Mclaren hoorzitting op 19/9 in Parijs

Gestart door Racerke007, 17 augustus 2007 - 17:51:44

« vorige - volgende »

Krijgt Mclaren gelijk en hun punten alsnog of niet?

Ja
12 (60%)
Nee
8 (40%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 16 september 2007 - 17:51:44

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 24 augustus 2007 - 14:50:51
Vermoedens? Ok, er zijn geen harde bewijzen, maar zeg nu zelf, als de topontwerper de documenten heeft gezien en bovendien aan meerdere mensen binnen het team heeft laten zien, dan is het wel zeker dat hij deze documenten heeft bekeken en hebben ze er voordeel uit kunnen halen.
Dat van de leider heb ik hierboven al duidelijk gemaakt, dat maakt geen zak uit.

Deze discussie hebben we al eens gevoerd, als je wil weten wat ik daarover te zeggen moet je maar een paar pagina's achteruit gaan.

Als jij wil dat Ferrari de titel wint omdat McLaren is gediskwalificeerd zonder harde bewijzen, dan mag je het hebben, ik zou niet willen dat mijn team op die manier de titel wint.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 24 augustus 2007 - 18:08:11
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2007 - 18:05:51
Citaat van: Ferrari 2007 op 24 augustus 2007 - 18:04:03
Citaat van: robbert op 24 augustus 2007 - 17:34:28
ok dus er mag spionage zijn in de f1 volgens jasper
Mooi samengevat Robert!

Ja, want dat is exact wat ik gezegd heb! Even iets anders, wanneer gaan jullie leren lezen?

Zo'n 12 jaar terug zou ik daar binnenkort mee beginnen. Misschien dat we het zinnetje van Robbert inderdaad wat moeten aanpassen:
ok dus er mag spionage zijn bij de topteams in de f1 volgens jasper

Ook dit is in de verste verte niet wat ik gezegd heb, dus als het waar is wat je zegt dan zou ik dringend klacht indienen tegen je meester of juffrouw die je heeft leren lezen want ze heeft je blijkbaar fouten aangeleerd.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2007 - 18:08:36
Deze discussie hebben we al eens gevoerd, als je wil weten wat ik daarover te zeggen moet je maar een paar pagina's achteruit gaan.

Als jij wil dat Ferrari de titel wint omdat McLaren is gediskwalificeerd zonder harde bewijzen, dan mag je het hebben, ik zou niet willen dat mijn team op die manier de titel wint.
Inderdaad, deze discussie is al gevoerd en ik wilde er zelf ook niet te veel woorden meer aan vuil gaan maken hoor ;) Ik wil niet dat Ferrari wint, ik wil gewoon dat een team wint onder gefoefel, of dit nu Ferrari, BMW of Super AGuri is, I don't care. Ik weet ook dat het maar een halve titel zou zijn, aangezien we nooit de kracht van McLaren zullen weten zonder dat dit hele circus zich had afgespeeld. Maarja, liever zo'n titel dan weten dat McLaren mogelijk door de extra kracht van spionage hun titel heeft behaald.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Liever dat McLaren de titel wint dan weten dat McLaren mogelijk onterecht is gediskwalificeerd. Dat is eigenlijk net hetzelfde.

De titel van 2007 is sowieso minder waard, hoe het ook uitdraait, maar diskwalificatie van McLaren is naar mijn mening voor de sport een veel erger scenario dan hen de titel laten winnen. Dit gaat natuurlijk niet op vanaf het moment dat er harde bweijzen opduiken.

Ferrari 2010

Het enige verschil is dat jij nog rekening houdt met dat de beschuldigingen mogelijk onterecht zijn, terwijl de meeste anderen ervan overtuigd zijn dat ze terecht zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Er is nog niets in mijn helderdenkende en rationele (:P) geest dat mij ertoe heeft aangezet om ervan overtuigd te zijn dat deze beschuldigingen terecht zijn, nee.

Racerke007

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2007 - 21:25:29
Er is nog niets in mijn helderdenkende en rationele (:P) geest dat mij ertoe heeft aangezet om ervan overtuigd te zijn dat deze beschuldigingen terecht zijn, nee.

Dat klopt ook, want de beschuldigingen worden niet ondersteund door feiten.

FerrariMan

De motivatie zit er al dik in bij Todt:

""We want the truth to appear. And it will appear. That is something for me, which for Ferrari, for the sport, for me, I want it to appear. And it will appear."

Racerke007

Citaat van: FerrariMan op 27 augustus 2007 - 09:23:26
De motivatie zit er al dik in bij Todt:

""We want the truth to appear. And it will appear. That is something for me, which for Ferrari, for the sport, for me, I want it to appear. And it will appear."

Ik hoop voor hem dat hij het waar kan maken. Als Mclaren vrijuit gaat vindt ik dat de FIA Todt moet straffen voor de zware beschuldigingen en het in diskrediet brengen van de sport.
Dus: ofwel de kop van Ron ofwel die van Jean !

FerrariMan

Hoe zit dat nu met die WCC punten voor McLaren? Zijn die nu in de stand bijgeteld op f1.com of niet?

Citaat
1 McLaren-Mercedes - 148
2 Ferrari - 137

alonsolover


Supermariobros

#41
Citaat van: FerrariMan op 27 augustus 2007 - 15:51:45
Hoe zit dat nu met die WCC punten voor McLaren? Zijn die nu in de stand bijgeteld op f1.com of niet?

Citaat
1 McLaren-Mercedes - 148
2 Ferrari - 137

Op dit moment is dit de juiste stand in het kampioenschap,d.w.z. dat de punten van Hongarije er nog kunnen bijkomen.

FerrariMan

Citaat
As also claims that lawyers for Renault have been working alongside Ferrari in the case against McLaren; their common paddock enemy.

It is believed that Ferrari-Renault's argument will be the peculiarity of the World Motor Sport Council finding McLaren in breach of the International Sporting Code, but applying no sanction.

In its ruling last month, the FIA said McLaren faced exclusion from the 2007 and 2008 championships if it is 'found in the future that the Ferrari information has been used'.

Dat is het grote gevaar voor McLaren, zowel Ferrari als Renault tegen zich krijgen. Renault gaat natuurlijk haar kansen grijpen, als die er zijn...

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 30 augustus 2007 - 15:21:47
Renault gaat natuurlijk haar kansen grijpen, als die er zijn...

Persoonlijk vind ik dat Renault zich niet moet moeien. Laat ze zich maar concentreren op het bouwen van een goeie wagen...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Citaat van: McChouffe op 30 augustus 2007 - 22:17:10
Citaat van: FerrariMan op 30 augustus 2007 - 15:21:47
Renault gaat natuurlijk haar kansen grijpen, als die er zijn...

Persoonlijk vind ik dat Renault zich niet moet moeien. Laat ze zich maar concentreren op het bouwen van een goeie wagen...

All is fair in love and war!!!