Beste F1 rijder aller tijden.

Gestart door nible, 15 augustus 2007 - 11:30:09

« vorige - volgende »

Wie is voor jou de beste F1 rijder aller tijden?

M.Schumacher
36 (64.3%)
A.Senna
37 (66.1%)
A.Prost
12 (21.4%)
N.Lauda
7 (12.5%)
J.M.Fangio
11 (19.6%)
F.Alonso
4 (7.1%)
A.Ascari
0 (0%)
N.Piquet
2 (3.6%)
M.Häkinnen
8 (14.3%)
J.Brabham
0 (0%)
E.Fittipaldi
1 (1.8%)
J.Clark
5 (8.9%)
G.Hill
1 (1.8%)
J.Stewart
1 (1.8%)
iemand anders ...
7 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 56

scho0634

Citaat van: Wizard op 23 april 2008 - 21:30:29

Open er een topic over zou ik zeggen, dan houden we deze tenminste schoon.
Daar is het nu helaas te laat voor ...

En dat komt niet door de mensen die daar juist voor hebben gewaarschuwd ...

Wizard

Of juist wel, doordat iedereen zijn/haar mening nu verteld i.p.v "het goede voorbeeld" geeft. Daar al eens over nagedacht?

Daarbij, waar hebben we het over? Burorri en ik hadden een discussie, sow what? Ja, het was langdradig, dat weten we nu inmiddels wel. De volgende keer wordt daar dus rekening meegehouden dat het niet gewaardeerd wordt. Dus boekje sluiten en verder.

alonsolover


Wizard

Goeie voetballer.  :D

Maar, jij vindt Alonso de beste van de wereld begrijp ik??

scho0634

Citaat van: Wizard op 23 april 2008 - 22:01:52
Of juist wel, doordat iedereen zijn/haar mening nu verteld i.p.v "het goede voorbeeld" geeft. Daar al eens over nagedacht?

Ja. En je kan pagina's en topic lang 'het goede voorbeeld''  teruglezen. Jarenlang leesmateriaal zelfs.

Wizard

Mooi, als ik dat doe kan het hier weer ontopic.

janke

Citaat van: Wizard op 23 april 2008 - 23:06:17
Mooi, als ik dat doe kan het hier weer ontopic.

Precies, blijft het hier tenminste een tijdje rustig.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

#262
Ik snap het probleem eigenlijk niet echt. Ok Wizard en ik hebben misschien ellenlange discussies gehad over een begrip en we hebben allebei andere mening gehad over de betekenis van Succesvolste zijn. Maar hebben wij 2, jullie echt pijn gedaan, beledigd tekort gedaan of wat dan ook? Jullie reageerde als of wij allebei moordenaars waren of iets hadden gedaan wat zo not done was dat er een straf op had moeten worden gegeven. Ferrariman of Ferrari 2008(sorry als ik de verkeerde aanspreek, maar geen zin om terug te zoeken) die vond iig dat hij terrecht gepikkeerd mocht raken door onze discussie. Ik ben nog steeds van mening: als je er (wel mee eens of neit) aan stoord, waarom lees je het dan. Je kan prima door scrollen, kijken naar alle andere berichten behalve die van mij en Wizard, Vind je die niet dan is het toch simpel lees je niets van ons beiden en ga je niet reageren. Zie je iemand anders in dit topic wat zeggen, reageer daar op en zeg wat jij van zijn mening vind.
Als mensen over dit soort dingen moeilijk gaan doen, heb ik zoeits van: kom op, er zijn veel ergere dingen in de wereld om je druk over te maken. En of jij nou 1 dag of 10 jaar lid bent, we moeten allemaal rescpect voor elkaar hebben. En als jij gaat zeggen dat jij meer recht van spreken hebt simpel om het feit dat jij langer lid bent of hier vaker ben, ben je bezig met een dictatorschap op te zetten.

Laten we gewoon met zijn alle discussieren en praten over de Formule 1, een sport die wij allemaal zo graag kijken. Als jij een discussie iritant, stom niet boeiend of niet leuk vind, prima. Zeg dan niets. Of je zegt wat jij van het onderwerp vind of je blijft weg.


Laten we dan nu weer gewoon over de beste coureur aller tijden praten.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

#263
Het is al diverse keren gezegt door meerdere forummers. Dit topic gaat over de beste coureur en niet over een definitie van de woorden als Succesvol en Relatief. En dat pagina's lang. Er zijn genoeg mensen die de tip geven om dat via pb te doen. Of maak een topic aan, zoiets als de letteren der Nederlandse taal, en andere woorden. En met alle respect, maar mensen spreek je niet aan met "jochie" of je het met elkaar eens bent of niet.  Discussiëren doe je op een klein beetje nivo. Ik reageer toch ook niet met snotneus. Een steekje onder water, mooi. Moet kunnen. Maar wel met de juiste woorden. Als het nog nut heeft dan sluit ik me bij de laatste zin van je aan.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#264
Citaat van: janke op 24 april 2008 - 03:05:11
Het is al diverse keren gezegt door meerdere forummers. Dit topic gaat over de beste coureur en niet over een definitie van de woorden als Succesvol en Relatief. En dat pagina's lang. Er zijn genoeg mensen die de tip geven om dat via pb te doen. Of maak een topic aan, zoiets als de letterren der Nederlandse taal, en andere woorden. En met alle respect, maar mensen spreek je niet aan met "jochie" of je het met elkaar eens bent of niet.  Discussiëren doe je op een klein beetje nivo. Ik reageer toch ook niet met snotneus. Een steekje onder water, mooi. Moet kunnen. Maar wel met de juiste woorden. Als het nog nut heeft dan sluit ik me bij de laatste zin van je aan.
Sorry dubbel, maar kan niet verwijderen.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 24 april 2008 - 02:40:07Ferrariman of Ferrari 2008(sorry als ik de verkeerde aanspreek, maar geen zin om terug te zoeken) die vond iig dat hij terrecht gepikkeerd mocht raken door onze discussie. Ik ben nog steeds van mening: als je er (wel mee eens of neit) aan stoord, waarom lees je het dan. Je kan prima door scrollen, kijken naar alle andere berichten behalve die van mij en Wizard, Vind je die niet dan is het toch simpel lees je niets van ons beiden en ga je niet reageren.
Dat was ik inderdaad. Ondanks herhaaldelijk duidelijk maken hoe het volgens de Nederlandse taal is (die wij toch allemaal spreken), bleef jij doorgaan met je eigen definitie. Jullie beschoten elkaar om de 5 seconden met een lange post. Ik en nog vele anderen denk ik zitten hier op het forum uit interesse voor de F1, en lees elke post in het F1 forum in de hoop van nieuwe standpunten duidelijker te zien worden of een ander beeld te krijgen.

Het is eenvoudig te zeggen dat we jullie berichten maar moeten negeren, maar zo simpel is het niet. Als jullie later een nieuw punt opgooien en ik wil er op reageren, moet ik daarvoor wel zoveel pagina's gaan lezen waarin jij telkens a en Wizard b zegt voor in het geval van dat daar belangrijke dingen omtrend jouw standpunt in staan. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik op een bericht reageer waarvan ik de voorgeschiedenis niet ken, maar als ik de tijd heb probeer ik die voporgeschiedenis toch bij te houden.

Wanneer jullie discussie dan op een bepaald moment een man tegen man gesprek wordt, is het misschien beter dat jullie het via PM doen, daar dient dat uiteindelijk toch voor. ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Zijn jullie daar nu nog over bezig en dat wat zeggen over ons?  ;D ;D ;D


Jasper

Citaat van: Wizard op 24 april 2008 - 10:36:15
Zijn jullie daar nu nog over bezig en dat wat zeggen over ons?  ;D ;D ;D

Zolang jullie niet inzien dat jullie gedrag het hele forum irriteert.

Wizard

Probeer eerst eens te lezen wat iemand neerzet, alvorens te reageren.

Citaat van: Wizard op 23 april 2008 - 22:01:52
Ja, het was langdradig, dat weten we nu inmiddels wel. De volgende keer wordt daar dus rekening meegehouden dat het niet gewaardeerd wordt. Dus boekje sluiten en verder.

Dus zien ik het in? Ja, wel degelijk, alleen zie jij niet in dat ik nu al meerdere malen tevergeefs heb geprobeerd dit topic ontopic te krijgen, alleen je blijft maar doorhameren op iets wat ik allang erkent heb.
Maar dan ons er wel van beschuldigen dat wij in herhaling vallen? Hoelang duurt deze discussie nu al? Terwijl ik heb gezegd, de discussie was langdradig en er wordt de volgende keer dus rekening mee gehouden.

Ik denk dat we het punt, dat we ontopic verder kunnen reeds gepasseerd zijn inmiddels. Je standpunt is me nu wel duidelijk, dus dit continue blijven herhalen acht ik compleet doelloos.

Ferrari 2010

Wizard, in een discussie ben je minstens met 2, het is niet omdat jij het inziet dat de andere partij het ook inziet hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.