Fernando Alonso en McLaren-Mercedes

Gestart door QMaverick, 07 augustus 2007 - 11:07:28

« vorige - volgende »

Waar rijdt Alonso volgens jou in 2008? -- Poll augustus

Mclaren
13 (32.5%)
Ferrari
3 (7.5%)
BMW Sauber
3 (7.5%)
Renault
14 (35%)
Williams
0 (0%)
Red Bull Racing
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Super Aguri
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Scuderia Toro Rosso
0 (0%)
Spyker
2 (5%)
Prodrive
2 (5%)
Werkloos
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 31 augustus 2007 - 21:08:10

QMaverick

Citaat van: amp op 17 oktober 2007 - 12:08:58
Dat ze dan maar meteen stemmen om Nico Rosberg Alonso te laten vervangen, dan is mijn dreamteam compleet  :)

Dream team??? Ik vind het dan meer een drag team, en dan heb ik het niet over de snelste op de kwart mijl...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

TimoGlockfan

Citaat van: QMaverick op 21 oktober 2007 - 01:05:47
Citaat van: amp op 17 oktober 2007 - 12:08:58
Dat ze dan maar meteen stemmen om Nico Rosberg Alonso te laten vervangen, dan is mijn dreamteam compleet  :)

Dream team??? Ik vind het dan meer een drag team, en dan heb ik het niet over de snelste op de kwart mijl...
;D ;D ;D
Timo's nieuwe helm.

amp

#137
Citaat van: QMaverick op 21 oktober 2007 - 01:05:47
Citaat van: amp op 17 oktober 2007 - 12:08:58
Dat ze dan maar meteen stemmen om Nico Rosberg Alonso te laten vervangen, dan is mijn dreamteam compleet  :)

Dream team??? Ik vind het dan meer een drag team, en dan heb ik het niet over de snelste op de kwart mijl...

Ik zou Nico Rosberg gewoon graag naast Hamilton zien rijden bij McLaren, ik vind hen 2 fijne kerels, die toch best goed rijden, niet toch ?

Ieder zijn keuze zeker.

edit: wat vind jij dan zo verkeerd aan Hamilton - Rosberg ?

QMaverick

Citaat van: amp op 21 oktober 2007 - 13:48:16
Citaat van: QMaverick op 21 oktober 2007 - 01:05:47
Citaat van: amp op 17 oktober 2007 - 12:08:58
Dat ze dan maar meteen stemmen om Nico Rosberg Alonso te laten vervangen, dan is mijn dreamteam compleet  :)

Dream team??? Ik vind het dan meer een drag team, en dan heb ik het niet over de snelste op de kwart mijl...

Ik zou Nico Rosberg gewoon graag naast Hamilton zien rijden bij McLaren, ik vind hen 2 fijne kerels, die toch best goed rijden, niet toch ?

Ieder zijn keuze zeker.

edit: wat vind jij dan zo verkeerd aan Hamilton - Rosberg ?

Hou me te goede, ik vind niks verkeerd aan Hamilton en Rosberg, tis alleen dat beide rijders eruit zien alsof ze zeer goed in contact zijn mwt hun vrouwelijke kant... Ze zouden het goed doen in een Oil of Olaz reclame....
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

amp

Citaat van: QMaverick op 22 oktober 2007 - 08:31:03
Citaat van: amp op 21 oktober 2007 - 13:48:16
Citaat van: QMaverick op 21 oktober 2007 - 01:05:47
Citaat van: amp op 17 oktober 2007 - 12:08:58
Dat ze dan maar meteen stemmen om Nico Rosberg Alonso te laten vervangen, dan is mijn dreamteam compleet  :)

Dream team??? Ik vind het dan meer een drag team, en dan heb ik het niet over de snelste op de kwart mijl...

Ik zou Nico Rosberg gewoon graag naast Hamilton zien rijden bij McLaren, ik vind hen 2 fijne kerels, die toch best goed rijden, niet toch ?

Ieder zijn keuze zeker.

edit: wat vind jij dan zo verkeerd aan Hamilton - Rosberg ?

Hou me te goede, ik vind niks verkeerd aan Hamilton en Rosberg, tis alleen dat beide rijders eruit zien alsof ze zeer goed in contact zijn mwt hun vrouwelijke kant... Ze zouden het goed doen in een Oil of Olaz reclame....

Mijn excuses, ik had je volledig verkeerd begrepen , ik snap wat je bedoelt ;)

meatball

Nog enkele dagen en we weten het.
Ik kan toch bijna niet geloven dat hij na alles zou blijven,maar ja welke andere optie's heeft hij
Ferrari en Bmw volzet
Renault was dit jaar slecht en het zou eigenlijk een afgang zijn om terug naar daar te gaan.
Al de andere team kunnen volgens mij zeker geen winnende wagen bieden.
Dus toch McLaren?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Ik denk dat hij zou mogen kiezen dat hij mooi bi mercedes blijft

meatball

Citaat van: alonsolover op 23 oktober 2007 - 21:13:45
Ik denk dat hij zou mogen kiezen dat hij mooi bi mercedes blijft
Maar mag hij kiezen ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover


FerrariMan


scho0634

Ik weet het zo net nog niet.

Over twee weken maken ze het bekend. Waarom 2 weken wachten om vervolgens bekend te maken dat een contract wordt uitgediend?

Ferrari 2010

Misschien omdat ze nog niet helemaal zeker zijn? Ze gaan eerst nog eens met Alonso klappen, dan wat intern overleg, bekijken van de andere mogelijkheden voor volgend jaar en dan beslissen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Als Alonso dan toch buiten zou moeten bij McLaren dan ben ik er vrij zeker van dat Rosberg in de plaats komt.

scho0634

Het schijnt dat Williams daar pertinent niet aan mee wil werken, en dat kan ik ze niet kwalijk nemen.

Karre

Citaat van: 0634 op 24 oktober 2007 - 20:33:57
Het schijnt dat Williams daar pertinent niet aan mee wil werken, en dat kan ik ze niet kwalijk nemen.
Zoals ik al zei, Williams zal er alles aan doen om Nico bij hen te houden (there's nothing money can't buy!)
Citaat van: FerrariMan op 23 oktober 2007 - 21:41:24
Alonso gaat nergens heen.
Alonso vertrok bij Renault om wereldkampioen te worden met een andere wagen, want volgens hem maakt alleen dat iemand tot een echte WK.
Ik vraag me af of hij nu zal terugkomen op zijn woorden of ze trouw blijft.