F1 verslaggeving in België

Gestart door Racerke007, 28 augustus 2007 - 21:45:53

« vorige - volgende »

Ben je tevreden met Sporza's verslaggeving of niet?

Ja
7 (19.4%)
Nee, maar ik zie tenminste F1 zonder reclame
14 (38.9%)
Absoluut niet, kijk liever naar Franse, Duitse, ... verslaggeving
15 (41.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 16 december 2007 - 20:45:53

robbert

ik kijk ook altijd naar ITV omdat ze dan ook een uur voor de start al beginnen met een voorbeschouwing. Heel wat anders dan die 20 minuten of helemaal niks

Racerke007

Tja ... een voorbeschouwing kost nu eenmaal geld. Dat die niet lang is of ontbreekt daar lig ik nog niet zo écht wakker van. De live-commentaar zou gewoon beter moeten.

Ike Racing

Ik kijk meestal op Sporza omdat je dan de race kunt uitkijken zonder reclame. Maar er ontbreekt daarom veel meer, geen kwalificatie, geen warm-up, geen goede kommentators.
Zal wel allemaal met geld te maken hebben. Voeg reclameblokken in en je kunt dat geld ook uitgeven voor de kwalificatie enz....

McChouffe

Ik kijk al een aantal jaar, net als een aantal anderen, op RTBF. Niet alleen vanwege het goede commentaar, maar ook omdat zij tenminste de kwalificaties en races live uitzenden. Wat van de VRT absoluut niet gezegd kan worden.

RTBF heeft de rechten omdat ze graag F1 willen uitzenden. VRT heeft de rechten omdat ze die in een zotte bui gekocht hebben.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Citaat van: Ike Racing op 30 augustus 2007 - 12:47:36
Ik kijk meestal op Sporza omdat je dan de race kunt uitkijken zonder reclame. Maar er ontbreekt daarom veel meer, geen kwalificatie, geen warm-up, geen goede kommentators.
Zal wel allemaal met geld te maken hebben. Voeg reclameblokken in en je kunt dat geld ook uitgeven voor de kwalificatie enz....

Kwalificatie vindt ik dan nog niet zo erg, kan je altijd wel ergens anders opvangen of volgen maar de commentaar ....  :o :o

CitaatVRT heeft de rechten omdat ze die in een zotte bui gekocht hebben.
Tja, één ding is zeker: ze jagen de kijkers weg.
Echte fans die worden er misselijk van, zetten het geluid stil of zappen weg. Mensen die toevallig kijken reageren 'wat een saaie boel is dat' en zetten de tv uit. Gevolg ...  :-\
Ach maar bij de VRT zal er zeker niemand iets aan doen, indertijd met Ka2 heb ik ooit eens moeite gedaan en de mensen met de neus op Baert zijn feiten gedrukt ...  ;D Een paar jaar geen F1, Ka2 had geen interesse meer en mensen boos omdat het niet uitgezonden wordt. Dus tja, laat de klungelaars maar verdoen op vrt zou ik zeggen ... kwestie om tijdens reclameblokken toch nog verder te kunnen kijken ...  ::)
Ik vindt het echter écht erg als je zo als commentator zo passief de sport beleeft .... waarom volg je die dan? Enkel voor het loonbriefje aan het eind van de maand ??   ???

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 30 augustus 2007 - 23:32:17indertijd met Ka2 heb ik ooit eens moeite gedaan en de mensen met de neus op Baert zijn feiten gedrukt ...
Hoe heb je dat gedaan, als ik vragen mag?

Racerke007

Citaat van: FerrariMan op 31 augustus 2007 - 11:19:26
Citaat van: Racerke007 op 30 augustus 2007 - 23:32:17indertijd met Ka2 heb ik ooit eens moeite gedaan en de mensen met de neus op Baert zijn feiten gedrukt ...
Hoe heb je dat gedaan, als ik vragen mag?
Op geen propere manier ... moet ik toegeven. Gevolg was dat Baert ineens op een warme augustusavond voor de deur stond. Mijn moeder, toen woonde ik nog thuis, schrok haar een hoedje... . Maar soit, Baert zal het contract zeker niet meer overnemen: dat is ons geluk  ;)

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 31 augustus 2007 - 14:21:06
Maar soit, Baert zal het contract zeker niet meer overnemen: dat is ons geluk  ;)

Je mag zeggen wat je wil over Baert en co, maar ze deden het toch aanzienlijk beter dat nu bij de VRT.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 31 augustus 2007 - 14:21:06
Citaat van: FerrariMan op 31 augustus 2007 - 11:19:26
Citaat van: Racerke007 op 30 augustus 2007 - 23:32:17indertijd met Ka2 heb ik ooit eens moeite gedaan en de mensen met de neus op Baert zijn feiten gedrukt ...
Hoe heb je dat gedaan, als ik vragen mag?
Op geen propere manier ... moet ik toegeven. Gevolg was dat Baert ineens op een warme augustusavond voor de deur stond. Mijn moeder, toen woonde ik nog thuis, schrok haar een hoedje... . Maar soit, Baert zal het contract zeker niet meer overnemen: dat is ons geluk  ;)
Ik wil meer details, dit is té sappig.  :)

Racerke007

Citaat van: McChouffe op 31 augustus 2007 - 14:28:23
Citaat van: Racerke007 op 31 augustus 2007 - 14:21:06
Maar soit, Baert zal het contract zeker niet meer overnemen: dat is ons geluk  ;)

Je mag zeggen wat je wil over Baert en co, maar ze deden het toch aanzienlijk beter dat nu bij de VRT.
Hmmmm ... naar mijn mening niet hoor. Nu vindt ik het ietsjes beter zelfs... ipv 2/10 aan Baert zou ik nu 3/10 aan Sporza geven.
En dat heeft niets te maken met dat ze niets nieuws vertellen, gewoon de manier waarop en de alertheid ... ::)

CitaatIk wil meer details, dit is té sappig.   ;)
In alles wat ikzelf doe en wat mensen voor mij doen verwacht ik van hen dat ze dat goed doen.
Iedereen maakt fouten, zelfs elke dag maar keer op keer dezelfde zaken: neen dat gaat er niet in bij mij. Om deze reden heb ik vandaag nog iemand zijn ontslag gegeven: je moet mensen kunnen vertrouwen waar je mee samenwerkt. Van de secretaresses die mijn schrijffouten eruit halen en mijn kattegeschrift ontcijfert tot de arbeider die 'het' moet waarmaken.

Op gegeven moment werd het indertijd zo erg, RTL was net van de kabel dus moesten men naar Ka2 kijken..., dat niet enkel het volume op stil zetten hielp. Iedereen die ik op circuits tegenkwam sprak me erover aan over hoe slecht de commentaar was. Mensen keken gewoon niet meer naar de sport die ze jaren aan een stuk volgden. Enzovoort.
Iedereen heeft zijn kwaliteiten maar Baert is écht niet de man om live verslaggeving te brengen. Stukjes die ik ooit over de Belcar zag waren wél goed, omdat hij wist wat ging gebeuren, wie het was en zo kon hij naar de climax opbouwen maar live was het een ramp.
Meer details zal je van mij niet krijgen Ferrariman, ik denk dat je al een idee hebt over wat en hoe... zeker als je ooit Ka2 hebt gekeken.

FerrariMan

I sure do. Maar toch plaats ik Baert met gemak boven die neuroten bij Sporza.  :)

alonsolover

Ik kijk naar ITV en naar SPORZA ik kijk liever naar sporza omdat je dan toch iets verstaat ;)

robbert

Citaat van: alonsolover op 31 augustus 2007 - 21:13:12
Ik kijk naar ITV en naar SPORZA ik kijk liever naar sporza omdat je dan toch iets verstaat ;)
ik ook, maar ik kijk naar ITV voor de schitterende pre-show die ze geven

Ramses

Citaat van: Racerke007 op 31 augustus 2007 - 14:21:06
Citaat van: FerrariMan op 31 augustus 2007 - 11:19:26
Citaat van: Racerke007 op 30 augustus 2007 - 23:32:17indertijd met Ka2 heb ik ooit eens moeite gedaan en de mensen met de neus op Baert zijn feiten gedrukt ...
Hoe heb je dat gedaan, als ik vragen mag?
Op geen propere manier ... moet ik toegeven. Gevolg was dat Baert ineens op een warme augustusavond voor de deur stond. Mijn moeder, toen woonde ik nog thuis, schrok haar een hoedje... . Maar soit, Baert zal het contract zeker niet meer overnemen: dat is ons geluk  ;)

Zoek het overdrijven in dit antwoord...

bogief1

Ik kijk steeds Itv, enkel tijdens de reclame zap ik op Sporza.

Die Engelse enthousiamse kan aan niks tippen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna