Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

TheIceman

Citaat van: 0634 op 08 december 2007 - 19:57:48
Bedankt voor de taalles, Belgische vrienden ;)

Bij ons wordt ok alleen maar als okee uitgesproken. Is ook handiger, want dat is ook de letterlijke uitspraak ;D
Bij mij ook hoor, ook al woon ik 50 meter van België vandaan. Tis trouwens ook maar 50 meter naar Duitsland.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 08 december 2007 - 19:57:48
Bedankt voor de taalles, Belgische vrienden ;)

Bij ons wordt ok alleen maar als okee uitgesproken. Is ook handiger, want dat is ook de letterlijke uitspraak ;D
Bij ons ook hoor, alleen heeft West-Vlaanderen zo nog zijn eigen extra woordenschat ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634


Karre


TheIceman

Misschien kunnen we beter in andere onderwerpen een dialecten/talen topic openen. Dit gaat toch tenslotte om Alonso en McLaren en niet om onze streektalen.

Jasper

Er valt toch niks meer te zeggen over Alonso en McLaren. :)

TheIceman

Citaat van: Jasper op 09 december 2007 - 14:05:53
Er valt toch niks meer te zeggen over Alonso en McLaren. :)
Tja, dat is ook weer waar.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 09 december 2007 - 14:05:53
Er valt toch niks meer te zeggen over Alonso en McLaren. :)
Das inderdaad waar, maar zelfs dan is dit zwaar off-topic ;D ;D Maar ja, tijdens de winterstop zoveel activiteit in het formule 1 gedeelte, das zo erg toch niet :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: TheIceman op 09 december 2007 - 13:24:35
Misschien kunnen we beter in andere onderwerpen een dialecten/talen topic openen. Dit gaat toch tenslotte om Alonso en McLaren en niet om onze streektalen.

That's an idea :)

scho0634

Misschien kan er sowieso beter op een ander topic verder gepost   orden, gezien de ont ikkelingen van vandaag ;).

Sorry voor het ontbreken van die ene letter maar mijn toetsenbord doet het niet lekker  :-[

amp

Misschien toch nog eens iets posten dat wél te maken heeft met McLaren en Alonso zijn vertrek:

CitaatMutua Madrilena heeft de sponsoring van McLaren stopgezet. Zo heeft de Spaanse verzekeraar donderdag bekendgemaakt. Mutua Madrilena is de eerste Spaanse sponsor die McLaren verlaat wegens het vertrek van tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso, begin november. De Spanjaard rijdt volgend jaar voor Renault.


Eind 2006 maakte Mutua Madrilena als sponsor de overstap van Renault naar McLaren. Daarmee volgde het Spaanse bedrijf Alonso naar zijn nieuwe team. Het is nog niet bekend of Mutua Madrilena net als Alonso zal terugkeren naar het team van Renault. Het is ook nog niet zeker of Banco Santander, een andere Spaanse sponsor van het McLaren-team, het voorbeeld van Mutua Madrilena nu zal volgen.

Hopelijk stopt Banco Santander ook niet met sponsoring, en kunnen ze nog een andere sponsor aantrekken..

Ik vraag me af in hoeverre ze dit verlies gaan voelen in hun portemenee.

bron: f1racing.net

TheIceman

Citaat van: amp op 13 december 2007 - 18:14:21
Misschien toch nog eens iets posten dat wél te maken heeft met McLaren en Alonso zijn vertrek:

CitaatMutua Madrilena heeft de sponsoring van McLaren stopgezet. Zo heeft de Spaanse verzekeraar donderdag bekendgemaakt. Mutua Madrilena is de eerste Spaanse sponsor die McLaren verlaat wegens het vertrek van tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso, begin november. De Spanjaard rijdt volgend jaar voor Renault.


Eind 2006 maakte Mutua Madrilena als sponsor de overstap van Renault naar McLaren. Daarmee volgde het Spaanse bedrijf Alonso naar zijn nieuwe team. Het is nog niet bekend of Mutua Madrilena net als Alonso zal terugkeren naar het team van Renault. Het is ook nog niet zeker of Banco Santander, een andere Spaanse sponsor van het McLaren-team, het voorbeeld van Mutua Madrilena nu zal volgen.

Hopelijk stopt Banco Santander ook niet met sponsoring, en kunnen ze nog een andere sponsor aantrekken..

Ik vraag me af in hoeverre ze dit verlies gaan voelen in hun portemenee.

bron: f1racing.net

Als er bij McLaren veel weggaan, omdat Alonso weggaat, hoeveel zouden er dan bij Renault nu bij komen?

scho0634

Och de Renault staat al aardig vol gekrabbeld.

TheIceman

Citaat van: 0634 op 13 december 2007 - 19:57:16
Och de Renault staat al aardig vol gekrabbeld.
Sponsors in lettertype 12 misschien.

alonsolover

ik weet niet waar ze het allemaal zetten