Alles over F1 in Spa

Gestart door crxnl, 12 augustus 2007 - 16:46:27

« vorige - volgende »

adonisthehunk

Iemand al informatie over de Pitwalk bij de F1 in Spa?  :-\

bmwracing

nee er was zelfs geen uitleg van de progamatie voor de drie dagen bij de levering van de kaarten.dus wat zal het zijn?ik heb alvast een mail gestuurd om dat te vragen

Tim C

Citaat van: Tim C op 05 september 2007 - 12:10:34
één topic over kaarten en problemen is genoeg...

Het topic "organistatie grand-prix van belgie." is samengevoegd met dit topic
Dito voor Pitwalk in Spa.

adonisthehunk

mail sturen..... :( ze sturen niets terug >:(

bellen.....bezet, nieman neemt op of antwoordapparaat  >:(

pfffff


chronos

Deze morgen veel bezettoon, en paar keer lang laten rinkelen.

Uiteindelijk werd er toch opgenomen, m'n order laten nakijken, en men zei dat ik ze voor week-end met taxipost zal moeten ontvangen!

Nog een klein beetje geduld uitoefenen is dus de boodschap  :)

robbert

Citaat van: Racerke007 op 04 september 2007 - 23:06:19
Citaat van: robbert op 02 september 2007 - 22:47:22
ik zou nog niet panikeren hoor, op een andere site lees ik dat men ze ook nog niet gehad heeft, ikzelf heb ze ook nog niet ontvangen. En als we ze tegen de grand prix niet hebben, dan nemen we als bewijs de betaling mee naar het circuit, dan zijn ze verplicht om ons binnen te laten

Als dat zou kunnen dan bestel ik 10 kaarten, laat ik 10 man binnen en ga ik zeggen dat ik ze niet gehad heb en zo kan er dan nog eens 10 man binnen.

Probeer het deze week maar te regelen en mensen aan de telefoon te krijgen!! Zo heb je geen gezeur en mis je niets. Tegen de tijd dat er iemand komt opdagen met de lijst van mensen die in orde zijn is het al lang middag geweest ...  ;)

Ze kunnen dan gewoon een teken op die brief zetten hé en je naam en adres noteren. Gewoon in de pc tikken en je ziet dan dat ze de tickets al ontvangen hebben enzo

Racerke007

Citaat van: robbert op 05 september 2007 - 18:28:34
Citaat van: Racerke007 op 04 september 2007 - 23:06:19
Citaat van: robbert op 02 september 2007 - 22:47:22
ik zou nog niet panikeren hoor, op een andere site lees ik dat men ze ook nog niet gehad heeft, ikzelf heb ze ook nog niet ontvangen. En als we ze tegen de grand prix niet hebben, dan nemen we als bewijs de betaling mee naar het circuit, dan zijn ze verplicht om ons binnen te laten

Als dat zou kunnen dan bestel ik 10 kaarten, laat ik 10 man binnen en ga ik zeggen dat ik ze niet gehad heb en zo kan er dan nog eens 10 man binnen.

Probeer het deze week maar te regelen en mensen aan de telefoon te krijgen!! Zo heb je geen gezeur en mis je niets. Tegen de tijd dat er iemand komt opdagen met de lijst van mensen die in orde zijn is het al lang middag geweest ...  ;)

Ze kunnen dan gewoon een teken op die brief zetten hé en je naam en adres noteren. Gewoon in de pc tikken en je ziet dan dat ze de tickets al ontvangen hebben enzo

Een teken op de brief??
Als je zegt dat je de tickets niet gehad hebt dan weten ze het niet. Tenzij ze alles aangetekend verstuurden... .

bmwracing

Citaat van: Racerke007 op 06 september 2007 - 00:44:52
Citaat van: robbert op 05 september 2007 - 18:28:34
Citaat van: Racerke007 op 04 september 2007 - 23:06:19
Citaat van: robbert op 02 september 2007 - 22:47:22
ik zou nog niet panikeren hoor, op een andere site lees ik dat men ze ook nog niet gehad heeft, ikzelf heb ze ook nog niet ontvangen. En als we ze tegen de grand prix niet hebben, dan nemen we als bewijs de betaling mee naar het circuit, dan zijn ze verplicht om ons binnen te laten

Als dat zou kunnen dan bestel ik 10 kaarten, laat ik 10 man binnen en ga ik zeggen dat ik ze niet gehad heb en zo kan er dan nog eens 10 man binnen.

Probeer het deze week maar te regelen en mensen aan de telefoon te krijgen!! Zo heb je geen gezeur en mis je niets. Tegen de tijd dat er iemand komt opdagen met de lijst van mensen die in orde zijn is het al lang middag geweest ...  ;)

Ze kunnen dan gewoon een teken op die brief zetten hé en je naam en adres noteren. Gewoon in de pc tikken en je ziet dan dat ze de tickets al ontvangen hebben enzo

Een teken op de brief??
Als je zegt dat je de tickets niet gehad hebt dan weten ze het niet. Tenzij ze alles aangetekend verstuurden... .
het is wat ik zeg ze hebben het veel te druk nu met de kaartjes te schrijven met de hand als je een zitplaats hebt :)

The Stig

Ik vroeg me af hoe vroeg moet je op het circuit zijn voor een goed plekje. Het wordt mijn eeste F1 wedstrijd, afgelopen zomer wel ff op spa geweest tijdens de 24hr races. Toen geparkeerd bij les combs. Ik plan zat en zon om te komen. Kan je dan daar nog parkeren als je vroeg komt of is dat allemaal al vol van mensen die de vrijdag zijn gebleven...?

Al vast bedankt!

Tim C

Nee, echt alles over F1 in Spa mag in dit topic.

Schumi nr1

Gisteren heb ik mijn tickets ook ontvangen. Het taxipost paketje zat gewoon in de brievenbus, niemand gezien of gehoord om iets af te tekenen.

Racerke007


Hawthorn2

Citaat van: bmwracing op 01 september 2007 - 18:13:24
Citaat van: Hawthorn2 op 25 augustus 2007 - 18:46:49
Citaat van: Schumi nr1 op 24 augustus 2007 - 20:47:52
Heeft er al iemand zijn tickets ontvangen voor de GP ?
Volgens de site worden de tickets pas begin september verstuurd, samen met de treintickets voor wie van dat aanbod gebruik maakt. 
en hoe moet je dat dan regelen om die treintickets te verkrijgen?
Sorry!  :( Had je vraag niet gezien. De treintickets moest je samen met de F1 tickets bestellen. Die gelden trouwens alleen als je zaterdagochtend aankomt en zondagavond terug vertrekt.
Gisteren is het pakketje geleverd met Taxipost. Vanaf Verviers zou een pendelbus ingezet worden, die je naar het circuit brengt.
Achteraf hebben we toch vrijdag verlof gekregen, zodat we waarschijnlijk toch met de auto zullen gaan. Dat levert wel een probleem op bij de camping (Eau rouge), want die hebben nu plots voor ons geen plaats meer.  :o
Als ik toch een campeerplaats vind, dan kun je gerust mijn treintickets hebben. Ben volop aan het zoeken, hoop dat morgen rond te krijgen.

bmwracing

Citaat van: Hawthorn2 op 07 september 2007 - 19:32:37
Citaat van: bmwracing op 01 september 2007 - 18:13:24
Citaat van: Hawthorn2 op 25 augustus 2007 - 18:46:49
Citaat van: Schumi nr1 op 24 augustus 2007 - 20:47:52
Heeft er al iemand zijn tickets ontvangen voor de GP ?
Volgens de site worden de tickets pas begin september verstuurd, samen met de treintickets voor wie van dat aanbod gebruik maakt. 
en hoe moet je dat dan regelen om die treintickets te verkrijgen?
Sorry!  :( Had je vraag niet gezien. De treintickets moest je samen met de F1 tickets bestellen. Die gelden trouwens alleen als je zaterdagochtend aankomt en zondagavond terug vertrekt.
Gisteren is het pakketje geleverd met Taxipost. Vanaf Verviers zou een pendelbus ingezet worden, die je naar het circuit brengt.
Achteraf hebben we toch vrijdag verlof gekregen, zodat we waarschijnlijk toch met de auto zullen gaan. Dat levert wel een probleem op bij de camping (Eau rouge), want die hebben nu plots voor ons geen plaats meer.  :o
Als ik toch een campeerplaats vind, dan kun je gerust mijn treintickets hebben. Ben volop aan het zoeken, hoop dat morgen rond te krijgen.
ik ga ook van vrijdag al dus ja dacht dat het van die dag  geldig was.maar alvast bedankt.

Hawthorn2

Ben nog op zoek naar een kampeerplaats (1 tent - 2p. + plaats voor de auto) voor vrijdag tot zondag.  :(
Heeft iemand misschien een suggestie?