Beste F1 rijder aller tijden.

Gestart door nible, 15 augustus 2007 - 11:30:09

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de beste F1 rijder aller tijden?

M.Schumacher
36 (64.3%)
A.Senna
37 (66.1%)
A.Prost
12 (21.4%)
N.Lauda
7 (12.5%)
J.M.Fangio
11 (19.6%)
F.Alonso
4 (7.1%)
A.Ascari
0 (0%)
N.Piquet
2 (3.6%)
M.Häkinnen
8 (14.3%)
J.Brabham
0 (0%)
E.Fittipaldi
1 (1.8%)
J.Clark
5 (8.9%)
G.Hill
1 (1.8%)
J.Stewart
1 (1.8%)
iemand anders ...
7 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 56

robbert

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 11:02:29

Maar wat ik voor de hartleerse onder ons nog maar weer is wil benadrukken , hij maakte nooit zulke ongecontroleerde en mega domme acties als K.r ,

Jij bent ook verkeerd hoor.
Kijk ik ben ook schumacher fan, maar wat jij daar zegt is helemaal fout.
Ik vind wat hij deed zoals in hongarije in 2006 ook niet slim hoor. Wie gaat er nu nog doorrijden op slicks terwijl hij weet dat de anderen hem gewoon voorbij reden. Moest hij zijn banden gewisseld hebben, dan had hij nog een paar punten gehad en niet uitgevallen. Hetgeen hij in monaco deed, in dat zelfde jaar, vond ik ook oerstom van hem. Hij heeft het zeker met opzet gedaan zijn wagen daar geparkeerd, dat kan je mooi zien op de beelden. In Jerez in 97, villeneuve van de baan duwen is ook een stomme actie. En zo kan je er nog een paar noemen hoor.
Ik zeg het u, niemand is perfect en iedereen kan eens stomme acties doen, zowel Kimi Raikkonen als Schumacher

Schumi #1 Persempre

Weer dat gesuf over heilig en zo , wat heeft god hier mee te maken , ze waren bijde uitzonderlijke mensen .
En een hoop van de andere rijders zijn inderdaad kwakelaars , maar ik heb ook al nooit gezecht dat ze dat allemaal zijn , zo zie je hoe een paar woorden al weer flink verdraait worden !!!
Ik ben ook altijd een groot liefhebber van Alesi , Bergeren Wurz geweesd , en Robbert de drie acties die je noemt zijn alle drie bewuste risico acties geweesd , alles of niets , dat waren geen fouten maar bewust gekozen beslissingen .

Folkert

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 13:07:32
Weer dat gesuf over heilig en zo , wat heeft god hier mee te maken , ze waren bijde uitzonderlijke mensen .
En een hoop van de andere rijders zijn inderdaad kwakelaars , maar ik heb ook al nooit gezecht dat ze dat allemaal zijn , zo zie je hoe een paar woorden al weer flink verdraait worden !!!
Ik ben ook altijd een groot liefhebber van Alesi , Bergeren Wurz geweesd , en Robbert de drie acties die je noemt zijn alle drie bewuste risico acties geweesd , alles of niets , dat waren geen fouten maar bewust gekozen beslissingen .
Dan waren het wel 3 oerdomme en Wereldkampioen onwaardige acties.
Schumacher heeft nooit een oerdomme actie uitgevoerd? China 2005 nogmaals. Achter de safety Car als je dat neit eens witl toe geven dat dat een ongelovelijk domme fout is, dan weet jij echt niet waar jij over praat.

Maar is snap niet dat jij zo zeker er van bent dat in de aan komende 200 jaar er geen c oureur is die beter gaat worden dan Senna en Schumacher. Probeer mij is uit te leggen.

En trouwens: Schumacher word ooit wel een legende, zodra hij dood gaat en over 30 jaar zullen ze hem als legende zien. Maar nooit gedurende zijn leven, maar dat maakt een legende ook een legende.

@Ferrariman
Ja klopt ook wel, maar ik wil zeggen dat de Macs en Williams dat jaar eigenlijk de betere waren en dat Montoya of Kimi de logische WKs zouden worden gezien hun snelheid TOV Schumacher.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 13:07:32
Weer dat gesuf over heilig en zo , wat heeft god hier mee te maken , ze waren bijde uitzonderlijke mensen .
En een hoop van de andere rijders zijn inderdaad kwakelaars , maar ik heb ook al nooit gezecht dat ze dat allemaal zijn , zo zie je hoe een paar woorden al weer flink verdraait worden !!!
Ik ben ook altijd een groot liefhebber van Alesi , Bergeren Wurz geweesd , en Robbert de drie acties die je noemt zijn alle drie bewuste risico acties geweesd , alles of niets , dat waren geen fouten maar bewust gekozen beslissingen .

