VAB-autohappening 23/09/07

Gestart door kevin, 30 augustus 2007 - 11:08:28

« vorige - volgende »

kevin

Ik weet niet of dat hier echt thuishoort, maar...

Naar jaarlijkse gewoonte wordt in september op Circuit Zolder de VAB-autohappening georganiseerd. Ook dit jaar. Dit jaar zal dit op zondag 23/09/07 zijn.

Voor meer info, zie onderstaande url:
www.vab.be/nl/actueel/autohappening/

Greetz
K.
Schumacher rulez!

Racerke007

Ik probeer zoveel mogelijk op Zolder én op Spa te zijn maar dit zegt mij écht niks.
Is wel ideaal voor mensen die een auto willen kopen en verschillende modellen eens willen uitproberen, meerijden én op de limiet willen bekijken.
Hoewel niet veel rijders deze opzoeken ...  ;)

Toch is het een leuke familieuitstap door alle activiteiten die kinderen kunnen doen. En een aanrader voor mensen die niet uren naar koers willen kijken maar toch eens een "actief" dagje op het circuit willen beleven.

kevin

Citaat van: Racerke007 op 30 augustus 2007 - 23:50:58
Ik probeer zoveel mogelijk op Zolder én op Spa te zijn maar dit zegt mij écht niks.
Is wel ideaal voor mensen die een auto willen kopen en verschillende modellen eens willen uitproberen, meerijden én op de limiet willen bekijken.
Hoewel niet veel rijders deze opzoeken ...  ;)

Toch is het een leuke familieuitstap door alle activiteiten die kinderen kunnen doen. En een aanrader voor mensen die niet uren naar koers willen kijken maar toch eens een "actief" dagje op het circuit willen beleven.

Gewoon een beetje publiciteit  ;)

Plezant evenementje voor klein prijsje.

Greetz
K.
Schumacher rulez!