Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

robbert

jah en ik had al gestemd merde ;D

Tim C

Alonso in 2008 is bij dit bericht bijgevoegd.

robbert

voila dat is al een voorbeeld. En ik zie dan ook gebeuren dat Schumacher geen enkele functie meer zou wilen doen bij Ferrari, als hij met Alonso zal moeten samenwerken ;)

Racerke007


janke

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:29:51
Fernando past niet bij BMW, dat is duidelijk.

Dat Heidfeld snel is en een goed coureur is is ook duidelijk.
Maar er zijn nu eenmaal te veel rijders beter die meer uit een wagen kunnen halen.

Ach, als klopt wat je zegt zal men daar in Duitsland eind 2009 ook wel achter zijn ...  :-\
Ik denk dat BMW daar een betere kijk op heeft dan jij, en dat is maar goed ook. ;)
Some things are too important to be left in the past.

McChouffe

Citaat van: robbert op 07 augustus 2007 - 21:10:01
Welke Ferrari-fan ziet nu alonso graag rijden???

Ik zie Alonso graag rijden, ik heb er respect voor. Het is alleen spijtig dat hij uit zijn wagen zo'n domme dingen doet en zegt.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Citaatzie dan ook gebeuren dat Schumacher geen enkele functie meer zou wilen doen bij Ferrari
Doet hij dat nu al?
Nu hij al vertelt heeft dat hij geen enkele GP meer zal bezoeken dit jaar ...  :-\

Soit, Kimi moet er ook niets van horen of zien: hij hangt gewoon op.
Dat hij toch iets anders doet dan rechtstaan aan de pitmuur, weersvoorspellingen en dat hij de vernedering niet meer moet ervaren dat Kimi den telefoon dichtgooid als hij belt ... .

Tim C

Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2007 - 21:19:25
Citaat van: robbert op 07 augustus 2007 - 21:10:01
Welke Ferrari-fan ziet nu alonso graag rijden???

Ik zie Alonso graag rijden, ik heb er respect voor. Het is alleen spijtig dat hij uit zijn wagen zo'n domme dingen doet en zegt.
Als hij niet te druk bezig is met tellen zie ik hem ook graag bezig. Jammer genoeg valt dat niet te vaak voor. Liever geen teller in een Ferrari...

Racerke007

Citaat van: janke op 07 augustus 2007 - 21:18:43
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:29:51
Fernando past niet bij BMW, dat is duidelijk.

Dat Heidfeld snel is en een goed coureur is is ook duidelijk.
Maar er zijn nu eenmaal te veel rijders beter die meer uit een wagen kunnen halen.

Ach, als klopt wat je zegt zal men daar in Duitsland eind 2009 ook wel achter zijn ...  :-\
Ik denk dat BMW daar een betere kijk op heeft dan jij, en dat is maar goed ook. ;)

Robert is een goede maar moet nog groeien. Nick is hetzelfde kaliber als Giancarlo op een goede dag of een Jenson in een goede auto. Meer écht niet.

robbert

waar heb je dit gehoord van die telefoon, das de eerste keer dak dat hoor

Racerke007

CitaatLiever geen teller in een Ferrari...

Telde Alonso zelf??  :o
Hmmm allez dan.

robbert

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 21:19:43
Citaatzie dan ook gebeuren dat Schumacher geen enkele functie meer zou wilen doen bij Ferrari
Doet hij dat nu al?
Nu hij al vertelt heeft dat hij geen enkele GP meer zal bezoeken dit jaar ...  :-\

Soit, Kimi moet er ook niets van horen of zien: hij hangt gewoon op.
Dat hij toch iets anders doet dan rechtstaan aan de pitmuur, weersvoorspellingen en dat hij de vernedering niet meer moet ervaren dat Kimi den telefoon dichtgooid als hij belt ... .

meatball

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 21:21:11
Citaat van: janke op 07 augustus 2007 - 21:18:43
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:29:51
Fernando past niet bij BMW, dat is duidelijk.

Dat Heidfeld snel is en een goed coureur is is ook duidelijk.
Maar er zijn nu eenmaal te veel rijders beter die meer uit een wagen kunnen halen.

Ach, als klopt wat je zegt zal men daar in Duitsland eind 2009 ook wel achter zijn ...  :-\
Ik denk dat BMW daar een betere kijk op heeft dan jij, en dat is maar goed ook. ;)

Robert is een goede maar moet nog groeien. Nick is hetzelfde kaliber als Giancarlo op een goede dag of een Jenson in een goede auto. Meer écht niet.
Giancarlo op een goede dag dat moet inderdaad evenlang geleden zijn als Jenson in een goede wagen ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Citaat van: robbert op 07 augustus 2007 - 21:21:27
waar heb je dit gehoord van die telefoon, das de eerste keer dak dat hoor

Net voor Kimi het podiuim opging na zijn eerste rode overwinning duwde Jean een telefoon in zijn handen met 'meneer' aan de lijn.
Kimi zei 'ik hoor der niks van' en ging naar den champetter ...  :D zalige kerel, ik zou net zo reageren

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 21:22:11
Telde Alonso zelf??  :o
Hmmm allez dan.
Een teller, als in:

"Ik heb nu 2 punten, als ik een plaatsje opschuif heb ik er 3. Nee, waarom het risico nemen."

Maar als we nu toch over Hongarije bezig zijn, zo'n matennaaier moet er ook niet bij Ferrari komen...