Beste F1 rijder aller tijden.

Gestart door nible, 15 augustus 2007 - 11:30:09

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de beste F1 rijder aller tijden?

M.Schumacher
36 (64.3%)
A.Senna
37 (66.1%)
A.Prost
12 (21.4%)
N.Lauda
7 (12.5%)
J.M.Fangio
11 (19.6%)
F.Alonso
4 (7.1%)
A.Ascari
0 (0%)
N.Piquet
2 (3.6%)
M.Häkinnen
8 (14.3%)
J.Brabham
0 (0%)
E.Fittipaldi
1 (1.8%)
J.Clark
5 (8.9%)
G.Hill
1 (1.8%)
J.Stewart
1 (1.8%)
iemand anders ...
7 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 56

Jasper

Vroeger had ik iets tegen alle soort spelfouten, nu nog altijd maar ik zeg er niets meer op. Maar een naam moet je juist schrijven, punt. Van fout gespelde namen krijg ik het op mijn zenuwen, zeker als het 11 keer gebeurt op 2 dagen. :P "Mc Claren" is ook een goed voorbeeld, daar word ik dus gewoon zenuwachtig van.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 18 augustus 2007 - 19:13:04Maar een naam moet je juist schrijven, punt. Van fout gespelde namen krijg ik het op mijn zenuwen
Waar staat dat dat moet, Japser?

red76

Citaat van: FerrariMan op 18 augustus 2007 - 19:44:33
Citaat van: Jasper op 18 augustus 2007 - 19:13:04Maar een naam moet je juist schrijven, punt. Van fout gespelde namen krijg ik het op mijn zenuwen
Waar staat dat dat moet, Japser?

Anders doel je op een ander persoon. ;)

dj Peter

Groot gelijk Jasper, ik krijg soms ook een hekel aan schrijffouten. Een typfoutje is snel gemaakt, maar dat is snel gecorrigeerd en daarom lees ik altijd mijn tekst alvorens hem de posten.  Chattaal is ook zoiets: als je dat soms leest, dan vraag je je af waarom mensen eigenlijk leren lezen en schrijven.

scho0634


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 18 augustus 2007 - 14:56:01
We kunnen ook een topic over de Nederlandse taal openen. Kunnen jullie daar verder leuteren ;)
Je moet Jasper nu niet te sterk zijn goesting gaan geven hé ;) Overigens, nu heeft Racerke nog steeds niet gezegd waarom hij keer op keer SchuN schreef, we weten het nog niet. De eerste keer geloofde ik in de typfout, maar nu is het wel duidelijk dat hij het met reden schrijft. Welke?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Ja en daarom zit ik er ook zo over te klagen en niet over typfouten want dat kan mij niks schelen. Maar als men iets expres verkeerd typt dan wil ik dit ook weten waarom


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

CitaatM.Schumacher 20 (32.8%)
A.Senna 17 (27.9%)
A.Prost 4 (6.6%)
N.Lauda 4 (6.6%)
J.M.Fangio 5 (8.2%)
F.Alonso 2 (3.3%)
A.Ascari 0 (0%)
N.Piquet 1 (1.6%)
M.Häkinnen 5 (8.2%)
Iemand anders ... 3 (4.9%)

Volgens mij zitten hier niet veel kenners. Ascari 0, Piquet 1, Prost en Lauda 4, Fangio 5 ... zelfs geen Rosberg, Andretti, Stewart, Clark (!!) ???

janke

En Jack Brabham, Jochen Rindt, Graham Hill, Emerson Fittipaldi en zo kunnen we nog even doorgaan. Maar ik denk dat deze namen en die jij noemt nou niet bij iedereen tot de verbeelding spreekt. Ik vind die top zus en zo over de beste WK winnaars meer een smaak van de kiezer, dan is zo'n verkiezing nou niet objectief te noemen. Maar achter elke winnaar zit wel een verhaal. Zoals bijv. Rosberg, die won in 1982 maar 1 GP. En Rindt die het zelf niet eens meemaakte dat hij WK winnaar werd. Maar het zijn stuk voor stuk grote coureurs geweest, dat zeker.
Some things are too important to be left in the past.

