Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

Racerke007

Fernando past niet bij BMW, dat is duidelijk.

Dat Heidfeld snel is en een goed coureur is is ook duidelijk.
Maar er zijn nu eenmaal te veel rijders beter die meer uit een wagen kunnen halen.

Ach, als klopt wat je zegt zal men daar in Duitsland eind 2009 ook wel achter zijn ...  :-\

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:29:51
Fernando past niet bij BMW, dat is duidelijk.

Kan je dat eens nader toelichten? Ik zie nl niet in waarom dat duidelijk is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Hij zou wel snel met die auto kunnen rijden maar hij zou zich er niet goed voelen.
De invloed van Sauber is er niet meer vollop aanwezig. Wel de Duitse 'vriendelijkheid' en mentaliteit van BMW, net zoals een beetje bij Mclaren trouwens.
Maar hier heeft Fernando het voordeel dat hij ineens in een topauto zit ondanks dat hij pas 3 maand te laat mocht beginnen te testen in de Mclaren.

Alonso is geen robot zoals Schumacher of Alain, het is een gevoelsmens.

Tim C

Af en toe dan laat hij het bad vollopen, steekt hij de kaarsjes aan, sommigen met lavendel geur. Zet hij wat Celine Dion op, neemt een glaasje witte wijn en gaat dan een avond in bad zichzelf zoeken.

Racerke007

 ;D  .... dat weet ik niet en wil ik niet echt weten  ;)

meatball

Citaat van: Tim C op 07 augustus 2007 - 20:19:43
Af en toe dan laat hij het bad vollopen, steekt hij de kaarsjes aan, sommigen met lavendel geur. Zet hij wat Celine Dion op, neemt een glaasje witte wijn en gaat dan een avond in bad zichzelf zoeken.
;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Hamilton MASTER

Ik denk dat Alonso rustig uit zal kijken naar een nieuwe werkgever en die zal vinden bij Ferrari.

Ik meen dat Massa er dit seizoen aan zal moeten geloven. Kimi is erg goed bezig de laatste weken, hij krijgt de Ferrari steeds beter onder de knie en is naar mijn mening ook een beter rijder dan Massa.

Alonso naar Ferrari zeg ik !



meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 07 augustus 2007 - 20:54:34
Ik denk dat Alonso rustig uit zal kijken naar een nieuwe werkgever en die zal vinden bij Ferrari.

Ik meen dat Massa er dit seizoen aan zal moeten geloven. Kimi is erg goed bezig de laatste weken, hij krijgt de Ferrari steeds beter onder de knie en is naar mijn mening ook een beter rijder dan Massa.

Alonso naar Ferrari zeg ik !
Dan wordt het voor mij tijd om voor een ander team te gaan supporteren,Kimi en Alonso samen,ik mag er niet aan denken :-[
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Na veel speculatie in diverse topics wel gepast dacht ik ...  ;)

McChouffe

Citaat van: meatball op 07 augustus 2007 - 21:02:59
Kimi en Alonso samen,ik mag er niet aan denken :-[

Jean Todt denkt er ook niet aan  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

robbert

Als Ferrari Alonso zal binnenhalen, dan zullen ze veel fans verliezen. Welke Ferrari-fan ziet nu alonso graag rijden???

McChouffe

Ik mis de optie "werkloos" ;-)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Citaat van: robbert op 07 augustus 2007 - 21:10:01
Als Ferrari Alonso zal binnenhalen, dan zullen ze veel fans verliezen. Welke Ferrari-fan ziet nu alonso graag rijden???
Ik in elk geval niet,maar dat is ook mijn mening over Kimi,dus nu supporter ik nog voor Massa.
Als Massa vervangen zou worden door Alonso dan ga ik ondanks alles wat ik ooit gezegd heb,misschien wel voor Spyker :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007


meatball

Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2007 - 21:12:07
Ik mis de optie "werkloos" ;-)
Dat is volgens mij Spyker,daarom stemde ik daar op ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat