F1 verslaggeving in België

Gestart door Racerke007, 28 augustus 2007 - 21:45:53

« vorige - volgende »

Ben je tevreden met Sporza's verslaggeving of niet?

Ja
7 (19.4%)
Nee, maar ik zie tenminste F1 zonder reclame
14 (38.9%)
Absoluut niet, kijk liever naar Franse, Duitse, ... verslaggeving
15 (41.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 16 december 2007 - 20:45:53

janke

#90
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 mei 2008 - 17:41:40
Citaat van: Burorri op 14 mei 2008 - 17:22:09
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 mei 2008 - 16:47:20
Citaat van: Burorri op 14 mei 2008 - 14:08:00
Het was zoute loos saai en ik had de neiging me ogen met een lepel er uit te wringen.
Niet doen, dat ga je je nog beklagen :) ;)
hhehe ja heb toch geen lepel :P
Nu heb ik toch medelijden met je! Kwist niet dat Nederland een 3de wereldland was? Een lepel lijkt me nu toch een basisuitrusting in het huis van elke mens :)

Waar heb je in godsnaam een lepel voor nodig. Soep eet je met een vork, en de rest slurp je van het bord of uit een mok. Roeren in de koffie doe je met een stokkie of die zelfde vork. En vla drink je uit het pak. Lekker makelijk hè Burorri. ;)
Soms student? Is maar een gok hoor. ;) Was toen ik nog studeerde bij mij hetzelfde. 1974 tot 1983. En bier dronken we uit de fles. Was ik even vergeten.

On Topic.
En ik vind de verslaggeving van België en Nederland maar matig.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 14 mei 2008 - 20:01:13
Citaat van: Burorri op 14 mei 2008 - 19:48:21
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 mei 2008 - 17:41:40
Citaat van: Burorri op 14 mei 2008 - 17:22:09
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 mei 2008 - 16:47:20
Citaat van: Burorri op 14 mei 2008 - 14:08:00
Het was zoute loos saai en ik had de neiging me ogen met een lepel er uit te wringen.
Niet doen, dat ga je je nog beklagen :) ;)
hhehe ja heb toch geen lepel :P
Nu heb ik toch medelijden met je! Kwist niet dat Nederland een 3de wereldland was? Een lepel lijkt me nu toch een basisuitrusting in het huis van elke mens :)

hahah doneer 5000 euro op rekening Burorii en help de jongen aan een lepel :P

Als je over lepels wil kletsen doe dat via PB, hier is dit nogal altijd een forum voor Formule 1 liefhebbers.
Dat vond ik ook en heb mijn laatste reactie dan ook via pm aan hem gestuurd ;) On topic zoals ze dan zeggen:
Het is inderdaad nogal saai hoe de Sporza mensen het verslagen, daarom dat velen ook naar La2 overschakelen. Zelf doe ik dat niet, aangezien ik Nederlandse info nog steeds liever heb. En bovendien 'verslaag' ik de race doorgaans voor mezelf, adhv de live-timing houd ik zelf alles in de gaten en zodoende komen de commentatoren toch steeds te laat, ook bij de Walen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

En omdat ze steeds een beetje later zijn, dan hoor je ook dat ze de plank nogal eens mis slaan. De Belgische nogal gezapig en de Hollander met een beetje bombarie. Daarom vind ik het maar matig van alle twee. Bij mij dan ook beeld zonder geluid op de tv en live-timing/ streaming erbij.
Some things are too important to be left in the past.

Forza F1

Citaat van: janke op 14 mei 2008 - 20:42:03
En omdat ze steeds een beetje later zijn, dan hoor je ook dat ze de plank nogal eens mis slaan. De Belgische nogal gezapig en de Hollander met een beetje bombarie. Daarom vind ik het maar matig van alle twee. Bij mij dan ook beeld zonder geluid op de tv en live-timing/ streaming erbij.

zonder (motoren)geluid is het ook maar triestig hé, dat maakt het juist zo uniek.

janke

Citaat van: Forza Ferrari op 14 mei 2008 - 20:59:08
Citaat van: janke op 14 mei 2008 - 20:42:03
En omdat ze steeds een beetje later zijn, dan hoor je ook dat ze de plank nogal eens mis slaan. De Belgische nogal gezapig en de Hollander met een beetje bombarie. Daarom vind ik het maar matig van alle twee. Bij mij dan ook beeld zonder geluid op de tv en live-timing/ streaming erbij.

zonder (motoren)geluid is het ook maar triestig hé, dat maakt het juist zo uniek.

Voor jou zal het uniek zijn en dat waardeer ik ook. Ieder zijn manier van kijken, prima. Maar voor mij gelden toch meer de beelden. Maar ik moet toegeven dat ik elke dag tussen het (BMW)geluid zit. Dat klinkt op een gegeven moment allemaal hetzelfde. Of je nou aan een m-serie werkt of een 760LI of 318. Je let er niet meer zo op na al die jaren. Maar bij rare situaties zoals de crash van Kubica, Heikki  gaat het geluid er wel op. Je bent nieuwsgierig hè.
Some things are too important to be left in the past.

supersteven

ja maar daar ben je meestal zelf ook te laat.
je ziet zoiets niet op voorhand aankomen
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Citaat van: supersteven op 15 mei 2008 - 22:23:21
ja maar daar ben je meestal zelf ook te laat.
je ziet zoiets niet op voorhand aankomen
Ik veronderstel dat hij bedoelt om de toestand van de coureur te weten, de presentatoren krijgen veronderstel ik persberichten daarover binnen en zodoende kom je meer te weten dan bij de live-timing. Hoewel deze doorgaans ook wel melden hoe het ermee is, maar zoals optv is toch nog iets anders, iets uitgebreider.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Bijvoorbeeld bij de crash van Kovalainen zat Mol gewoon te ouwehoeren. Wat een crash, hij zit nog in de auto. Alsof hij eruit gevlogen zou zijn. Helicopter hier en daar. Blabla. Een goede commentator die zwijgt  om de beelden even goed te bekijken. Maar Mol maakt er wat van. Daar deden de beelden zonder geluid mij meer. Was best schrikken.
Some things are too important to be left in the past.

TimoGlockfan

Sporza zendt niet eens de GP van Canada live uit, hoe denken ze dan dat we respect voor hen zouden krijgen >:(
Timo's nieuwe helm.

Supermariobros

Citaat van: TimoGlockfan op 06 juni 2008 - 14:30:44
Sporza zendt niet eens de GP van Canada live uit, hoe denken ze dan dat we respect voor hen zouden krijgen >:(

Avondraces zenden ze nooit live uit, maar in uitgesteld relais rond 23u. Gelukkig hebben we La deux nog.  :)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Supermariobros op 06 juni 2008 - 15:08:15
Citaat van: TimoGlockfan op 06 juni 2008 - 14:30:44
Sporza zendt niet eens de GP van Canada live uit, hoe denken ze dan dat we respect voor hen zouden krijgen >:(

Avondraces zenden ze nooit live uit, maar in uitgesteld relais rond 23u. Gelukkig hebben we La deux nog.  :)

Voor 1 keer gun ik canvas dit uitstel zo kan ik rustig naar Duitsland - Polen kijken en daarna naar de GP

Supermariobros

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 07 juni 2008 - 11:00:46
Citaat van: Supermariobros op 06 juni 2008 - 15:08:15
Citaat van: TimoGlockfan op 06 juni 2008 - 14:30:44
Sporza zendt niet eens de GP van Canada live uit, hoe denken ze dan dat we respect voor hen zouden krijgen >:(

Avondraces zenden ze nooit live uit, maar in uitgesteld relais rond 23u. Gelukkig hebben we La deux nog.  :)

Voor 1 keer gun ik canvas dit uitstel zo kan ik rustig naar Duitsland - Polen kijken en daarna naar de GP

Bij mij krijgt de F1 voorrang hoor.  ;)

meatball

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 07 juni 2008 - 11:00:46
Citaat van: Supermariobros op 06 juni 2008 - 15:08:15
Citaat van: TimoGlockfan op 06 juni 2008 - 14:30:44
Sporza zendt niet eens de GP van Canada live uit, hoe denken ze dan dat we respect voor hen zouden krijgen >:(

Avondraces zenden ze nooit live uit, maar in uitgesteld relais rond 23u. Gelukkig hebben we La deux nog.  :)

Voor 1 keer gun ik canvas dit uitstel zo kan ik rustig naar Duitsland - Polen kijken en daarna naar de GP
Wie geeft er nu een fuck om duitsland - polen,f1 wil ik zien en wel live >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

#103
Daarvoor hebben ze dan twee zenders ... oh nee wacht, cultureel hoogstaande programmas als 1000 Zonnen, Fata Morgana en Witse mogen niet in gevaar komen!

Trouwens, filmpje gemaakt door student media :) (op 2:05 kom ik effe in beeld ;D)

Ferrari 2010

Zie ik daar Doefie's helm enkele malen passeren? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.