al beslist geweest...maar als er eens nieuw talent komt moet hij maar UITVALLEN, als dat de enige reden is om WK te kunnen worden, wel triestig dan, laat de anderen hem dan inhalen hé  >:(

Heeft niks met triest te maken, hoor. Ik gun Hamilton ook best de titel, maar wel na een spannend WK. Ten tijde van de MS-dominantie hoopte ik ook regelmatig op een DNF van de Duitser zodat anderen eens konden winnen en de druk opvoeren. Helaas viel de Ferrari zelden uit, net als de Mac nu.

Het heeft niks met misgunnen te maken, maar als redelijk neutrale F1 kijker, hoop ik op een spannend WK waarbij de strijd pas wordt beslist in Brazilie. En liever niet eerder. Dus zou ik een Ferrari 1-2 leuk vinden zeker als de Mac's eens puntloos eindigen.

janke

Some things are too important to be left in the past.

alonsolover

Het is ook niet altijd mooi om te kijken iedere 2 weken dat dezelfde wint??

robbert

als het ferrari is dan is dat wel leuk, maar als het een mclaren is dan is dat niet meer leuk. Van mij mag Ferrari iedere race winnen :P

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 02 september 2007 - 10:41:20
Het is ook niet altijd mooi om te kijken iedere 2 weken dat dezelfde wint??


Grand Prix     Date     Winning Driver     Team     Laps     Time
Australian    18/03/2007    Kimi Räikkönen    Ferrari    58    1:25:28.770
Malaysian    08/04/2007    Fernando Alonso    McLaren-Mercedes    56    1:32:14.930
Bahrain    15/04/2007    Felipe Massa    Ferrari    57    1:33:27.515
Spanish    13/05/2007    Felipe Massa    Ferrari    65    1:31:36.230
Monaco    27/05/2007    Fernando Alonso    McLaren-Mercedes    78    1:40:29.329
Canadian    10/06/2007    Lewis Hamilton    McLaren-Mercedes    70    1:44:11.292
United States    17/06/2007    Lewis Hamilton    McLaren-Mercedes    73    1:31:09.965
French    01/07/2007    Kimi Räikkönen    Ferrari    70    1:30:54.200
British    08/07/2007    Kimi Räikkönen    Ferrari    59    1:21:43.074
European    22/07/2007    Fernando Alonso    McLaren-Mercedes    60    2:06:26.358
Hungarian    05/08/2007    Lewis Hamilton    McLaren-Mercedes    70    1:35:52.991
Turkish    26/08/2007    Felipe Massa    Ferrari    58    1:26:42.161

Alonso heeft al even vaak gewonnen als Hamilton, je punt slaagt nergens op man!
Het enige wat er in jouw hoofd bestaat is Alonso wereldkampioen, dat is het enige denkbare voor jouw. Hoe wreed moet het worden als je nu al gaat hopen dat de teammaat van je favoriet problemen krijgt.

Citaat van: 0634 op 01 september 2007 - 22:49:28
Heeft niks met triest te maken, hoor. Ik gun Hamilton ook best de titel, maar wel na een spannend WK. Ten tijde van de MS-dominantie hoopte ik ook regelmatig op een DNF van de Duitser zodat anderen eens konden winnen en de druk opvoeren. Helaas viel de Ferrari zelden uit, net als de Mac nu.

Het heeft niks met misgunnen te maken, maar als redelijk neutrale F1 kijker, hoop ik op een spannend WK waarbij de strijd pas wordt beslist in Brazilie. En liever niet eerder. Dus zou ik een Ferrari 1-2 leuk vinden zeker als de Mac's eens puntloos eindigen.
Wel met het verschil dat jij dit wil voor een spannend wk, en dan is het niet triest. Alonsolover wilt het maar voor 1 doel: Alonso WK. Ik hoop ook dat er een Mac uitvalt, maar hoe ver komt het dat je wil dat de teamgenoot van je favoriet uitvalt? Sorry, maar die 2 hebben gelijke middelen gehad, als de ene dan beter scoort dan de andere dan is dat spijtig voor die andere...
Alonsolover zegt het dan wel onder de dekmantel 'dan wordt het wk spannend', maar wees er maar zeker van dat hij net zo goed niet content zou zijn als nu Massa, Raïkkönen en Hamilton samen aan de leiding hingen met Alonso er 15 punten achter, dat zou anders ook wel spannend zijn geweest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 02 september 2007 - 11:23:20

Wel met het verschil dat jij dit wil voor een spannend wk, en dan is het niet triest. Alonsolover wilt het maar voor 1 doel: Alonso WK. Ik hoop ook dat er een Mac uitvalt, maar hoe ver komt het dat je wil dat de teamgenoot van je favoriet uitvalt? Sorry, maar die 2 hebben gelijke middelen gehad, als de ene dan beter scoort dan de andere dan is dat spijtig voor die andere...
Alonsolover zegt het dan wel onder de dekmantel 'dan wordt het wk spannend', maar wees er maar zeker van dat hij net zo goed niet content zou zijn als nu Massa, Raïkkönen en Hamilton samen aan de leiding hingen met Alonso er 15 punten achter, dat zou anders ook wel spannend zijn geweest.

Och ja, toen Senna nog reed was ik een groot fan van de man. Daarom hoopte ik ook wel eens op een DNF van zijn collega Prost. Niet dat ik het de beste man misgunde, maar gewoon omdat ik een Senna fan was. Misschien niet heel aardig van me, maar ach het zij zo. Ik begrijp het wel als je een groot fan bent dat je hoopt dat zijn rivalen ook eens pech hebben. Zolang je maar een beetje de realiteit in het oog blijft houden en niet continu andere rijders zwart maakt ten faveure van jouw eigen favo. Dan heb ik er weinig problemen mee. Maar ja, sinds 1 mei 1994 heb ik geen echte voorkeur meer en zal het me worst wezen wie de titel pakt, alleen wel een beetje spannend houden graag ;).

Ike Racing

kimi  :D
massa
heidfeld

dromen mag ;D

Racerke007