Hamilton MASTER

Ik heb gewoon niet gestemd omdat ik het te moeilijk vergelijken vind en ik niet zo bijzonder veel over F1 weet ;)



Eric

Citaat van: Doefie op 20 augustus 2007 - 02:11:15
CitaatM.Schumacher 20 (32.8%)
A.Senna 17 (27.9%)
A.Prost 4 (6.6%)
N.Lauda 4 (6.6%)
J.M.Fangio 5 (8.2%)
F.Alonso 2 (3.3%)
A.Ascari 0 (0%)
N.Piquet 1 (1.6%)
M.Häkinnen 5 (8.2%)
Iemand anders ... 3 (4.9%)

Volgens mij zitten hier niet veel kenners. Ascari 0, Piquet 1, Prost en Lauda 4, Fangio 5 ... zelfs geen Rosberg, Andretti, Stewart, Clark (!!) ???
waarschijnlijk omdat bijna iedereen hier de meests hiervan niet eens heeft zien rijden... ;)

Racerke007

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 augustus 2007 - 21:20:09
Citaat van: Hamilton MASTER op 17 augustus 2007 - 21:04:32
Daarom vind ik het een vreemd topic en kijk ik liever naar een sport waar ze 10x sterven en dan toch nog in extremis een demarrage kunnen plaatsen die hun de overwinning oplevert.

Spijtig dat je dan na enkele dagen te horen moeten krijgen dat er doping in het spel was. Zoals in het geval Vinokourov. Toen die na een slechte dag ineens weer bangelijk goed reed vreesde ik er al voor, ik vond het zaakje stinken. En enkele dagen later werd het nog eens bevestigd ook. Dat vind ik dan een sport waar je ook nooit meer zal kunnen opkleven ofdat hij effectief zo goed was, want hoeveel onontdekte gevallen van doping rijden er momenteel wel niet nog steeds rond?

Tja je kan de situatie vergelijken met deze in de F1 'enkele' jaren geleden.
Tractiecontrole en dieen andere brol was verboden, bepaalde teams waren héél slim anderen begonnen dat te copieren en op den duur merkte de FIA dat ze er niets aan konden doen. Wat was het gevolg: ze lieten het toe.
Uiteraard rijdt iedereen, of 95%, op doping. Je gaat me niet vertellen dat Boonen niks doet... . Maar er is een verschil tussen iets nemen en bloeddoping ... baba !!

alonsolover

Citaat van: Racerke007 op 21 augustus 2007 - 23:03:48
Citaat van: Ferrari 2007 op 17 augustus 2007 - 21:20:09
Citaat van: Hamilton MASTER op 17 augustus 2007 - 21:04:32
Daarom vind ik het een vreemd topic en kijk ik liever naar een sport waar ze 10x sterven en dan toch nog in extremis een demarrage kunnen plaatsen die hun de overwinning oplevert.

Spijtig dat je dan na enkele dagen te horen moeten krijgen dat er doping in het spel was. Zoals in het geval Vinokourov. Toen die na een slechte dag ineens weer bangelijk goed reed vreesde ik er al voor, ik vond het zaakje stinken. En enkele dagen later werd het nog eens bevestigd ook. Dat vind ik dan een sport waar je ook nooit meer zal kunnen opkleven ofdat hij effectief zo goed was, want hoeveel onontdekte gevallen van doping rijden er momenteel wel niet nog steeds rond?

Tja je kan de situatie vergelijken met deze in de F1 'enkele' jaren geleden.
Tractiecontrole en dieen andere brol was verboden, bepaalde teams waren héél slim anderen begonnen dat te copieren en op den duur merkte de FIA dat ze er niets aan konden doen. Wat was het gevolg: ze lieten het toe.
Uiteraard rijdt iedereen, of 95%, op doping. Je gaat me niet vertellen dat Boonen niks doet... . Maar er is een verschil tussen iets nemen en bloeddoping ... baba !!

Boonen? Wielrennen?? ik weet dat er veel doping nemen

Maar dit is een F1 site geen "Koers" site