CHAMP CAR -- Zolder 25 - 26 augustus

Gestart door Racerke007, 16 augustus 2007 - 22:42:01

« vorige - volgende »

Wie gaat er naar Zolder voor de primeur van de Champ Car?

Tribunekaartje weekend
2 (14.3%)
Algemene inkom weekend
0 (0%)
Ik ga als het weer mee valt het weekend
0 (0%)
Ik ga op zondag
2 (14.3%)
Ik ga op zaterdag
1 (7.1%)
Ik ga op vrijdag
0 (0%)
Ik ga op één dag dat het weer mee valt
0 (0%)
Ik ga net: te stom
0 (0%)
Ik ga niet: te duur
3 (21.4%)
Ik ga niet: geen tijd
6 (42.9%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 27 augustus 2007 - 22:42:01


Racerke007

Heb ik gezien ja, maar ik zoek eerder foto's van Bourdais onderweg naar de brug en/of op de Dela-brug.

Michel


Doefie

Citaat van: Racerke007 op 27 augustus 2007 - 23:57:16Knap van Bourdais, volgend jaar in de F1 wordt ie ook een geprogrammeerde robot vrees ik, dit zullen we niet meer moeten verwachten.

Ik hoop van niet. Bourdais is een hele goeie piloot en ik hoop dat hij ook in de Formule 1 (eindelijk) mooie dingen gaat (kunnen) laten zien. Net zoals Cristiano da Matta in zijn eerste seizoen en ook nog wat in zijn tweede, ik geloof best dat als hij langer had gekregen van Toyota dat het dan beter zou gegaan zijn.

Nu ja we zien volgend jaar wel he.

Racerke007

Citaat van: Michel op 28 augustus 2007 - 11:01:16
http://www.autosport.be/pictures.awm?album=49

Merci, maar van het wringen door de mensenmassa of een overzichtsfoto van bovenop de brug bestaat blijkbaar niets ...  :-\

Racerke007

Citaat van: Doefie op 28 augustus 2007 - 13:57:15
Citaat van: Racerke007 op 27 augustus 2007 - 23:57:16Knap van Bourdais, volgend jaar in de F1 wordt ie ook een geprogrammeerde robot vrees ik, dit zullen we niet meer moeten verwachten.

Ik hoop van niet. Bourdais is een hele goeie piloot en ik hoop dat hij ook in de Formule 1 (eindelijk) mooie dingen gaat (kunnen) laten zien. Net zoals Cristiano da Matta in zijn eerste seizoen en ook nog wat in zijn tweede, ik geloof best dat als hij langer had gekregen van Toyota dat het dan beter zou gegaan zijn.

Nu ja we zien volgend jaar wel he.

Als je niet binnen de paar minuten op het podium staat dan krijg je een boete... dat bedoelde ik: dit gaan we zeker niet meer zien in de F1.
Hmmm eigenlijk was het écht de moeite om de GP van Turkije in te ruilen voor de GP van België: mooie show en knap wat er allemaal te zien was.

Met stip bovenaan: de pitsstops, iedereen zijn eigen plaatsje, iedereen slechts een handvol mecano's dus geen Alonso/Hamilton taferelen ...  ;)
Gewoon het driften onder een hoek van 75° ....  :o 8) :o

Michel

Citaat van: Racerke007 op 28 augustus 2007 - 19:26:44
Citaat van: Michel op 28 augustus 2007 - 11:01:16
http://www.autosport.be/pictures.awm?album=49

Merci, maar van het wringen door de mensenmassa of een overzichtsfoto van bovenop de brug bestaat blijkbaar niets ...  :-\

Jawel, daar hebben onze fotografen in drievoud foto's van, maar die hebben we niet gepubliceerd.

Racerke007

Ook niet op hun eigen site ofzo?
Vond ik een beklijvend moment ... toen men met vier man door de massa begon te wringen.

Michel

Eigen site? Het gaat hier om professionele fotografen die hiermee hun kost verdienen.... 't Gaat hiet niet om amateurfotografen van één of andere fotowebsite.

Racerke007

Dus een professionele fotograaf heeft geen site?
Of er zijn geen goede foto's door deze mensen daarvan gemaakt??

Vandaar mijn algemene vraag naar iedereen die er was en misschien vanaf de uitloopronde tot Bourdais op het podium stond foto's/filmpjes heeft.
Desnoods komen hier een hoop links naar youtube of naar amateurwebsites...  ;)

Tim C

Oh for the love of...

Kan je een beetje minder koning van de wereld spelen? ::)

Kijk eens bij de fotoagentschappen (dat zijn dus de werkgevers, en dus ook de sites, van professionele fotografen). Een goede plek om te beginnen is bij de jongens van LAT

Ik kan alvast niet wachten op nieuwe onwetende spin van je... ::)

Racerke007

Daar is ie weer...  ::)

Jongen, ik kan me perfect inbeelden dat jij, als jij er was, foto's gemaakt hebt van dit tafereel. Hoe de foto's zijn maakt niet uit, als ze zijn zoals van de F1-testsessie is geen probleem.

Waarom zou ik bij LAT of Belga gaan aankloppen? Ik wil het nog eens herbeleven, ik heb geen publicatie ofzo hoor...  ::)

Tim C

Gaat het er nu echt niet in, blokkeert je arrogantie nu ook al het overduidelijke?

Op die sites kan je tussen de foto's browsen en dus zo je "momenten herleven".

Racerke007

Citaat van: Tim C op 29 augustus 2007 - 10:33:25
Gaat het er nu echt niet in, blokkeert je arrogantie nu ook al het overduidelijke?

::)
Sjonge jonge, moei u toch nie pipo: er staan geen foto's ervan tussen.

Tim C