Beste F1 rijder aller tijden.

Gestart door nible, 15 augustus 2007 - 11:30:09

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de beste F1 rijder aller tijden?

M.Schumacher
36 (64.3%)
A.Senna
37 (66.1%)
A.Prost
12 (21.4%)
N.Lauda
7 (12.5%)
J.M.Fangio
11 (19.6%)
F.Alonso
4 (7.1%)
A.Ascari
0 (0%)
N.Piquet
2 (3.6%)
M.Häkinnen
8 (14.3%)
J.Brabham
0 (0%)
E.Fittipaldi
1 (1.8%)
J.Clark
5 (8.9%)
G.Hill
1 (1.8%)
J.Stewart
1 (1.8%)
iemand anders ...
7 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 56

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 21:37:15
Citaat van: r-tak op 13 mei 2008 - 21:19:32
Vreemd dat Raikkonen er niet tussen staat
Die had toen dan ook nog niet extreem veel bewezen hé, zelfs geen wereldtitel (augustus 2007, wanneer dit topic is gemaakt). Wat uiteraard niets zegt over zijn rijkunsten. Alonso hoort voor mijn part ook nog niet in dat rijtje, pas wanneer een rijder zijn carrière heeft afgesloten of iedereen overtroffen zoals bijv. Schumacher, kan je zeggen dat hij de beste aller tijden is ...

Nee, dan is hij de succesvolste.

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 28 mei 2008 - 20:05:46
Sorry dat ik hem weer naar boven haal, maar wil toch even weten van Schumi# 1 waarom hij denkt dat het Record van Schumi nooit meer zal worden gebroken en dat er in 100 jaar(een tijd waar denk ik zoooo veel veranderingen gaan plaats vinden dat het misschien wel mogelijk is dat een mens 40 jaar F1 kan en wil rijden.)

En waarom de fouten van Schumacher niet dom waren en de fout van Raikkonen wel.
Schumacher heeft ook veel domme fouten gemaakt die een WK niet waardig zijn.
En wat maakt het uit of de fouten van Schumacher 1 zijdig waren of niet?
een domme fout is toch domme fout?
Last van een lichte Schumacher-obsessie?  :)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 29 mei 2008 - 09:50:35
Citaat van: Burorri op 28 mei 2008 - 20:05:46
Sorry dat ik hem weer naar boven haal, maar wil toch even weten van Schumi# 1 waarom hij denkt dat het Record van Schumi nooit meer zal worden gebroken en dat er in 100 jaar(een tijd waar denk ik zoooo veel veranderingen gaan plaats vinden dat het misschien wel mogelijk is dat een mens 40 jaar F1 kan en wil rijden.)

En waarom de fouten van Schumacher niet dom waren en de fout van Raikkonen wel.
Schumacher heeft ook veel domme fouten gemaakt die een WK niet waardig zijn.
En wat maakt het uit of de fouten van Schumacher 1 zijdig waren of niet?
een domme fout is toch domme fout?
Last van een lichte Schumacher-obsessie?  :)
Nee last/obsessie van mensen met het soort Schumacher Obsessie zoals Schumi #1 premedingens vertoonde in de GP van Monaco  :P :D ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumi #1 Persempre

Ik zou Burorro één héle goede tip willen geven , lees het boek : Michael Schumacher De biografie van James alley .
Dan zul je na 298 pagina's héél veel meer verstand van autosport hebben.
Daar in kan je lezen waarom hij en Senna de beste zijn , en waarom hij niet va ndie stomme fouten maakte als Raikonnen nu wel doet .
Wat ik je nog maar weer een keer wil vertellen is dat Schumacher de auto never nooit op zo'n onprofessionele wijze is kwijt geraakt en daar mee tevens de kansen voor iemand anders 100%  verknalde , hij heeft nooit wereldkampioen onwaardige acties uitgehaald , altijd met een goede achterliggende gedachte in zijn eigen voordeel , wat helaas twee keer in Monaco 06'en Jerez is fout gegaan , maar dit was pure slordigheid van Raikonen , dom gewoon !!! Hij heeft één keer een dergelijk gelijke situatie gehad en dan nóg in andere omstandigheden, Imola 95' verloor hij de auto in bij het ingaan van de Piratella richting aqua mineralli uno/due
maar dat was alleen om dat hij voor slicks koos terwijl de baan daar nog te nat was , en hij nam niemand mee .
En het ongeluk van Raikonen was zó dom , ik hoop echt dat je nou is snapt dat hij zulke dingen nooit heeft gedaan , geef het toe , het is gewoon zo , Basta .

