Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

scho0634

Nu ik erover nadenk ....Alonso heeft behoorlijk vaak langer gedaan over een pitstop dan Hamilton .......ik denk wel ongeveer in 50% van de gevallen :D

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 11 oktober 2007 - 19:11:58
Nu ik erover nadenk ....Alonso heeft behoorlijk vaak langer gedaan over een pitstop dan Hamilton .......ik denk wel ongeveer in 50% van de gevallen :D
Mja, echt verdacht veel :P Het kan toch niet dat een 2-voudig wereldkampioen daar langer over doet dan een rookie?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634


Karre

Tweevoudig wereldkampioen Formule 1 Fernando Alonso rijdt vanaf 2008 opnieuw voor zijn ex-team Renault. Dat meldt het Duitse blad Bild in zijn editie van vrijdag.

Volgens Bild heeft de Spanjaard een driejarig contract getekend bij het team waarmee hij de afgelopen twee seizoenen wereldkampioen werd.

KVDracer

Elke keer als het bij Alonso misgaat ligt het wel aan het team. Vorig jaar toen Schumacher hem in de tweede seizoenshelft aan het naderen was in het kampioenschap, dan was het ook dat Renault hem niet steunde en dat ze liever Schumacher wereldkampioen zagen worden dan hem, zodat hij het nr1 niet mee kon nemen naar McLaren.Alonso had beter inspectuer geworden, met al zijn theorietjes. Ik hoop dat hij teruggaat naar Renault en dat Kovolainen en hem daar eens leert rijden, het zal dan ook wel terug aan Renault liggen. Hoe langer, hoe meer ik hoop dat hij ermee stopt, ik zal hem in ieder geval geen seconde missen. Schumacher heeft op de baan vuile spelletjes gespeeld, maar hij heeft zijn team nooit openbaar aangevallen en in een lastig parket gebracht.

Karre

bwoa, Schumacher vuile spelletjes, nr mijn mening was zijn enigste vuile beweging, die in Jerez in '94 op Villeneuve, daarvoor heeft hij openlijk spijt voor betogen...
nu bon, terug on topic. Nu alonso nr Renault terugkeert, kunnen we nu eens beginnen me de jaarlijkse stoelendans.
Wie vult zijn plaats op?

KVDracer

Citaat van: Karre op 11 oktober 2007 - 20:46:14
bwoa, Schumacher vuile spelletjes, nr mijn mening was zijn enigste vuile beweging, die in Jerez in '94 op Villeneuve, daarvoor heeft hij openlijk spijt voor betogen...
nu bon, terug on topic. Nu alonso nr Renault terugkeert, kunnen we nu eens beginnen me de jaarlijkse stoelendans.
Wie vult zijn plaats op?

Giancarlo fisichella  of Ralf Schumacher  :P
Neeneen, ik zou het echt niet weten. Gaan ze Paffet een kans geven, hoewel hij natuurlijk al 26  is en niet zoveel F1 ervaring heeft. Of zal er in de deal met Alonso misschien iets inzitten voor Piquet jr. Hoewel ik nog altijd denk dat Alonso gewoon bij McLaren zal blijven, Ron Dennis laat ook niet zomaar iemand gaan.

McChouffe

Citaat van: Karre op 11 oktober 2007 - 20:31:03
Tweevoudig wereldkampioen Formule 1 Fernando Alonso rijdt vanaf 2008 opnieuw voor zijn ex-team Renault. Dat meldt het Duitse blad Bild in zijn editie van vrijdag.

Volgens Bild heeft de Spanjaard een driejarig contract getekend bij het team waarmee hij de afgelopen twee seizoenen wereldkampioen werd.

Haha, Bild  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Kwilde het net zeggen, tis Bild hé mensen. Ik ga hier niet beweren dat het daarom fout is, maar iedereen die de reputatie van Bild kent, weet dat hij hier niet te veel geloof aan moet hechten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

91378 stemmen al, hoeveel volk woont er eigenlijk in Spanje?  :)

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 12 oktober 2007 - 08:53:21
91378 stemmen al, hoeveel volk woont er eigenlijk in Spanje?  :)

Zo'n 40 miljoen  ;)

Gods Gift

Citaat van: Ferrari 2007 op 11 oktober 2007 - 21:27:03
Kwilde het net zeggen, tis Bild hé mensen. Ik ga hier niet beweren dat het daarom fout is, maar iedereen die de reputatie van Bild kent, weet dat hij hier niet te veel geloof aan moet hechten.

Heb het ook gehoord, als het goed is gaat het om een intensie verklaring, dat als hij niet verder gaat/mag bij Mclaren hij naar Renault gaat.
Opzich geen verassing toch?
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

_Makke_

Ik gok dat hij volgend jaar bij McLaren blijft (jammer genoeg). Renault lijkt het contract van Alonso niet te willen afkopen en ik zie McLaren Alonso niet zo maar vrijgeven. Dus dan blijft enkel Toyota over aangezien Ferrari en BMW hun line-up al klaar hebben voor volgend jaar. De vraag is nog maar of Alonso naar het onstabiele Toyota wil gaan. Ze hebben even de indruk gewekt om aansluiting te vinden met de groten, maar dat is ondertussen ook al even geleden, en de laatste tijd bakken ze er niets van. Dan mag Alonso nog veel ervaring hebben en mag Toyota nog veel geld hebben, ze moeten al een gigantische progressie doormaken willen ze vechten voor de zege's. Dus dan denk ik dat Alonso kiest voor de zekerheid en bij McLaren blijft. Daar heeft hij alvast meer kansen om te winnen en om eventueel in 2008 wereldkampioen te worden. Nadien zijn er genoeg optie's voor hem, zowel voor Ferrari, BMW, Renault ligt de line-up voor 2009 nog niet vast. Dus dan kan hij als vrije piloot zijn keuze gaan maken.

Heb al eens iets gelezen over de constructie: Alonso naar Renault, Kovalainen/Fisico naar Williams en Rosberg naar McLaren. Maar zulke geruchten lijken mij echt wel zeer onwaarschijnlijk.

Anyway als grote McLaren-fan hoop ik dat hij volgend jaar McLaren verlaat, maar dan mag McLaren er niet slechter van worden, dus dat er een afkoopsom betaald wordt, en dat iemand als Rosberg mag pronken in de blitse McLaren.

Voila, dit was tevens mijn eerst post hier 8)

alonsolover

Ik zie alonso nog in een mclaren rijden

Doefie

Citaat van: McChouffe op 11 oktober 2007 - 20:58:49
Citaat van: Karre op 11 oktober 2007 - 20:31:03
Tweevoudig wereldkampioen Formule 1 Fernando Alonso rijdt vanaf 2008 opnieuw voor zijn ex-team Renault. Dat meldt het Duitse blad Bild in zijn editie van vrijdag.

Volgens Bild heeft de Spanjaard een driejarig contract getekend bij het team waarmee hij de afgelopen twee seizoenen wereldkampioen werd.

Haha, Bild  :)

Ik lag vanochtend plat van het lachen toen ik het in de Metro las... "Bild, dat anders altijd goed geïnformeerd is, ..."  ;D ;D ;D