Dat zal best, maar t voorbeeld Hongarije 2006 is dan wel een bewuste actie, maar ook een domme bewuste actie.

Off-topic: Leer eerst eens Nederlands schrijven, dan begrijpen we je misschien beter. ;)

Edit: Burorri was minuutje sneller

Folkert

Citaat van: TheIceman op 31 mei 2008 - 13:48:51
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 13:07:32
Weer dat gesuf over heilig en zo , wat heeft god hier mee te maken , ze waren bijde uitzonderlijke mensen .
En een hoop van de andere rijders zijn inderdaad kwakelaars , maar ik heb ook al nooit gezecht dat ze dat allemaal zijn , zo zie je hoe een paar woorden al weer flink verdraait worden !!!
Ik ben ook altijd een groot liefhebber van Alesi , Bergeren Wurz geweesd , en Robbert de drie acties die je noemt zijn alle drie bewuste risico acties geweesd , alles of niets , dat waren geen fouten maar bewust gekozen beslissingen .

Dat zal best, maar t voorbeeld Hongarije 2006 is dan wel een bewuste actie, maar ook een domme bewuste actie.

Off-topic: Leer eerst eens Nederlands schrijven, dan begrijpen we je misschien beter. ;)

Edit: Burorri was minuutje sneller
Nee joh, uit tactisch oogpunt was dat de beste optie.  Een "Half god maakt geen domme fouten. Of hij word er ingeluisd door de FIA of iemand anders rijd hem er af.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Burorri op 31 mei 2008 - 13:56:32
Citaat van: TheIceman op 31 mei 2008 - 13:48:51
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 13:07:32
Weer dat gesuf over heilig en zo , wat heeft god hier mee te maken , ze waren bijde uitzonderlijke mensen .
En een hoop van de andere rijders zijn inderdaad kwakelaars , maar ik heb ook al nooit gezecht dat ze dat allemaal zijn , zo zie je hoe een paar woorden al weer flink verdraait worden !!!
Ik ben ook altijd een groot liefhebber van Alesi , Bergeren Wurz geweesd , en Robbert de drie acties die je noemt zijn alle drie bewuste risico acties geweesd , alles of niets , dat waren geen fouten maar bewust gekozen beslissingen .

Dat zal best, maar t voorbeeld Hongarije 2006 is dan wel een bewuste actie, maar ook een domme bewuste actie.

Off-topic: Leer eerst eens Nederlands schrijven, dan begrijpen we je misschien beter. ;)

Edit: Burorri was minuutje sneller
Nee joh, uit tactisch oogpunt was dat de beste optie.  Een "Half god maakt geen domme fouten. Of hij word er ingeluisd door de FIA of iemand anders rijd hem er af.

Natuurlijk. Hoe heeft Schumi #1 Persempre je PC gekaapt?!

Schumi #1 Persempre

Als je iets duidelijk wil maken mis je wel is een paar toetsen  ;)
Nee het waren geen wereldkampioen onwaardige acties om dat ze alle drie net zo goed wel goed uit hadden kunnen pakken , je moet risicos nemen , en dat deed hij .
En waar om er geen betere rijders meer komen , om dat er een andere generatie rijders is die niet meer zijn mentaliteit heeft en ook geen uitstraling hebben , al heeft dat niks met het feit te makendat er geen betere rijder meer komt , zo'n totale dominantie jaren lang was nog nooit voorgekomen , en zal ook niet meer voorkomen , om dat daar voor het hele paket in et team moet kloppen , doet het sowieso nu bij geen enkel team , en dan moet de rijder op de baan de rest nog afmaken , jaar in jaar uit , en dan is het gewoon een ongelofelijk logisch gevolg dat niemand dat ooit meer gaat doen .
Nou vooruit burrito zal ik het dan nog een keertje zeggen dat China een erg slechte wedstreid was voor het hele team , en dat heel 2005 een ramp jaar was , nou tevreden ,nu heb je het twee keer kunnen lezen , dat was tog wat je wilde .............
En in 2006 was hij gewoon de absolute rechtmatige winnaar , wie komt er met bijna 30 ptn verschil in Canada nog terug naar gelijk spel , dat zijn er heeeeeeel weinig geweesd , maar hij deed het .

TheIceman

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 14:05:37
En waar om er geen betere rijders meer komen , om dat er een andere generatie rijders is die niet meer zijn mentaliteit heeft en ook geen uitstraling hebben , al heeft dat niks met het feit te makendat er geen betere rijder meer komt , zo'n totale dominantie jaren lang was nog nooit voorgekomen , en zal ook niet meer voorkomen , om dat daar voor het hele paket in et team moet kloppen , doet het sowieso nu bij geen enkel team , en dan moet de rijder op de baan de rest nog afmaken , jaar in jaar uit , en dan is het gewoon een ongelofelijk logisch gevolg dat niemand dat ooit meer gaat doen .


Tenzij je de toekomst kan voorspellen kun je dat nu nog niet zeggen. Je weet niet wie er in de toekomst nog gaat komen.

Folkert

Citaat van: TheIceman op 31 mei 2008 - 13:59:04
Citaat van: Burorri op 31 mei 2008 - 13:56:32
Citaat van: TheIceman op 31 mei 2008 - 13:48:51
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 13:07:32
Weer dat gesuf over heilig en zo , wat heeft god hier mee te maken , ze waren bijde uitzonderlijke mensen .
En een hoop van de andere rijders zijn inderdaad kwakelaars , maar ik heb ook al nooit gezecht dat ze dat allemaal zijn , zo zie je hoe een paar woorden al weer flink verdraait worden !!!
Ik ben ook altijd een groot liefhebber van Alesi , Bergeren Wurz geweesd , en Robbert de drie acties die je noemt zijn alle drie bewuste risico acties geweesd , alles of niets , dat waren geen fouten maar bewust gekozen beslissingen .

Dat zal best, maar t voorbeeld Hongarije 2006 is dan wel een bewuste actie, maar ook een domme bewuste actie.

Off-topic: Leer eerst eens Nederlands schrijven, dan begrijpen we je misschien beter. ;)

Edit: Burorri was minuutje sneller
Nee joh, uit tactisch oogpunt was dat de beste optie.  Een "Half god maakt geen domme fouten. Of hij word er ingeluisd door de FIA of iemand anders rijd hem er af.

Natuurlijk. Hoe heeft Schumi #1 Persempre je PC gekaapt?!
Nee hij heeft me overtuigd :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#354
dubbel
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#355
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 14:05:37
Als je iets duidelijk wil maken mis je wel is een paar toetsen  ;)
Nee het waren geen wereldkampioen onwaardige acties om dat ze alle drie net zo goed wel goed uit hadden kunnen pakken , je moet risicos nemen , en dat deed hij .
En waar om er geen betere rijders meer komen , om dat er een andere generatie rijders is die niet meer zijn mentaliteit heeft en ook geen uitstraling hebben , al heeft dat niks met het feit te makendat er geen betere rijder meer komt , zo'n totale dominantie jaren lang was nog nooit voorgekomen , en zal ook niet meer voorkomen , om dat daar voor het hele paket in et team moet kloppen , doet het sowieso nu bij geen enkel team , en dan moet de rijder op de baan de rest nog afmaken , jaar in jaar uit , en dan is het gewoon een ongelofelijk logisch gevolg dat niemand dat ooit meer gaat doen .
Nou vooruit burrito zal ik het dan nog een keertje zeggen dat China een erg slechte wedstreid was voor het hele team , en dat heel 2005 een ramp jaar was , nou tevreden ,nu heb je het twee keer kunnen lezen , dat was tog wat je wilde .............
En in 2006 was hij gewoon de absolute rechtmatige winnaar , wie komt er met bijna 30 ptn verschil in Canada nog terug naar gelijk spel , dat zijn er heeeeeeel weinig geweesd , maar hij deed het .

Oh ja en Montoya deed dat ook in 2003.
En vergeten dat Massa dempers werden verboden en dat de Renault daar veel tijd door verloor?
De Dominatie was inderdaad erg indruk wekkend, maar in de jaren 80 was Mclaren toch wel de dominante van idereen en zeker 5 jaar gedomineerd, Alleen Senna had prost tegen zich Schumacher had nooit tegenstand van niveau in zijn team.