Zo als hier ook al is gezecht , de beste rijder is niet altijd die met de beste resultaten ( in dit geval wel want 7 en 3 wereldtitels zijn niet slecht ) kijk maar naar iemand als Alonso , 2 wereldtitels , bijde onverdient , 2005 was Raikkonen rechtmatige winnaar , ik zeg eerlijk Ferrari , (dus niet de rijder) maakte te grote fouten , en IN 2006 was Schumi veruit de beste alleen werd het wk door zijn pech helaas te vroeg beslist .
Maar buiten zijn titels en pole's is hij ook om allerlij andere dingen de beste , HIJ maakte Ferrari en Italie weer trots , HIJ was de man met de beste tactieken op de baan , HIJ was vooral in de begin jaren de gene met het grootste hart , kijk naar Estoril 95' hoe hij Hill in de chicane inhaalde , compleet uit het niets zat hij er gewoon vol naast en Hill had hem daar nooit verwacht , Nurburgring 95' Alesi met nog één ronde te gaan in de chicane voorbij , Spa 95' een ijsingwekkend gevecht met Hill van af P16 naar 1 , heb jij er dat veel zien doen in de geschiedenis , Buenos aires 98' Coulthard laat eenminiscuul gaatje vallen en BAM hij was er al voorbij , DC had hem ook nooit verwacht en daarom raakte ze elkaar maar Der Michael won weer !! Monza 98' in 2 bochten van 3 naar 1 en weer een zege er bij , met een Ferrari die ver ondermaats was aan de Mclarens , en ga zo nog maar even verder , zelfs in zijn laatste en twee voor laatste race nog , China en Brazilie 2006 waren gewoon magisch om te zien hoe hij dat deed , en dan durf je überhaupt nog te zeggen dat er ooit een betere rijder komt , Forget it !!! dimenticare!!!!
Niemand doet het ooit nog zo na !!!
Ik ben zelf van geboort half Italiaan , maar ik ben een groter fan van Schumi dan van alle prachtige merken die we hebben , hij maakt Ferrari weer groot en sterk !!!!
Je kunt hoog en laag schreeuwen , maar het is gewoon zo , hij is en was samen met seninha de aller beste , en dat zal altijd zo blijven !!!!! 8)



Folkert

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 30 mei 2008 - 20:39:38
Ik zou Burorro één héle goede tip willen geven , lees het boek : Michael Schumacher De biografie van James alley .
Dan zul je na 298 pagina's héél veel meer verstand van autosport hebben.
Daar in kan je lezen waarom hij en Senna de beste zijn , en waarom hij niet va ndie stomme fouten maakte als Raikonnen nu wel doet .
Wat ik je nog maar weer een keer wil vertellen is dat Schumacher de auto never nooit op zo'n onprofessionele wijze is kwijt geraakt en daar mee tevens de kansen voor iemand anders 100%  verknalde , hij heeft nooit wereldkampioen onwaardige acties uitgehaald , altijd met een goede achterliggende gedachte in zijn eigen voordeel , wat helaas twee keer in Monaco 06'en Jerez is fout gegaan , maar dit was pure slordigheid van Raikonen , dom gewoon !!! Hij heeft één keer een dergelijk gelijke situatie gehad en dan nóg in andere omstandigheden, Imola 95' verloor hij de auto in bij het ingaan van de Piratella richting aqua mineralli uno/due
maar dat was alleen om dat hij voor slicks koos terwijl de baan daar nog te nat was , en hij nam niemand mee .
En het ongeluk van Raikonen was zó dom , ik hoop echt dat je nou is snapt dat hij zulke dingen nooit heeft gedaan , geef het toe , het is gewoon zo , Basta .

Zo als hier ook al is gezecht , de beste rijder is niet altijd die met de beste resultaten ( in dit geval wel want 7 en 3 wereldtitels zijn niet slecht ) kijk maar naar iemand als Alonso , 2 wereldtitels , bijde onverdient , 2005 was Raikkonen rechtmatige winnaar , ik zeg eerlijk Ferrari , (dus niet de rijder) maakte te grote fouten , en IN 2006 was Schumi veruit de beste alleen werd het wk door zijn pech helaas te vroeg beslist .
Maar buiten zijn titels en pole's is hij ook om allerlij andere dingen de beste , HIJ maakte Ferrari en Italie weer trots , HIJ was de man met de beste tactieken op de baan , HIJ was vooral in de begin jaren de gene met het grootste hart , kijk naar Estoril 95' hoe hij Hill in de chicane inhaalde , compleet uit het niets zat hij er gewoon vol naast en Hill had hem daar nooit verwacht , Nurburgring 95' Alesi met nog één ronde te gaan in de chicane voorbij , Spa 95' een ijsingwekkend gevecht met Hill van af P16 naar 1 , heb jij er dat veel zien doen in de geschiedenis , Buenos aires 98' Coulthard laat eenminiscuul gaatje vallen en BAM hij was er al voorbij , DC had hem ook nooit verwacht en daarom raakte ze elkaar maar Der Michael won weer !! Monza 98' in 2 bochten van 3 naar 1 en weer een zege er bij , met een Ferrari die ver ondermaats was aan de Mclarens , en ga zo nog maar even verder , zelfs in zijn laatste en twee voor laatste race nog , China en Brazilie 2006 waren gewoon magisch om te zien hoe hij dat deed , en dan durf je überhaupt nog te zeggen dat er ooit een betere rijder komt , Forget it !!! dimenticare!!!!
Niemand doet het ooit nog zo na !!!
Ik ben zelf van geboort half Italiaan , maar ik ben een groter fan van Schumi dan van alle prachtige merken die we hebben , hij maakt Ferrari weer groot en sterk !!!!
Je kunt hoog en laag schreeuwen , maar het is gewoon zo , hij is en was samen met seninha de aller beste , en dat zal altijd zo blijven !!!!! 8)



Oh heerlijk. Dit vind ik nou leuk om te lezen, iemand die zo blind is voor zijn idool dat het gewoon leuk word :D
Heerlijk.
Leer buiten Schumacher te kijken en lees: Formule 1 voor dummies misschien dat je dan wel verstand krijgt van F1.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 30 mei 2008 - 20:39:38
'Grote l love Schumacher-post'
Tjonge jonge, wat een onzin hierboven, zeg.

Schumacher maakte nooit domme fouten...Nou dan heb je een aantal races gemist. In monaco eerste ronde, In San Marino een keertje, In Monaco met Montoya of, blundertje van jewelste, achterop bij DC in Spa. Allemaal domme fouten. Want ook de heilige Schumacher was gewoon maar een mens. allemaal domme fouten, zo eventjes uit mijn hoofd. Ongetwijfeld nog een stuk meer.

Nooit wereldkampioen onwaardig? Jerez, Adelaide, monaco allemaal vergeten zeker? HIj heeft nooit anderen hun race gekost? Nou, Damon Hill denkt daar anders over. Villeneuve ook.

En dan over Alonso. Zijn titels zijn dan weer onverdient. Kan je die even uitleggen misschien? Waarschijnlijk is Schumacher in die jaren volgens jou gesaboteerd ofzo?

Schumacher is een grootheid. Punt uit. Maar doe alsjeblieft niet of het een halfgod is. Het lijkt hier wel een grote Schumacher PR show. Het is gewoon 1 van de besten ooit. Maar niet foutloos, en ook geen oppergod.

Schumi #1 Persempre

Heb ik 8 jaar geleden ook al gelezen , was ik trouwens nog vergeten bij de voor je tips te zetten .....
Nou ja blijkbaar zijn er mensen die 16 jaar lang elke race alle rijders langs hebben zien komen maar bij eentje telkens net met hun ogen knipperden ,zonde dat je het gewoon niet begrijpt , agh dat heb je of heb je niet he , kun je niks aan doen geeft ook helemaal niks , het is alleen zo jammer voor mensen zo als ik die er wel verstand van hebben ...................
Ik meen ook te hebben gezecht dat hij bewuste ongelukken heeft gehad om te winnen , en wat maakt het dan uit wat de heren coulthard , Hill of Villeneuve er van vinden , is dat interessant ??? het gaat om je zelf , anders hoef je niet mee te doen , p.s van de vier crashes die je noemt zijn er al twee de schuld van mensen die zitten te slapen ............... :P en zo als ik eerder zij in het monaco topic , het meeste was allemaal enkelzijdig , of de schuld van anderen , hij heeft heus zelf ook wat foutjes gemaakt , alleen die waren er zelden ......

Folkert

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 30 mei 2008 - 20:39:38
Ik zou Burorro één héle goede tip willen geven , lees het boek : Michael Schumacher De biografie van James alley .
Dan zul je na 298 pagina's héél veel meer verstand van autosport hebben.
Daar in kan je lezen waarom hij en Senna de beste zijn , en waarom hij niet va ndie stomme fouten maakte als Raikonnen nu wel doet .
Wat ik je nog maar weer een keer wil vertellen is dat Schumacher de auto never nooit op zo'n onprofessionele wijze is kwijt geraakt en daar mee tevens de kansen voor iemand anders 100%  verknalde , hij heeft nooit wereldkampioen onwaardige acties uitgehaald , altijd met een goede achterliggende gedachte in zijn eigen voordeel , wat helaas twee keer in Monaco 06'en Jerez is fout gegaan , maar dit was pure slordigheid van Raikonen , dom gewoon !!! Hij heeft één keer een dergelijk gelijke situatie gehad en dan nóg in andere omstandigheden, Imola 95' verloor hij de auto in bij het ingaan van de Piratella richting aqua mineralli uno/due
maar dat was alleen om dat hij voor slicks koos terwijl de baan daar nog te nat was , en hij nam niemand mee .
En het ongeluk van Raikonen was zó dom , ik hoop echt dat je nou is snapt dat hij zulke dingen nooit heeft gedaan , geef het toe , het is gewoon zo , Basta .

Zo als hier ook al is gezecht , de beste rijder is niet altijd die met de beste resultaten ( in dit geval wel want 7 en 3 wereldtitels zijn niet slecht ) kijk maar naar iemand als Alonso , 2 wereldtitels , bijde onverdient , 2005 was Raikkonen rechtmatige winnaar , ik zeg eerlijk Ferrari , (dus niet de rijder) maakte te grote fouten , en IN 2006 was Schumi veruit de beste alleen werd het wk door zijn pech helaas te vroeg beslist .
Maar buiten zijn titels en pole's is hij ook om allerlij andere dingen de beste , HIJ maakte Ferrari en Italie weer trots , HIJ was de man met de beste tactieken op de baan , HIJ was vooral in de begin jaren de gene met het grootste hart , kijk naar Estoril 95' hoe hij Hill in de chicane inhaalde , compleet uit het niets zat hij er gewoon vol naast en Hill had hem daar nooit verwacht , Nurburgring 95' Alesi met nog één ronde te gaan in de chicane voorbij , Spa 95' een ijsingwekkend gevecht met Hill van af P16 naar 1 , heb jij er dat veel zien doen in de geschiedenis , Buenos aires 98' Coulthard laat eenminiscuul gaatje vallen en BAM hij was er al voorbij , DC had hem ook nooit verwacht en daarom raakte ze elkaar maar Der Michael won weer !! Monza 98' in 2 bochten van 3 naar 1 en weer een zege er bij , met een Ferrari die ver ondermaats was aan de Mclarens , en ga zo nog maar even verder , zelfs in zijn laatste en twee voor laatste race nog , China en Brazilie 2006 waren gewoon magisch om te zien hoe hij dat deed , en dan durf je überhaupt nog te zeggen dat er ooit een betere rijder komt , Forget it !!! dimenticare!!!!
Niemand doet het ooit nog zo na !!!
Ik ben zelf van geboort half Italiaan , maar ik ben een groter fan van Schumi dan van alle prachtige merken die we hebben , hij maakt Ferrari weer groot en sterk !!!!
Je kunt hoog en laag schreeuwen , maar het is gewoon zo , hij is en was samen met seninha de aller beste , en dat zal altijd zo blijven !!!!! 8)



China 2005 vergeten?Eerst kijkt hij niet goed uit en stuurd naar rechts waar Albers van plan was er langs te gaan: buite autos kapot.
Vervolgens in de race spint hij achter de safty car notabene. Dat is niet dom zeker? Heidfeld, Australie zelfde jaar ook domme fout die Heidfeld de race koste.
Frankrijk 1992, akkefietje met Senna. Misschien ook meer race ongeval, maar onervaren heid van SChumacher en te veel risico.Hill Adelaide 1994, Villeneuve Jerez 1997. China 2004 een spin in de Kwalificatie.
ff denken, zijn er zo veel dat ik er bijna niet meer op kom.
Dan 2003 Kimi en Montoya waren dat jaar minstens even goed bezig als Schumacher, maar door stom pech dat Raikkonen 2 races niet heeft gescored, want hij en Montoya waren eind 2003 sneller dan Schumacher(behalve in monza)

En niet alleen Schumacher heeft Ferrari groot gebracht: Todt, Brawn en Byrne ook. Waren die 3 er niet geweest hadden we waarschijnlijk veel minder van Schumacher gehoort.

en de titels onverdient? Waarom? omdat FIA besloot de massadempers te verbieden of om Alonso te straffen in Italie?

Ik snap niet dat je dat niet wilt zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 30 mei 2008 - 21:29:04
Heb ik 8 jaar geleden ook al gelezen , was ik trouwens nog vergeten bij de voor je tips te zetten .....
Nou ja blijkbaar zijn er mensen die 16 jaar lang elke race alle rijders langs hebben zien komen maar bij eentje telkens net met hun ogen knipperden ,zonde dat je het gewoon niet begrijpt , agh dat heb je of heb je niet he , kun je niks aan doen geeft ook helemaal niks , het is alleen zo jammer voor mensen zo als ik die er wel verstand van hebben ...................
Ik meen ook te hebben gezecht dat hij bewuste ongelukken heeft gehad om te winnen , en wat maakt het dan uit wat de heren coulthard , Hill of Villeneuve er van vinden , is dat interessant ??? het gaat om je zelf , anders hoef je niet mee te doen , p.s van de vier crashes die je noemt zijn er al twee de schuld van mensen die zitten te slapen ............... :P en zo als ik eerder zij in het monaco topic , het meeste was allemaal enkelzijdig , of de schuld van anderen , hij heeft heus zelf ook wat foutjes gemaakt , alleen die waren er zelden ......
Kan me eigenlijk niet voor stellen da tje serieus bent
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

#339
Citaat van: Schumi #1 Persempre op 30 mei 2008 - 21:29:04
Heb ik 8 jaar geleden ook al gelezen , was ik trouwens nog vergeten bij de voor je tips te zetten .....
Nou ja blijkbaar zijn er mensen die 16 jaar lang elke race alle rijders langs hebben zien komen maar bij eentje telkens net met hun ogen knipperden ,zonde dat je het gewoon niet begrijpt , agh dat heb je of heb je niet he , kun je niks aan doen geeft ook helemaal niks , het is alleen zo jammer voor mensen zo als ik die er wel verstand van hebben ...................
Ik meen ook te hebben gezecht dat hij bewuste ongelukken heeft gehad om te winnen , en wat maakt het dan uit wat de heren coulthard , Hill of Villeneuve er van vinden , is dat interessant ??? het gaat om je zelf , anders hoef je niet mee te doen , p.s van de vier crashes die je noemt zijn er al twee de schuld van mensen die zitten te slapen ............... :P en zo als ik eerder zij in het monaco topic , het meeste was allemaal enkelzijdig , of de schuld van anderen , hij heeft heus zelf ook wat foutjes gemaakt , alleen die waren er zelden ......
Je kijkt door een Schumacher-bril. Daarvan hebben we er meer gehad op het netwerk. Maakt niet uit, ieder zijn voorkeur.

En wat bedoel je met de 16 jaar? Ik kijk al 25 jaar, en ik kan zeggen dat ik van de 240 races of zoiets die MS heeft gereden zeker 238 heb gezien. En daarin was hij erg indrukwekkend vaak. Maar niet foutloos en ook niet altijd 'kampioenwaardig'. Zoals gezegd was hij ook maar gewoon een mens.

jij zegt er verstand van te hebben, maar het enige waar jij verstand van lijkt te hebben is van goed PR werk voeren voor MS. En liefst ten koste van alle andere prutsers die ooit over het asfalt reden. Je post staat vol van adoratie, tot op het belachelijke en kinderlijke af.

Je moet alleen wel een reeele blik houden. Je sabelt Kimi neer voor het uit de race duwen van Sutil, maar als Schumacher Villeneuve of Hill van de baan rost, doet het er niet toe wat zij ervan vinden. Dat is met twee maten meten.

Overigens: op Spa was het toch echt Schumachers schuld, hoor. Niet die van DC. (over oude koeien gesproken)

En zou je even uit kunnen leggen wat je bedoelt met die eerste zin? Wat heb je 8 jaar geleden ook gelezen?

