Beste F1 rijder aller tijden.

Gestart door nible, 15 augustus 2007 - 11:30:09

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de beste F1 rijder aller tijden?

M.Schumacher
36 (64.3%)
A.Senna
37 (66.1%)
A.Prost
12 (21.4%)
N.Lauda
7 (12.5%)
J.M.Fangio
11 (19.6%)
F.Alonso
4 (7.1%)
A.Ascari
0 (0%)
N.Piquet
2 (3.6%)
M.Häkinnen
8 (14.3%)
J.Brabham
0 (0%)
E.Fittipaldi
1 (1.8%)
J.Clark
5 (8.9%)
G.Hill
1 (1.8%)
J.Stewart
1 (1.8%)
iemand anders ...
7 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 56

Wizard

Citaat van: 0634 op 31 mei 2008 - 12:52:29
Enne, DC heeft dat nooit toegegeven, ga nou niet zitten bluffen. Ook in zo'n situatie geldt; als je achterop knalt ben jezelf schuldig. Ontzettend dom. Maar goed. Oude koeien.

DC heeft wel toegegeven dat het incident zijn schuld was, maar niet dat hij het extra deed -wat hij mijn inziens wel deed-. Natuurlijk niet met de intentie de crash te veroorzaken.
Voor de rest, je bent niet altijd schuldig als je achterop knalt, wel even alles in het juiste context zetten. DC vertraagd op de racelijn -zonder aanleiding- daar waar het zicht minimaal is door hevige neerval. Dat Schumacher daar achterop knalt, kun je hem alles behalve aanrekenen. Zou het zelfde zijn als jij op de autobaan rijdt met 130 p/u en ik ga voor jouw neus met 80 naar de linker baan zonder aanleiding en jij kunt niet meer ontwijken. Of zou je dan ook zeggen, tja, wie achterop rijdt, is altijd schuld?? Deze uitspraak is jaren geleden al achterhaald.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 31 mei 2008 - 15:17:39
Jezus mannen, laat die Schumi #1 Persempre toch rustig in zen eigen wereldje leven. Als hij gelooft dat hij Mohammed moet gaan nadoen en iedereen overtuigen van wat hij denkt, dan zit hij hier gewoon verkeerd. Gaan zeggen dat Alonso 2 maal WK is geworden zonder het verdiend te hebben is gewoon bullshit. Die man heeft oogkleppen en hoort absoluut niet thuis op een forum. Op een forum kan je enkel iets komen zoeken als je bereidt bent je mening aan te passen en te luisteren en te leren uit de argumenten van anderen. Je moet daarom niet altijd toegeven, maar als het enige wat je kan bijbrengen dit is, doei dan hoor, voor mij mag hij nog posten zoveel hij wil, let er gewoon niet op.
Je hebt wel gelijk, maar ene kant vind ik het geweldig hoe mensen zo blind zijn dat ze alles kunnen goed praten dat hun idool perfect is en als hij het gedaan heeft hij daar voor niet mag worden gestraft  :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 31 mei 2008 - 15:30:25
Je hebt wel gelijk, maar ene kant vind ik het geweldig hoe mensen zo blind zijn dat ze alles kunnen goed praten dat hun idool perfect is en als hij het gedaan heeft hij daar voor niet mag worden gestraft  :P
Ik vind dat ook wel grappig, maar als ze zich dan offensief gaan opstellen, dan is de fun er toch wel af; Dat ze dan maar rustig als kluizenaar verder leven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#363
Citaat van: Ferrari 2008 op 31 mei 2008 - 16:12:04
Citaat van: Burorri op 31 mei 2008 - 15:30:25
Je hebt wel gelijk, maar ene kant vind ik het geweldig hoe mensen zo blind zijn dat ze alles kunnen goed praten dat hun idool perfect is en als hij het gedaan heeft hij daar voor niet mag worden gestraft  :P
Ik vind dat ook wel grappig, maar als ze zich dan offensief gaan opstellen, dan is de fun er toch wel af; Dat ze dan maar rustig als kluizenaar verder leven.
Vind ik ook, maar tot nu toe gaat het goed. :P
Ik kan trouwens erg moeilijk geloven dat hij serieus is. Ik heb Fanatieke MSC fans gezien, maar dit slaat echt alles.  ;D

op Ander forum waar ik zat, werd iemand persoonlijk omdat iemand anders tegen hem zei: Jonge, je weet helemaal niets.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

#364
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 14:05:37

En in 2006 was hij gewoon de absolute rechtmatige winnaar , wie komt er met bijna 30 ptn verschil in Canada nog terug naar gelijk spel , dat zijn er heeeeeeel weinig geweesd , maar hij deed het .

Öh ja, en wie komt er bijna 30 punten voor in het WK op jouw oppergod MS? Dat zijn er heeeeeeel weinig geweest, maar Alonso deed het ::).

Zo zie je maar, het is net hoe je het bekijkt. Of in jouw geval, hoe je het WIL bekijken.

Anyway, ik ben hier klaar mee. Richt een tempel op voor die vent als je dat wilt, maar blijf alles graag wel in zijn  perspectief zien.




FerrariMan

Citaat van: 0634 op 01 juni 2008 - 11:58:38
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 14:05:37

En in 2006 was hij gewoon de absolute rechtmatige winnaar , wie komt er met bijna 30 ptn verschil in Canada nog terug naar gelijk spel , dat zijn er heeeeeeel weinig geweesd , maar hij deed het .

Öh ja, en wie komt er bijna 30 punten voor in het WK op jouw oppergod MS? Dat zijn er heeeeeeel weinig geweest, maar Alonso deed het ::).

Zo zie je maar, het is net hoe je het bekijkt. Of in jouw geval, hoe je het WIL bekijken.

Anyway, ik ben hier klaar mee. Richt een tempel op voor die vent als je dat wilt, maar blijf alles graag wel in zijn  perspectief zien.




Die quote over DC klopt. Hij kwam zelf met dat verhaal op de proppen nadat Alonso een soort brake-test op hem deed in Spa 2004.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 01 juni 2008 - 12:16:35
Die quote over DC klopt. Hij kwam zelf met dat verhaal op de proppen nadat Alonso een soort brake-test op hem deed in Spa 2004.
[/quote]
Oh, maar ik geloof wel dat DC van het gas ging. Maar dat zal zijn geweest om hem door te laten. Alleen door de enorme spray, zag MS het te laat en denderde achterop. Hij lijkt mij dan niet vrij te pleiten. Want als hij of meer afstand had bewaard of in een iets andere lijn had gereden had hij het kunnen voorkomen. Maar uiteraard was alles in die bui terug te voeren op de regen.

Wizard

Dus jij vindt van het gas gaan op de racelijn daar waar het zicht minimaal is door regenval normaal?? Kom op zeg, iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van racen weet dat als je een snellere deelnemer langs wilt laten, je juist van de racelijn afgaat, en zeker niet in een "blinde bocht" op de racelijn gaat vertragen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 01 juni 2008 - 13:07:13
Dus jij vindt van het gas gaan op de racelijn daar waar het zicht minimaal is door regenval normaal?? Kom op zeg, iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van racen weet dat als je een snellere deelnemer langs wilt laten, je juist van de racelijn afgaat, en zeker niet in een "blinde bocht" op de racelijn gaat vertragen.
Ja je hebt wel gelijk, maar door de regen kan je ook niet zien wat de andere doet. Misschien had MSC DC wel ingehaald door van de racelijn af te gaan en als DC had besloten naar links te gaan was er ook ongeluk geweest. "Het is moeilijk inschatten wat de ander doet helemaal in de regen
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Conclusie? DC had beter kunnen wachten. Ik denk niet dat Schumacher risico gaat nemen bij het inhalen van achterblijvers terwijl hij op rozen zit. Bij het eerste rechte stuk aan de kant en dan kon Schumacher er langs. Geen enkele reden op in een "blinde bocht" bij slecht zicht op de race lijn te vertragen schiet mij te binnen. Doe dat dan of voor en anders na de bocht door van de racelijn af te gaan.

Schumi #1 Persempre

Citaat
Jezus mannen, laat die Schumi #1 Persempre toch rustig in zen eigen wereldje leven. Als hij gelooft dat hij Mohammed moet gaan nadoen en iedereen overtuigen van wat hij denkt, dan zit hij hier gewoon verkeerd. Gaan zeggen dat Alonso 2 maal WK is geworden zonder het verdiend te hebben is gewoon bullshit. Die man heeft oogkleppen en hoort absoluut niet thuis op een forum. Op een forum kan je enkel iets komen zoeken als je bereidt bent je mening aan te passen en te luisteren en te leren uit de argumenten van anderen. Je moet daarom niet altijd toegeven, maar als het enige wat je kan bijbrengen dit is, doei dan hoor, voor mij mag hij nog posten zoveel hij wil, let er gewoon niet op.

Man man man wat een hopeloos stukje zeg , hoe diep kan iemand zinken , bereid zijn je mening aan te passen , wat een onzin , je moet juist je poot stijf houden als anderen het niet willen begrijpen , zo als jij het verwoord ben je gewoon een lafbek om dat je je eigen mening niet wilt/durft te zeggen en ooohw oooohw stel je voor dat anderenhet is niet met je eens zijn , dan moet je je tog echt maar snel aanpassen om de lieve vrede te bewaren , BULSHIT , reinste onzin , wees is een vent en zeg waar het op staat !!!!!!!!in plaats van kansloze stukjes schrijven en de waarheid niet onder ogen te durven zien >:( ???

Wat ik da nwel weer goed vind is dat er tenminste nog verstandige mensen op het forum zijn die het spa incident wel met het volle verstand beoordelen ,bijvoorbeeld Wizard die het gewoon schrijft zo als het is  ;) die niet iemand de schuld geeft die er niks aan kon doen .

Verder moet ik wel zeggen dat (met respect voor enkele forum leden , maar ook voor een hoop niet ) het niveau erg laag ligt wat kennis betreft , ik vermoed een hoop posters die zeer oppervlakkig verstand van de sport hebben , en meer naar het ek gaan zitten kijken , hopend op een winst tegen Italie  :D :D :D :D :D :P
Ag ja ook die mensen moeten er zijn.........

Jasper

Oké, ik ga hier nu enkele ongeschreven huisregels van dit forum op papier zetten.

- Niet bereid zijn te luisteren naar de argumenten van anderen, wordt niet op prijs gesteld
- Doen alsof je zelf alles weet en zeggen dat de anderen niets weten, wordt niet op prijs gesteld
- Zinnen met 7 uitroeptekens en 8 smileys, worden niet op prijs gesteld
- Iemand anders persoonlijk aanvallen omdat hij zegt dat je een beetje moet milderen, wordt niet op prijs gesteld
- Altijd hetzelfde blijven herhalen, wordt niet op prijs gesteld

Bovenstaande 5 puntjes kunnen ook in 1 regel worden samengevat:

- Jouw aanwezigheid wordt niet op prijs gesteld

Prettige dag verder.

Ferrari 2010

Ah, iemand die mijn mening perfect verwoord :) Danku Jasper!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#373
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 01 juni 2008 - 15:07:13
Citaat
Jezus mannen, laat die Schumi #1 Persempre toch rustig in zen eigen wereldje leven. Als hij gelooft dat hij Mohammed moet gaan nadoen en iedereen overtuigen van wat hij denkt, dan zit hij hier gewoon verkeerd. Gaan zeggen dat Alonso 2 maal WK is geworden zonder het verdiend te hebben is gewoon bullshit. Die man heeft oogkleppen en hoort absoluut niet thuis op een forum. Op een forum kan je enkel iets komen zoeken als je bereidt bent je mening aan te passen en te luisteren en te leren uit de argumenten van anderen. Je moet daarom niet altijd toegeven, maar als het enige wat je kan bijbrengen dit is, doei dan hoor, voor mij mag hij nog posten zoveel hij wil, let er gewoon niet op.

Man man man wat een hopeloos stukje zeg , hoe diep kan iemand zinken , bereid zijn je mening aan te passen , wat een onzin , je moet juist je poot stijf houden als anderen het niet willen begrijpen , zo als jij het verwoord ben je gewoon een lafbek om dat je je eigen mening niet wilt/durft te zeggen en ooohw oooohw stel je voor dat anderenhet is niet met je eens zijn , dan moet je je tog echt maar snel aanpassen om de lieve vrede te bewaren , BULSHIT , reinste onzin , wees is een vent en zeg waar het op staat !!!!!!!!in plaats van kansloze stukjes schrijven en de waarheid niet onder ogen te durven zien >:( ???

Wat ik da nwel weer goed vind is dat er tenminste nog verstandige mensen op het forum zijn die het spa incident wel met het volle verstand beoordelen ,bijvoorbeeld Wizard die het gewoon schrijft zo als het is  ;) die niet iemand de schuld geeft die er niks aan kon doen .

Verder moet ik wel zeggen dat (met respect voor enkele forum leden , maar ook voor een hoop niet ) het niveau erg laag ligt wat kennis betreft , ik vermoed een hoop posters die zeer oppervlakkig verstand van de sport hebben , en meer naar het ek gaan zitten kijken , hopend op een winst tegen Italie  :D :D :D :D :D :P
Ag ja ook die mensen moeten er zijn.........

Om WK te worden is alles geoorloofd dus DC is helemaal niet schuldig. Het was een bewuste actie van DC om Schumacher uit te wedstrijd te krijgen.
Het gaat er niet om hoe, het gaat er toch om wat het eindresultaat is?
Dus wat DC deed was terecht. Zo hoort het toch in de F1? ;D


Wat ik echt niet snap is dat je niet durft of kunt toe geven dat  Schumacher ook gewoon oerdomme fouten heeft gemaakt, die een WK onwaardig waren.
Bv China 2005(ondanks dat het slecht jaar was en slecht weekend, een WK die achter een SC er afspint is gewoon dom.) Monaco 96, 97 Jerez, china 2004 in de kwalificatie(Met een Dominante auto en heel goed seizoen.) 92 met Senna in Frankrijk kwalificatie  op Adelaide waar hij hard de muur in ging. 2001 of 2000 waar hij aan de leiding van de race er afspinde op indianapolis.
En zo kan ik nog wel ff door gaan.
En wat Jasper probeert duidelijk temaken is dat je ook iets anders kan gaan in zien door de meningen van anderen. Als je echt gelijk hebt dan heb je gelijk, maar in deze situatie heb jij absoluut geen gelijk. En je noemt ons slechte F1 kenners/fans, maar als 9 van de 10 mensen jou tegen spreken, zal het dan niet zo zijn dat jij het mis hebt?
En ja, je hebt het mis.
Schumacher is heel groot en behoort tot de beste ooit, Maar hij is niet DE beste ooit en Tenzij de F1 per nu direct stopt is er in geen 200 jaar zeker te weten dat er geen betere Coureur komt dan deze 2.
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumi #1 Persempre

Je vergeet denk ik dat hij indy 2000 na de spin wel gewoon won , det er zeker niet toe , alleen weer ff iets over ht onderwerp te zijken hebben ....
Maar ik ga geen tijd meer in deze discussie investeren , ik weet hoe het is , sommigen zien t anders , heb ik al is gezecht , dus nu niet WEER er over door zeuren a.u.b