Daarnaast waren er in de tijd van Schumacher weinig coureurs die echt goed waren. Had Senna nog geleeft had hij het Schumacher heel moeilijk gemaakt.
2005 was inderdaad een rampjaar, maar dat wil nog neit zeggen dat de fout van Schumacher ongelofelijk dom was.

Maar Schumacher had uitstraling? Na Kimi is Schumacher 1 van de coureurs waar uitstraling ver te zoeken is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 30 mei 2008 - 20:39:38
Zo als hier ook al is gezecht , de beste rijder is niet altijd die met de beste resultaten ( in dit geval wel want 7 en 3 wereldtitels zijn niet slecht ) kijk maar naar iemand als Alonso , 2 wereldtitels , bijde onverdient , 2005 was Raikkonen rechtmatige winnaar ,

Waarom was Raikkönen de rechtmatige winnaar? Alonso had meer punten en het huidig regelement verteld mij dat de coureur die de meeste punten haalt, kampioen is.

Je bedoelt waarschijnlijk, de morele kampioen en ook daar ben ik het niet mee eens. De snelheid/betrouwbaarheid is het eindresultaat van jaren lang hard werken (net als Schumacher 1994/5. Dat andere teams hun zaakjes niet in orde hebben, kun je Alonso toch niet aanrekenen? Wat doet dat af aan zijn kampioenschap?

Wizard

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 30 mei 2008 - 20:39:38
En het ongeluk van Raikonen was zó dom , ik hoop echt dat je nou is snapt dat hij zulke dingen nooit heeft gedaan , geef het toe , het is gewoon zo , Basta .

Ach, ik ben het met je eens dat de inschattingsfout je alleen Kimi kunt aanrekenen, maar je hangt er wat mij betreft veelste veel gewicht aan.

CitaatIN 2006 was Schumi veruit de beste alleen werd het wk door zijn pech helaas te vroeg beslist.

Als je dit zegt ben je totaal niet instaat dit objectief te bekijken. Je emmert wel over dat Schumacher pech had, en Alonso dan? Blies hij ook niet zijn motor op in Monza? Of vergeet je dat maar gemakshalve?

CitaatHIJ maakte Ferrari en Italie weer trots , HIJ was de man met de beste tactieken op de baan

Want HIJ (=GOD?)bepaald die tactieken? Of deed o.a Brawn dat? Tactieken worden veelal bepaald vanuit de pitsmuur en niet vanuit de wagen. Vanuit de pitsmuur kunnen ze berekenen hoeveel X voorsprong moet hebben om Y voor te blijven na de pitsstop -ik noem maar iets-, dus ere wie ere toekomt.

Citaat
Niemand doet het ooit nog zo na !!!

Wat doet niemand hem na? Andere eraf rossen om zo het kampioenschap veilig te stellen??

CitaatIk ben zelf van geboort half Italiaan , maar ik ben een groter fan van Schumi dan van alle prachtige merken die we hebben , hij maakt Ferrari weer groot en sterk !!!!
Je kunt hoog en laag schreeuwen , maar het is gewoon zo , hij is en was samen met seninha de aller beste , en dat zal altijd zo blijven !!!!! 8)

Nog altijd een mening en geen feit zoals jij het projecteerd.




Wizard

Citaat van: 0634 op 31 mei 2008 - 08:48:56
Overigens: op Spa was het toch echt Schumachers schuld, hoor. Niet die van DC. (over oude koeien gesproken)

Pardon? Volgens mij vertraagde (net geen break-test) op de ideale lijn om -volgens eigen zeggen- Schumacher er voorbij te laten. Coureurs met enige ervaring en gezond verstand weten dat je (zeker niet bij slecht zicht) niet moet vertragen op de racelijn.

Ferrari 2010

Jezus mannen, laat die Schumi #1 Persempre toch rustig in zen eigen wereldje leven. Als hij gelooft dat hij Mohammed moet gaan nadoen en iedereen overtuigen van wat hij denkt, dan zit hij hier gewoon verkeerd. Gaan zeggen dat Alonso 2 maal WK is geworden zonder het verdiend te hebben is gewoon bullshit. Die man heeft oogkleppen en hoort absoluut niet thuis op een forum. Op een forum kan je enkel iets komen zoeken als je bereidt bent je mening aan te passen en te luisteren en te leren uit de argumenten van anderen. Je moet daarom niet altijd toegeven, maar als het enige wat je kan bijbrengen dit is, doei dan hoor, voor mij mag hij nog posten zoveel hij wil, let er gewoon niet op.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.