Funny Mercedes reclame met Alonso en Hamilton

Gestart door Geert, 25 augustus 2007 - 14:06:28

« vorige - volgende »

Geert

Misschien werd hij hier al eerder gepost, maar kon hem niet meteen vinden.



Best grappig!

Jasper

Dit hebben ze op de VRT uitgezonden als reportagestukje voor de race een paar GP's geleden (reportage over de opnames) en daarstraks na de kwalificatie op La Deux. :)

Maar euh, Geert, je leeft dus toch nog? :)

janke

Some things are too important to be left in the past.

Jasper


janke

Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

Dat is inderdaad al heel effe geleden Geert. Van 26-12-2004 om precies te zijn.  :)

Jasper

Is dat niet tsunami-dag? Dan lijkt het er nog op dat hij daar verdronken is ook. :P

alonsolover


Ferrari 2010

Ja, maar Geert is nog maar sinds een dag terug op de aardbol. Ik denk dat hij even een reisje naar Mars ofzo heeft gemaakt ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Geert

Ik heb eindelijk eens vakantie  ;D  En de Champcar dit weekend heeft m'n interesse in de racerij opnieuw opgewakkerd.

Ferrari 2010

Citaat van: Geert op 26 augustus 2007 - 20:47:35
Ik heb eindelijk eens vakantie  ;D  En de Champcar dit weekend heeft m'n interesse in de racerij opnieuw opgewakkerd.
Lap zeg, de oprichter van deze site heeft geen interesse meer in de racerij! Waar moeten we dat gaan schrijven? :-\ Kzou zeggen, maak dat je wegkomt voordat iedereen je gedacht gaat volgen ;D Ik veronderstel dat je het nogal druk hebt, aangezien je zegt eindelijk es vakantie te hebben?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover


Geert

Hi,
zeer druk. Werk bij een reclamebureau (de reclaampjes rond studio 1 op VRT op vrijdag van Dexia zijn van m'n hand bijv.) en doe er nog vanalles naast ook.

Maar even rechtzetten, de racerij is me blijven interesseren, maar op een dag zoals vandaag besef je hoe de racerij echt is.

De champcar was open en echt. Geen afgeschermde zaken, gewoon puur racen zoals vroeger bij de F1. Piloten lopen tussen het volk, wagens worden tussen het volk naar de grid geduwd...

Pas op, ik denk dat de F1 noodgedwongen die richting uit aan het evolueren is, maar het was gewoon opnieuw fijn de sport terug te zien zoals ik ze vroeger leerde kennen.

alonsolover

De autosport is nog nooit weg gebleven van mij,
Ik rij zelf autocross en das echt leuk om terug in de start te kunnen starten ;)

meatball

Citaat van: alonsolover op 27 augustus 2007 - 17:11:19
De autosport is nog nooit weg gebleven van mij,
Ik rij zelf autocross en das echt leuk om terug in de start te kunnen starten ;)

Kan je dan ook buiten de start starten? ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat