Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

alonsolover


red76


amp

Mercedes had toch onlangs via een stemming  beslist dat Alonso weg mocht bij McLaren, en het merk Mercedes niet meer mocht vertegenwoordigen ?

Kunnen ze bij McLaren dan de mening (of suggestie) van hun grootste aandeelhouder straal negeren ?

Tim C

Citaat van: amp op 25 oktober 2007 - 22:19:01
Mercedes had toch onlangs via een stemming  beslist dat Alonso weg mocht bij McLaren, en het merk Mercedes niet meer mocht vertegenwoordigen ?

Kunnen ze bij McLaren dan de mening (of suggestie) van hun grootste aandeelhouder straal negeren ?
Je maakt de vergissing van een roddelblad zeker voor waar aan te nemen ;)

amp

#154
Citaat van: Tim op 25 oktober 2007 - 23:07:55
Citaat van: amp op 25 oktober 2007 - 22:19:01
Mercedes had toch onlangs via een stemming  beslist dat Alonso weg mocht bij McLaren, en het merk Mercedes niet meer mocht vertegenwoordigen ?

Kunnen ze bij McLaren dan de mening (of suggestie) van hun grootste aandeelhouder straal negeren ?
Je maakt de vergissing van een roddelblad zeker voor waar aan te nemen ;)

Er stond bij dat Norbert Haug noch wou bevestigen noch ontkennen, dus dacht ik dat het wel eens zou kunnen ... ;)

' k zal me waarschijnlijk vergissen.

edit: linkje : http://www.f1today.nl/f1-nieuws.php?nieuwsid=10099

QMaverick

QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

The REAL BUTTON Freak

Maar naar waar gaat ie trekken?

Renault, Williams, Red Bull, Toyota, Honda?

Ike Racing

ik vermoed Alonso gaat naar Renault. Of indien sommige geruchten waar zijn en Alonso graag voor Ferrari zou gaan rijden dan misschien een jaar bij Williams.
NU voor mij persoonlijk, als hij echt de rijder is die hij altijd wil doen uitschijnen, naar Toyota en hen naar de top brengen

Ferrari 2010

Citaat van: Ike Racing op 02 november 2007 - 16:49:13
Of indien sommige geruchten waar zijn en Alonso graag voor Ferrari zou gaan rijden dan misschien een jaar bij Williams.
Waarom dat jaartje naar Williams? Massa's contract is onlangs verlengd, en ik weet niet voor hoelang kimi onder contract ligt bij ferrari, maar die bolt het daar nooit van zen carriere meer af hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover


Tim C

Waarom zou Alonso voor 2010 naar Ferrari trekken? Hij wil nummer 1 status als Wereldkampioen, daar hebben ze er al eentje...

Williams lijkt mij een reële optie, wie weet kan hij het team terug op de kaart zetten.

FerrariMan

#161
Bij nader inzien ga ik niet meedoen aan het gokwerk.

Met zijn 6 tienden winst zal elk team hem wel willen. Keuze genoeg dus.  :)

Edit: Eigenlijk moet je het toch maar kunnen, als team, op enkele jaren tijd piloten als Montoya, Raikkonen en Alonso kwijtraken.
Hoe wil je zo ooit een stabiel team krijgen? En kan Lewis dat team wel alleen dragen? Hoeveel van de ontwikkeling was te danken aan Alonso?
Ben benieuwd naar volgend jaar.

meatball

Volgens mij gaat hij gewoon terug naar Renault,maar daar is natuurlijk wel veel werk aan de winkel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: Tim op 02 november 2007 - 19:44:55

Williams lijkt mij een reële optie, wie weet kan hij het team terug op de kaart zetten.

Persoonlijk hoop ik daarop. Ik heb toch een beetje een zwak voor het team. Behoort toch tot de grote drie, voor zover je daarvan kan spreken.

Maar ik denk het niet. MAar de tijd zal het leren. Eigenlijk verwacht ik na de mededeling van vandaag dat het snel duidelijk wordt.

bogief1

Ik hoop ook op Williams, maar Frank is geen gulle betaalder.
Wil Alonso voor minder rijden?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna