Main Menu

spyker f1

Gestart door bmwracing, 03 augustus 2007 - 13:44:32

« vorige - volgende »

Politiek spelletje

wat vind jij
6 (75%)
of niet dan..
2 (25%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 03 september 2007 - 10:37:04

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 04 augustus 2007 - 15:30:00
Winkelhock reed ook in een f1 wagen in maanden
en toch reed hij op kop
Geloof jij jezelf nog? Begrijp jij de F1 wel? Kijk jij naar de omstandigheden, naar alles dat rond de  F1 draait? Als je het mij vraagt, is het enige wat jij doet, na de race en andere sessie bekijken wie wat gedaan heeft, maar dan puur op data, dus zonder omstandigheden. Jasper noemde mij overlaatst simpel, welja, ik vraag me af hoe ik iemand zoals jouw dan zou moeten noemen. Volgens mij bestaat er geen ander woord voor dan: achterlijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Twee topics over hetzelfde ondwerp leek me wat teveel van het goede, ze zijn dus nu samengevoegd.

bmwracing

Citaat van: Tim C op 04 augustus 2007 - 20:51:38
Twee topics over hetzelfde ondwerp leek me wat teveel van het goede, ze zijn dus nu samengevoegd.
alvast bedankt :)

bmwracing

Citaat van: bmwracing op 03 augustus 2007 - 13:44:32
wat vinden jullie nu echt van spyker om albers te vervangen door Yamamoto.
nu ja iedereen moet leren maar ik zie toch aan de tijden dat hij nog trager is dan albers.
dus voor mijn part geen goede zet.
zoals ik zei waar is hij beland Yamamoto?aan de dus doe zo voort spyker.

alonsolover

Voor Spyker is het een goede zaak,
Ze krijgen 16miljoen en zo komt het team een beetje uit de financiële zaken

meatball

Citaat van: alonsolover op 05 augustus 2007 - 19:11:36
Voor Spyker is het een goede zaak,
Ze krijgen 16miljoen en zo komt het team een beetje uit de financiële zaken
Een heeeeel klien beetje minder in de shit bedoel je,lang gaat dat spelletje niet meer duren vrees ik.
Spyker zal snel een merk voor de geschiedenisboekjes zijn.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Bwa ik weet dat eigenlijk nog zo niet. 16 miljoen euro erbij is alleszins alweer een hele hoop geld (Deed Minardi het destijds niet met een 40 miljoen per jaar of sla ik de bal nu zwaar mis?). Het automerk Spyker doet het niet goed, maar volgens mij heeft het F1-team heel wat inkomsten van zichzelf. Uiteindelijk is Spyker maar de naam van het team, ik geloof dat het automerk Spyker slechts mede-eigenaar is?

meatball

Citaat van: Jasper op 05 augustus 2007 - 22:52:37
Bwa ik weet dat eigenlijk nog zo niet. 16 miljoen euro erbij is alleszins alweer een hele hoop geld (Deed Minardi het destijds niet met een 40 miljoen per jaar of sla ik de bal nu zwaar mis?). Het automerk Spyker doet het niet goed, maar volgens mij heeft het F1-team heel wat inkomsten van zichzelf. Uiteindelijk is Spyker maar de naam van het team, ik geloof dat het automerk Spyker slechts mede-eigenaar is?
Maar als het merk Spyker niet niet meer bestaat,wat voor zin heeft het team dan nog?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Er is ook geen automerk "Williams", welke zin heeft dat team dan nog? ::)

meatball

Citaat van: Jasper op 07 augustus 2007 - 17:59:39
Er is ook geen automerk "Williams", welke zin heeft dat team dan nog? ::)
Het grote verschil is dat het raceteam Spyker is opgericht om auto's te verkopen,net als Ferrari trouwens.
Denk jij dat als het merk Ferrari niet meer zou bestaan er dan nog een team Ferrari zou zijn,ik ben wel zeker van niet.
Ik blijf erbij dat zonder het automerk Spyker er zeer snel naar een overnemer voor het team zal gezocht worden
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: meatball op 07 augustus 2007 - 18:47:44
Het grote verschil is dat het raceteam Spyker is opgericht om auto's te verkopen,net als Ferrari trouwens.

Ferrari was al een raceteam voor ze auto's begonnen bouwen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2007 - 19:14:22
Citaat van: meatball op 07 augustus 2007 - 18:47:44
Het grote verschil is dat het raceteam Spyker is opgericht om auto's te verkopen,net als Ferrari trouwens.

Ferrari was al een raceteam voor ze auto's begonnen bouwen.

Dat was ik net ook al aan het denken ...  ;)

meatball

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:21:30
Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2007 - 19:14:22
Citaat van: meatball op 07 augustus 2007 - 18:47:44
Het grote verschil is dat het raceteam Spyker is opgericht om auto's te verkopen,net als Ferrari trouwens.

Ferrari was al een raceteam voor ze auto's begonnen bouwen.

Dat was ik net ook al aan het denken ...  ;)
Ok daar heb je gelijk maar dat was zowat in de middeleeuwen,nu is het echter 2007 en zonder het merk Spyker blijft dat team echt niet bestaan.
Ze hebben er trouwens zelf altijd op gewezen dat de f1 diende om het merk bekent te maken,en zonder autoafdeling lijkt me dat vrij zinloos.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Dat hebben ze gezegd ja.

Maar één bedrijf en ... werknemers op straaf of twee bedrijven en bij beide bedrijven alle werknemers op straat is een groot verschil!!
Zo minimalistisch zal het niet zijn hoor!!

Zeker de berichten dat Gascoyne met een ex-collega (nu werkzaam bij Red Bull) misschien herrenigt zal worden verraste mij eerst maar stemt me gunstig dat het met het team wel goed komt.
Tenzij hét plan is het team te verkopen om de luxewagenfabriek te redden ... .  ;)

meatball

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 20:02:55
Dat hebben ze gezegd ja.

Maar één bedrijf en ... werknemers op straaf of twee bedrijven en bij beide bedrijven alle werknemers op straat is een groot verschil!!
Zo minimalistisch zal het niet zijn hoor!!

Zeker de berichten dat Gascoyne met een ex-collega (nu werkzaam bij Red Bull) misschien herrenigt zal worden verraste mij eerst maar stemt me gunstig dat het met het team wel goed komt.
Tenzij hét plan is het team te verkopen om de luxewagenfabriek te redden ... .  ;)
Ik vrees dat werknemers helaas niet de grootste zorg zijn van de investeerders,trouwens er is altijd wel iemand die zo een team overneemt.
Meestal word het dan niet veel beter maar ja,Spyker is een team dat ver achter de  andere rondtoert en daar verlies je eerder geld dan dat je er wint
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat