Mclaren hoorzitting op 19/9 in Parijs

Gestart door Racerke007, 17 augustus 2007 - 17:51:44

« vorige - volgende »

Krijgt Mclaren gelijk en hun punten alsnog of niet?

Ja
12 (60%)
Nee
8 (40%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 16 september 2007 - 17:51:44

Racerke007

De datum voor de behandeling van het beroep is bekend ... hoe loopt het af?!

Racerke007

Ik gok op 'ja'. Zeker als ze in hun ongelijk gesteld worden en bestraft worden, 15 punten verschil is veel trouwens.
Als Mclaren ongelijk heeft dan had men Ferrari ook moeten bestraffen.
Als Mclaren ongelijk heeft dan zullen nog vele andere vreemde beslissingen in de nabije toekomst gebeuren.

TurboBoost

Nee.

Zo blijft het spannend in het kampioenschap (dat is wat bernie wil) en zo hebben ze een "uitvlucht" om mclaren niet (te zwaar) te straffen voor hun spionage.

Jasper

Ja. Als de FIA nog iets geeft om hun eigen geloofwaardigheid of wat daarvan overblijft.

Ferrari 2010

Neen. De redenen ga ik niet noges uitleggen, dat is in het topic van de GP al voldoende bediscussierd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Wat is er gebeurd dan ?  ;D 8)

Ach jah...
We zien wel.  ::)



Racerke007

Citaat van: TurboBoost op 17 augustus 2007 - 18:35:57
Nee.

Zo blijft het spannend in het kampioenschap (dat is wat bernie wil) en zo hebben ze een "uitvlucht" om mclaren niet (te zwaar) te straffen voor hun spionage.
Spionage wordt een week eerder uitspraak over gedaan ... .
ALS ze het schandalige  ::) zouden doen en Mclaren vrijspreken dan wordt eerst moord en brand geschreeuwd door het rode leger en dan merkt niemand nog deze uitspraak.

Jasper

Ik vind het trouwens héél gevaarlijk om de twee zaken zo dicht bij elkaar te plaatsen. Het is al bijna niet meer mogelijk dat hier volledig onafhankelijke uitspraken worden gedaan. McLaren kan bijna onmogelijk een vrijspraak krijgen in beide zaken en dat vind ik heel jammer...

robbert

aangezien de hoorzitting van hongarije na de spionagezaak is, dan is staat het vast dat mclaren dus niet gaat gediskwalificeert worden >:(

Racerke007

Citaat van: robbert op 18 augustus 2007 - 13:36:34
aangezien de hoorzitting van hongarije na de spionagezaak is, dan is staat het vast dat mclaren dus niet gaat gediskwalificeert worden >:(
Staat dat dan vast??
Voor de spionagezaak was de eerst mogelijk datum 13 september... .
De nieuwe zaak moest die dan op 13 september doorgaan en de spionagezaak schuiven?? Ik denk het niet! De eerstvolgende mogelijke datum, 19/9, komt dus de klucht van Hongarije voor.

robbert

natuurlijk staat het vast, wat denk je? Ze gaan mclaren gaan diskwalificeren en ze zouden nog hun punten van hongarije geven zeker. Hoe zouden ze dat doen. Dus dit is het bewijs dat mclaren niet gediskwalificeert word

Jasper

Als McLaren gediskwalificeerd wordt, dan wordt de zitting op 19/9 misschien gewoon afgelast? Wat ze in ieder geval helemaal niet kunnen doen , is gewoon geen zitting organiseren voor de zaak van Hongarije, omdat ze ervan uitgaan dat McLaren toch gediskwalificeerd wordt.

Racerke007

Citaat van: Jasper op 18 augustus 2007 - 16:27:14
Als McLaren gediskwalificeerd wordt, dan wordt de zitting op 19/9 misschien gewoon afgelast? Wat ze in ieder geval helemaal niet kunnen doen , is gewoon geen zitting organiseren voor de zaak van Hongarije, omdat ze ervan uitgaan dat McLaren toch gediskwalificeerd wordt.

ALS ze eruit gegooid worden of niet is nu nog niet bekend. Als dat gebeurd dan wordt de zitting van 19/9 gewoon gecancelled.
Je kan toch niet verwachten dat ze nu zomaar alles laten ophopen om te gaan kijken midden september?? Eerdat dan een datum geprikt kan worden zitten we nog eens een maand verder.

Jasper

Inderdaad, je hebt mooi herhaald wat ik zei. ;)

Racerke007