Ferrari 2010

Pfff, Schumi #1 Persempre, leer ook eens naast Schumacher kijken. En die biografie, logisch dat hij daar als beste wordt beschouwd hé, tis een biografie over hem... Schumacher was compleet, maar ook hij is maar een mens en maakt fouten, het gaan afbreken van andere rijders en zeggen dat Schumacher boven alles en iedereen staat is wel een beetje overdreven hoor. Als je toch altijd terug gaat vallen op Schumacher, zal je hier niet veel kunnen komen zoeken want het gaat hier in alle topics op dit na niet meer over Schumacher.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Quotje van Schumi@is een halfgod:

Citaatzonde dat je het gewoon niet begrijpt , agh dat heb je of heb je niet he , kun je niks aan doen geeft ook helemaal niks , het is alleen zo jammer voor mensen zo als ik die er wel verstand van hebben ...................

Het is sowieso nogal stuitend als iemand over zichzelf vind te moeten roepen dat hij wél verstand heb van Formule 1, in tegenstelling tot anderen op dit netwerk.

Ik vraag me dan altijd af wat je hier in godsnaam doet.

Misschien dat Schumi@huppeldepup eens even uit kan leggen waarom hij zo hoog verheven is boven de rest van ons.

Schumi #1 Persempre

Dat wil ik je best uitleggen hoor , het is gewoon simpel zat , je moet het alleen begrijpen , Schumacher was samen met Senna de beste , heb ik al vaak gezecht , maar waarom nou zo'n ophef overal over word gemaakt ???? ik snap het echt niet hoor , ben ik nou echt de enige die zonder oogkleppen voor naar de races van destijds heb zitten kijken ???!!!! Er zijn best een aantal dingen in al die tijd fout gegaan , zo als iemand al noemde China 2005 was eigenlijk de moeilijkste race ooit , sowieso was 2005 een heel lastig jaar , met veel problemen vooral van de banden . Maar tog liet hij bijv. in Monaco of Hongarije en nog een paar wedstreiden zien tot waar toe hij in staat is met een flut auto .
Kijk je moet het zo zien , de Ferrari was zo goed als Barichello er mee reed , alles wat er bij kwam qua prestaties was van Schumachers hand , simpel zat lijkt me zo  :-\
Maar wat ik voor de hartleerse onder ons nog maar weer is wil benadrukken , hij maakte nooit zulke ongecontroleerde en mega domme acties als K.r , je hebt me nooit horen zeggen dat hij geen fouten maakt , hij is ook een mens , net als ik , maar als er ongelukken waren was dat 9 van de 10 keer met reden .
En trouwens Spa 98' was wel degelijk D.c z'n schuld , dat heeft hij in 2005 zelfs toegegeven , waar om moet je dan zó nodig blijven doorzeuren dat het niet zo is .............. :o :o
Schumacher was de lijder , D.c slechts een achterblijver , nou wat horen achterblijvers te doen ???? juist op tijd aan de kant gaan , zonder dat de leider daar last van heeft , maar dat deed hij niet want hij zat hem al een ronde lang te sarren , Suzuka 99' een dergelijke situatie , Magny-Course 2000 ........allemaal om dat ook D.c niet toe wilde geven dat Schumi de beste was , terwijl hij wel wist dat het zo was , klinkt bekend he  :o
Maar ik vind het eigenlijk een beetje op een kansloze discussie uitdraaien , ik weet dat het zo is , jullie vinden van niet , nou klaar dan .............waar zeuren we nog over  ???

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 30 mei 2008 - 21:39:48
Dan 2003 Kimi en Montoya waren dat jaar minstens even goed bezig als Schumacher, maar door stom pech dat Raikkonen 2 races niet heeft gescored, want hij en Montoya waren eind 2003 sneller dan Schumacher(behalve in monza)
Kleine nota, in de eerste 3 races van 2003 verloor MS ook een hoop punten door pech. Op de regen in Brazilië na, eigenlijk. Dus die redenering gaat niet op, alle drie hebben ze zowat evenveel pech gehad in dat seizoen.

scho0634

Citaat van: Schumi #1 Persempre op 31 mei 2008 - 11:02:29
Maar ik vind het eigenlijk een beetje op een kansloze discussie uitdraaien , ik weet dat het zo is , jullie vinden van niet , nou klaar dan .............waar zeuren we nog over  ???
Jaja, jij weet het en wij vinden van niet. Beetje arrogant, weer ::).

Enne, DC heeft dat nooit toegegeven, ga nou niet zitten bluffen. Ook in zo'n situatie geldt; als je achterop knalt ben jezelf schuldig. Ontzettend dom. Maar goed. Oude koeien.

Ik begrijp trouwens heel goed wat je bedoelt. Schumacher en Senna zijn door God zelf gegeven en de rst zijn notoire prutsers. Nou maat, ik weet heel zeker dat dat niet zo is.