Beste F1 rijder aller tijden.

Gestart door nible, 15 augustus 2007 - 11:30:09

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de beste F1 rijder aller tijden?

M.Schumacher
36 (64.3%)
A.Senna
37 (66.1%)
A.Prost
12 (21.4%)
N.Lauda
7 (12.5%)
J.M.Fangio
11 (19.6%)
F.Alonso
4 (7.1%)
A.Ascari
0 (0%)
N.Piquet
2 (3.6%)
M.Häkinnen
8 (14.3%)
J.Brabham
0 (0%)
E.Fittipaldi
1 (1.8%)
J.Clark
5 (8.9%)
G.Hill
1 (1.8%)
J.Stewart
1 (1.8%)
iemand anders ...
7 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 56

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 april 2008 - 14:04:10
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 13:27:07
Maar wat ik bedoel snappen jullie neit of jullie willen het neit snappen. Succesvolste ismisschien dan 1 betekenis, maar je kan het op meerder manieren toepassen. Absoluut en relatief.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Wat snap je er in godsnaam niet aan? Er is maar 1 betekenis, en dat is de ABSOLUTE, of je dat nu wil of niet!!!!!
hoef je niet direct zo gepikeerd te reageren.


Ik zeg ook dat er 1 betekenis is, maar je kan het op een andere manier zien/gebruiken.
Zo moeilik is dat niet toch?

en jullie doen als of ik dat andere niet wil zien, maar wat jullie bedoelen zie ik ook, maar dat is niet de enige interpertatie die er is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

#181
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 13:52:03
Succes is inderdaad een resultaat, succesvolste zijn is ook een gemiddelde. De ratio van het meest succesvolle zijn.

Succesvol is GEEN gemiddelde, damn kerel, nog nooit zo''n koppig persoon gezien. Succesvol betekend letterlijk; succes hebbend. Waarom daar een eigen draai aan willen geven?

CitaatAls je alles , zoals je zegt, zwart wit ziet, dan heb ik medelijde met je. Het staat misschien zwart op wit in de boeken, maar zo moet je niet alles zien.

Niet alles mischien, maar dit soort dingen wel. Het zelfde als "winnaar", ook daar is slechts één definitie voor evenals voor succesvol.

CitaatIk blijf ze neit negeren, want jij vergeet voor het gemak even dat ik je al gelijk heb gestelt, de feiten kan je ook anders gebruiken. Door te kijken wie het succesvolste ratio heeft. Wie is er dan het succesvolste?

Dan praat je over HET BESTE gemiddelde, niet over de succesvolste gemiddelde.
Moeilijk hé, toegeven dat je geen gelijk hebt. ;)


CitaatAlles heeft met tijd te maken ;) zonder tijd konden we niet eens racen :P

Maar 1 succes heeft inderdaad neits met de tijd te maken, maar succesvol zijn, of in dit geval het succesvolste zijn weldegelijk.

Ik ga er mee kappen gast, het begint behoorlijk vervelend te worden. Je slaat de feiten compleet in de wind om je standpunt door te drammen terwijl je dondergoed weet wat succesvolste betekend. En nogmaals, succes is resultaat dus hoe succesvoller je bent, hoemeer resultaat je hebt en als je het succesvolst hebt, heb je dus het meeste resultaat. Simpel. Daar valt gewoon geen eigen interpretatie aan te geven. Als je praat over een ratio van, praat je niet meer over succes maar over berekeningen van bijvoorbeeld aantal gereden races en behaalde punten. De getallen die daar uit voortvloeien noemen ze gemiddeldes en geen successen.

En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen tegen jou in dit topic.

Folkert

Citaatab·so·luut (bijvoeglijk naamwoord; absoluter, absoluutst; absoluutheid)
   1    niet beschouwd in betrekking tot iets soortgelijks
   2    volledig, volkomen
   3    beslist
   4    geheel onafhankelijk en zonder binding met iets of iem. anders
Om jullie ff aan te spreken in je eigen taal van van Dale.
Hier in hebben jullie gelijk. KLaar duidelijk Schumacher is meest succesvolste.


CitaatZoeken in gratis woordenboek
Zoekwoord
Voer een trefwoord in:
U hebt gezocht op het woord: relatief.
RESULTAAT (max 20 woorden)
re·la·tief1 (het; relatieven)
   1    (taalkunde) betrekkelijk voornaamwoord
re·la·tief2 (bijvoeglijk naamwoord; relativiteit)
   1    beschouwd ten opzichte van iets anders

Duss, en blijf ajb bij, :) met betrekking tot het ratio succesvol zijn dat je in jou carriere hebt gekent, heeft tijd weldegelijk een rol in het succesvolste zijn of niet.
5 jaar 5 titels tegen 16 jaar 7 titels. de een heeft dus een veel hoger succes ratio, dus met betrekking tot de succesvolle jaren is de gene met 5 titels in 5 jaar het succesvolst.

Met betrekking(relatief dus.) tot het aantal wereld titels, ongeachter het aantal gereden jaar, is de rijder met 7 wereld titels het succesvolste.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Wizard op 22 april 2008 - 14:24:24
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 13:52:03
Succes is inderdaad een resultaat, succesvolste zijn is ook een gemiddelde. De ratio van het meest succesvolle zijn.

Succesvol is GEEN gemiddelde, damn kerel, nog nooit zo''n koppig persoon gezien. Succesvol betekend letterlijk; succes hebbend. Waarom daar een eigen draai aan willen geven?

CitaatAls je alles , zoals je zegt, zwart wit ziet, dan heb ik medelijde met je. Het staat misschien zwart op wit in de boeken, maar zo moet je niet alles zien.

Niet alles mischien, maar dit soort dingen wel. Het zelfde als "winnaar", ook daar is slechts één definitie voor evenals voor succesvol.

CitaatIk blijf ze neit negeren, want jij vergeet voor het gemak even dat ik je al gelijk heb gestelt, de feiten kan je ook anders gebruiken. Door te kijken wie het succesvolste ratio heeft. Wie is er dan het succesvolste?

Dan praat je over HET BESTE gemiddelde, niet over de succesvolste gemiddelde.
Moeilijk hé, toegeven dat je geen gelijk hebt. ;)


CitaatAlles heeft met tijd te maken ;) zonder tijd konden we niet eens racen :P

Maar 1 succes heeft inderdaad neits met de tijd te maken, maar succesvol zijn, of in dit geval het succesvolste zijn weldegelijk.

Ik ga er mee kappen gast, het begint behoorlijk vervelend te worden. Je slaat de feiten compleet in de wind om je standpunt door te drammen terwijl je dondergoed weet wat succesvolste betekend. En nogmaals, succes is resultaat dus hoe succesvoller je bent, hoemeer resultaat je hebt en als je het succesvolst hebt, heb je dus het meeste resultaat. Simpel. Daar valt gewoon geen eigen interpretatie aan te geven. Als je praat over een ratio van, praat je niet meer over succes maar over berekeningen van bijvoorbeeld aantal gereden races en behaalde punten. De getallen die daar uit voortvloeien noemen ze gemiddeldes en geen successen.

En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen tegen jou in dit topic.
Laat ik het zo zeggen: alles maar dan ook alles is relatief. Drop is relatief lekker, maar met betrekking tot Avond eten is drop niet lekker.
een auto van 100 KG is relatief ligt, maar een met betrekking tot een lamp is 100KG best zwaar.


hahaha je blaat echt als een schaap. Je noemt allemaal punten op die ook betrekking hebben op jou. Maar sorry, als jij zo kippig wilt volhouden prima.
Ik heb al voor de helft toegegeven dat jij gelijk hebt. Maar ja dat lees jij niet. Volgens mij weet je niet eens wat ik bedoel of snap jij er werkelijk waar geen donder van.

En je zegt het zelf, het succesvolste gemiddelde, dat is toch ook een vorm van succesvolste zijn ;) Dankje voor het geven van mijn gelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 14:10:32
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 april 2008 - 14:04:10
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 13:27:07
Maar wat ik bedoel snappen jullie neit of jullie willen het neit snappen. Succesvolste ismisschien dan 1 betekenis, maar je kan het op meerder manieren toepassen. Absoluut en relatief.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Wat snap je er in godsnaam niet aan? Er is maar 1 betekenis, en dat is de ABSOLUTE, of je dat nu wil of niet!!!!!
hoef je niet direct zo gepikeerd te reageren.


Ik zeg ook dat er 1 betekenis is, maar je kan het op een andere manier zien/gebruiken.
Zo moeilik is dat niet toch?

en jullie doen als of ik dat andere niet wil zien, maar wat jullie bedoelen zie ik ook, maar dat is niet de enige interpertatie die er is.
En ik mag niet gepikeerd worden? Jezus, waar gaat dit naar toe. Duizend keer proberen duidelijk te maken dat je verkeerd bent en NOG vat je het niet, ik ga gewoon proberen hier geen woorden meer aan vuil te maken, leef rustig verder in je wereldje met je eigen betekenis van succesvol....
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#185
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 april 2008 - 17:58:53
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 14:10:32
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 april 2008 - 14:04:10
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 13:27:07
Maar wat ik bedoel snappen jullie neit of jullie willen het neit snappen. Succesvolste ismisschien dan 1 betekenis, maar je kan het op meerder manieren toepassen. Absoluut en relatief.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Wat snap je er in godsnaam niet aan? Er is maar 1 betekenis, en dat is de ABSOLUTE, of je dat nu wil of niet!!!!!
hoef je niet direct zo gepikeerd te reageren.


Ik zeg ook dat er 1 betekenis is, maar je kan het op een andere manier zien/gebruiken.
Zo moeilik is dat niet toch?

en jullie doen als of ik dat andere niet wil zien, maar wat jullie bedoelen zie ik ook, maar dat is niet de enige interpertatie die er is.
En ik mag niet gepikeerd worden? Jezus, waar gaat dit naar toe. Duizend keer proberen duidelijk te maken dat je verkeerd bent en NOG vat je het niet, ik ga gewoon proberen hier geen woorden meer aan vuil te maken, leef rustig verder in je wereldje met je eigen betekenis van succesvol....
Sorry meneer. Ik probeer jullie iets duidelijk te maken, ik reageer toch ook niet gepikeerd op jou? als je zo gestressed van raakt lees je toch lekker niet. Zeg toch niets tegen jou.
En proberen jullie allemaal ook niet tot vervelens toe(volgens jullie dan) mij te overtuigen? Maar omdat jij jij bent mag dat wel en ik mag het niet?
Hoebedoel je hypocriet. Sorry hoor, maar dat is gewoon triest.

En zoals ik al eerder zei: Succesvol heeft misschien wel 1 betekenis, maar die betekenis kan je op meerdere manieren toepassen.
Relatief dus, met betrekking op. Als men kijkt naardit dit en dit, dan.
Welke woorden of wat begrijp je niet van de betekenis relatief?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Misschien dat het zo helpt:
Mevrouw a heeft 3 punten gehaald en daar mee meer punten dan welke vrouw dan ook in de formule 1.
Is mevrouw A succesvolste vrouwelijke coureur?
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Volgens mij is die Burrori gestuurd door de goden om het jarenlange niveau van dit forum naar beneden te halen.
Trouwens, ik heb iets wat perfect tussen de pogingen van Wizard en Burrori kan liggen:

Succes is het bereiken van vooropgestelde doelen.

:)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 22 april 2008 - 19:17:40
Volgens mij is die Burrori gestuurd door de goden om het jarenlange niveau van dit forum naar beneden te halen.
Trouwens, ik heb iets wat perfect tussen de pogingen van Wizard en Burrori kan liggen:

Succes is het bereiken van vooropgestelde doelen.

:)
Inderdaadm you all shal feel the wrath of my powers, behold and accept your doom.


Maar wat jij als laatste zegt, is bijna wat ik bedoel.
Succesvolste is afleesbaar of beoordeel baar naar gelang voor afgestelde eisen/parameters.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 19:26:21
Citaat van: FerrariMan op 22 april 2008 - 19:17:40
Volgens mij is die Burrori gestuurd door de goden om het jarenlange niveau van dit forum naar beneden te halen.
Trouwens, ik heb iets wat perfect tussen de pogingen van Wizard en Burrori kan liggen:

Succes is het bereiken van vooropgestelde doelen.

:)
Inderdaadm you all shal feel the wrath of my powers, behold and accept your doom.


Maar wat jij als laatste zegt, is bijna wat ik bedoel.
Succesvolste is afleesbaar of beoordeel baar naar gelang voor afgestelde eisen/parameters.
Inderdaad, en als die voorafgestelde eisen/paramaters uitermate belachelijk zijn, zelfs dan kunnen ze nog succes aantonen, dat geef ik toe.

Alleen zijn die parameters dan geen 'feiten' meer, maar 'meningen'.

Bij deze kent iedereen je mening, bedankt.

scho0634

Kom ik rustig thuis uit mijn werk, even rustig eten, en dan eens even het f1 forum checken ....

en ja hoor, die heren Burrori en Wizard zijn nog steeds aan het bomen over de definitie van succesvol zijn....Het begint zo onderhand op spam te lijken... :P

Folkert

Citaat van: 0634 op 22 april 2008 - 19:45:40
Kom ik rustig thuis uit mijn werk, even rustig eten, en dan eens even het f1 forum checken ....

en ja hoor, die heren Burrori en Wizard zijn nog steeds aan het bomen over de definitie van succesvol zijn....Het begint zo onderhand op spam te lijken... :P


hahaha ja ;D


Vandaag nog gegeten :P

@Ferrariman: in princiepe is alles van belang of niets. En die parameters zijn ook feiten. Bijvoorbeeld. Het is een feit dat de ratio van Schumachers wereld titels per jaar kleiner is dan (ok verzonnen, maar alleen even het punt aan te geven.) iemand die 5 jaar rijd en 5 titels haalt. Dat is een succesvollere ratio.
Mooi, nu jij ook toegeeft dat ik gelijk heb, blijven er nog 2 over, 0634 en nog iemand anders :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: 0634 op 22 april 2008 - 19:45:40
Kom ik rustig thuis uit mijn werk, even rustig eten, en dan eens even het f1 forum checken ....

en ja hoor, die heren Burrori en Wizard zijn nog steeds aan het bomen over de definitie van succesvol zijn....Het begint zo onderhand op spam te lijken... :P


Dan verzoek ik je toch nog eens mijn laatste post door te lezen, met name deze regel; En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen tegen jou in dit topic..

Dus Wizard had de hoop reeds opgegeven.

Over spam gesproken;

spam (dem; spams) 
  1  ongevraagde e-mail, m.n. reclame 

Weet je dat ook weer, tenslotte vind ik postings in het context; "oh, zijn jullie nog bezig" buiten gewoon irritant. Voegt niks toe en is bovendien niet inhoudelijk.
Als je je al ergert aan een lopende discussie, blijf er dan gewoon weg.


meatball

Citaat van: Wizard op 22 april 2008 - 20:33:14
Citaat van: 0634 op 22 april 2008 - 19:45:40
Kom ik rustig thuis uit mijn werk, even rustig eten, en dan eens even het f1 forum checken ....

en ja hoor, die heren Burrori en Wizard zijn nog steeds aan het bomen over de definitie van succesvol zijn....Het begint zo onderhand op spam te lijken... :P


Dan verzoek ik je toch nog eens mijn laatste post door te lezen, met name deze regel; En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen tegen jou in dit topic..

Dus Wizard had de hoop reeds opgegeven.

Over spam gesproken;

spam (dem; spams) 
  1  ongevraagde e-mail, m.n. reclame 

Weet je dat ook weer, tenslotte vind ik postings in het context; "oh, zijn jullie nog bezig" buiten gewoon irritant. Voegt niks toe en is bovendien niet inhoudelijk.
Als je je al ergert aan een lopende discussie, blijf er dan gewoon weg.


Eerste vereiste van een goede discussie is dat het ergens over gaat anders is het gewoon lullen.
En daar zijn jullie zeer goed in.
En ik blijf nergens weg,dat is mijn recht.
d
Dus on topic a.u.b.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Wizard op 22 april 2008 - 20:33:14
Citaat van: 0634 op 22 april 2008 - 19:45:40
Kom ik rustig thuis uit mijn werk, even rustig eten, en dan eens even het f1 forum checken ....

en ja hoor, die heren Burrori en Wizard zijn nog steeds aan het bomen over de definitie van succesvol zijn....Het begint zo onderhand op spam te lijken... :P


Dan verzoek ik je toch nog eens mijn laatste post door te lezen, met name deze regel; En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen tegen jou in dit topic..

Dus Wizard had de hoop reeds opgegeven.



spam (dem; spams) 
  1  ongevraagde e-mail, m.n. reclame 

Weet je dat ook weer, tenslotte vind ik postings in het context; "oh, zijn jullie nog bezig" buiten gewoon irritant. Voegt niks toe en is bovendien niet inhoudelijk.
Als je je al ergert aan een lopende discussie, blijf er dan gewoon weg.


Krijg nou wat :o met dat leeste ben ik het zowaar eens.

Over Spam gesproken: het heeft ook betrekkening tot gewone mail, daar de eerete bekende  spam dateerd uit 1978.
En volgens mij heeft spam nog een andere betekenis. Namelijk het herhaaldelijk overbrengen van een boodschap/reclame/mening of enigsinds wat voor vorm van communicatie dan ook.
Het word vaak als dusdanig gebruikt op Fora om aan te geven dat iemand herhaalderlijk dezelfde dingen loopt te verkondigen. En eerlijkheidshalve doet mij zeggen dat wij dat ook wel doen.

Alleen jij met onwaarheden en ik met waarheden ;D :P
hehe

En ja jullie hebben ook het recht overal te komen waar jullie willen, maar wij hebben ook het recht onze eindeloze discussie te voeren mocht daar voor eenvan ons aanleiding toe zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)