Beste F1 rijder aller tijden.

Gestart door nible, 15 augustus 2007 - 11:30:09

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de beste F1 rijder aller tijden?

M.Schumacher
36 (64.3%)
A.Senna
37 (66.1%)
A.Prost
12 (21.4%)
N.Lauda
7 (12.5%)
J.M.Fangio
11 (19.6%)
F.Alonso
4 (7.1%)
A.Ascari
0 (0%)
N.Piquet
2 (3.6%)
M.Häkinnen
8 (14.3%)
J.Brabham
0 (0%)
E.Fittipaldi
1 (1.8%)
J.Clark
5 (8.9%)
G.Hill
1 (1.8%)
J.Stewart
1 (1.8%)
iemand anders ...
7 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 56

Doefie

Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 17:09:30
De F1 rijder aller tijden zat vandaag weer aan de pitmuur bij Ferrari.

En dan komt de tegenuitdaging: meet Schumacher af met een Fangio of een Clark :)

Jasper

Oh nee, we gaan niet opnieuw beginnen mag ik hopen? Herlees de topic vanaf pagina 1 voor het volledige verhaal. :P

Folkert

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 21:24:01
Oh nee, we gaan niet opnieuw beginnen mag ik hopen? Herlees de topic vanaf pagina 1 voor het volledige verhaal. :P
It wasn't me  :o >:(
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 21:24:01
Oh nee, we gaan niet opnieuw beginnen mag ik hopen? Herlees de topic vanaf pagina 1 voor het volledige verhaal. :P

Nee, wou het alleen nog is benadrukken dat je niemand "aller tijden" kan benoemen.

Jasper


TimoGlockfan

Ik blijf er bij dat als Bellof in leven gebleven was Schumacher nooit of te nimmer de eerste Duitse Wereldkampioen was geweest
Wat was die man snel zeg  :'(
Timo's nieuwe helm.

Wizard

Meen je dat serieus? Zoveel sneller dan Brundle was hij althans niet.

The REAL BUTTON Freak

Eigenlijk is Golck de beste (op Button na  dan toch)  ;D

meatball

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 26 augustus 2008 - 10:12:41
Eigenlijk is Golck de beste (op Button na  dan toch)  ;D
Ja ik vindt ook dat Button de beste Duitser in de f1 is ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

sloggerke

Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 17:09:30
De F1 rijder aller tijden zat vandaag weer aan de pitmuur bij Ferrari.

Ik stel mij al een hele tijd de vraag wat die daar in Godsnaam altijd zit te doen?!
Hij zit daar zo parmantig met een hoofdtelefoon en een micro... maar volgens mij mag hij gewoon tegen NIEMAND praten... ;D
Tenzij tegen zijn zoon Mick... om te melden dat ze ZEKER geen foto's van hem mogen maken of ze sturen een leger advocaten op de fotograaf...
Triest...  heel triest....!

Ferrari 2010

Sloggerke, jouw reactie is triest, heel triest. Al die mensen aan de pitmuur zitten daar zoals Schumacher, te kijken naar de beelden en alles te analyseren. Als hetgene hij doet niet nuttig zou zijn, zouden ze die plaats wel voor iemand anders voorbehouden; En dat hij niet wil dat zijn zoon constant in de kijker staat, is dat niet logisch? Hij wil niet dat er onnodig druk op de schouders van zijn zoon wordt gelegd, hij wil dat Mick rustig kan evolueren en geen keuzes moet gaan maken doordat anderen dat nodig vinden. Dat leger advocaten is dan de enige manier om hardleerse fotograven tegen te houden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Wizard op 26 augustus 2008 - 00:34:28
Meen je dat serieus? Zoveel sneller dan Brundle was hij althans niet.
Senna was ook nooit zoveel sneller. Totdat ze in de F1 zaten....

Wizard

Ik heb het ook over F1-snelheid.

Doefie

Senna was ook nooit zóveel sneller als Prost toen ze teamgenoten waren...

Bellof was één van de grootste talenten die de Formule 1 ooit gehad heeft, hij heeft het alleen nooit kunnen laten zien door de Tyrrell. Iedereen uit de paddock van de jaren '80 is het er over eens dat Senna met Bellof een héle grote concurrent zou gehad hebben. Heb er ooit een artikel over geschreven, op 5 november 2007 ;)

Wizard

Als Bellof het nooit heeft kunnen laten zien, hoe weet men dat dan? Wat is er zo extreem goed aan de prestaties van Bellof? Veel sneller dan Brundle was hij niet, Brundle wat ook niet een supertalent was en als hij zo goed was, waarom kaapte de topteams hem dan niet weg bij Tyrell?? Heeft hij in 1984 niet met een McLaren getest en werd hij te langzaam bevonden?