Alles over F1 in Spa

Gestart door crxnl, 12 augustus 2007 - 16:46:27

« vorige - volgende »

crxnl

dit jaar ga ik voor de 4e keer naar de GP op Spa.
Echter voor het eerst blijf ik daar overnachten.

Wie kan me bijpraten over campings, cq opengestelde weilanden waar ik het best kan vertoeven...

graag jullie ervaringen :worshippy:  :)

KVDracer

Tijdens de testdagen in juli heb ik gekampeerd op camping Eau-Rouge, dit was toch een toffe en gezellige camping en helemaal niet ver van het circuit. Bevind zich ongeveer aan de ingang van het kartcircuit.

Hawthorn2

Citaat van: KVDracer op 13 augustus 2007 - 21:28:07
Tijdens de testdagen in juli heb ik gekampeerd op camping Eau-Rouge, dit was toch een toffe en gezellige camping en helemaal niet ver van het circuit. Bevind zich ongeveer aan de ingang van het kartcircuit.
Wij hebben daar voor ons tentje ook een plaatsje gereserveerd. Eerste contact met één van de campinghouders was alleszins al zeer aangenaam. Snelle reactie op vragen + duidelijke info.

bmwracing

#3
Citaat van: crxnl op 12 augustus 2007 - 16:46:27
dit jaar ga ik voor de 4e keer naar de GP op Spa.
Echter voor het eerst blijf ik daar overnachten.

Wie kan me bijpraten over campings, cq opengestelde weilanden waar ik het best kan vertoeven...

graag jullie ervaringen :worshippy:  :)
het enige wat ik er kan bijvoegen is dat het inderdaad wel makkelijk is als je dicht bij het circuit zit maar de campings zijn naar mijn zeggen nooit ver van het circuit verwijderd.en voor je plezier moet je er niet zijn want als het regent kun je makkelijk vast zitten op somige plekken,maar dat is dan weer goed voor de plaatselijke boer met de tractor.

bogief1

Misschien een domme vraag, maar breken jullie telkens de tent enzo terug af?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

KVDracer

Neeneen, gewoon alles goed op slot doen of in de wagen steken voor je vertrekt en dan is er geen probleem.

bmwracing

Citaat van: bogief1 op 16 augustus 2007 - 12:54:29
Misschien een domme vraag, maar breken jullie telkens de tent enzo terug af?
nee hoor de tent laat je gewoon staan en je persoonlijke spullen laat je in de wagen.en je hebt ambiance genoeg op de camping.

Schumi nr1

Heeft er al iemand zijn tickets ontvangen voor de GP ?

robbert

nee nog niks ontvangen, maar je moet je niet ongerust maken, ze zullen wel toekomen

Schumi nr1


Hawthorn2

Citaat van: Schumi nr1 op 24 augustus 2007 - 20:47:52
Heeft er al iemand zijn tickets ontvangen voor de GP ?
Volgens de site worden de tickets pas begin september verstuurd, samen met de treintickets voor wie van dat aanbod gebruik maakt. 

Schumi nr1


Hawthorn2

Citaat van: Schumi nr1 op 25 augustus 2007 - 18:52:50
http://www.spagrandprix.com/nl/pages/faq.aspx

In de faq staat er vanaf 1 augustus.
Ja, weet ik. Maar toen ik me stilletjesaan zorgen begon te maken, heb ik dit ontdekt (ook op de Spa Grand Prix site):
"Koop uw tickets voor 31/08 via het Internet voor uw eigen gemak. Zij worden naar uw adres gestuurd via prior post tussen 3 en 10 september. "
Uitleg over het uitstel heb ik niet gevonden. Klantenpagina geeft alleszins aan dat de bestelde tickets (in juli besteld) nog niet verstuurd werden.
Misschien typefout in de faq? 

bmwracing

Citaat van: Hawthorn2 op 25 augustus 2007 - 18:46:49
Citaat van: Schumi nr1 op 24 augustus 2007 - 20:47:52
Heeft er al iemand zijn tickets ontvangen voor de GP ?
Volgens de site worden de tickets pas begin september verstuurd, samen met de treintickets voor wie van dat aanbod gebruik maakt. 
en hoe moet je dat dan regelen om die treintickets te verkrijgen?

bmwracing