Main Menu

spyker f1

Gestart door bmwracing, 03 augustus 2007 - 13:44:32

« vorige - volgende »

Politiek spelletje

wat vind jij
6 (75%)
of niet dan..
2 (25%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 03 september 2007 - 10:37:04

bmwracing

wat vinden jullie nu echt van spyker om albers te vervangen door Yamamoto.
nu ja iedereen moet leren maar ik zie toch aan de tijden dat hij nog trager is dan albers.
dus voor mijn part geen goede zet.

Ferrari 2010

Je zegt het zelf: Iedereen moet leren. Overigens gaat het in dit geval allemaal om de $$$$, zo lang hij voldoende betaalt en redelijk rijdt, blijft hij rijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Spyker weet dat het (zo goed als) altijd als laatste over de streep zal komen. Of die achterstand nu 1 ronde of 3 ronden bedraagt speelt geen rol, het enige wat telt is dat de wagens aankomen zodat ze kunnen hopen om STR alsnog achter zich te krijgen in de stand.

janke

Bericht vanavond depers.nl

Spyker niet op de hoogte van 'side letter' Mingya
Gepubliceerd: vandaag 20:23
Update: vandaag 20:31

Spyker Cars zegt niet op de hoogte te zijn van het bestaan van een 'side letter' met Mingya, sponsor van het Formule 1-team van Spyker. Dat schrijft de maker van luxe sportwagens vrijdagavond in een persbericht.

Spyker reageert hiermee op een artikel in De Pers waarin wordt gesteld dat het Formule 1-team van Spyker geheime afspraken heeft gemaakt met sponsor Mingya. Het Chinese bedrijf zou volgens de Nederlandse renstal garant staan voor een deel van het sponsorbudget, maar een 'side letter' zou Mingya van betalingsverplichtingen ontslaan.

Volgens Spyker heeft het Midland F1 team in augustus 2006 een sponsorovereenkomst getekend met Mingya als onderdeel van de overeenkomst met coureur Christijan Albers en CA BV. Volgens de automaker vormde de overeenkomst met Mingya een onderdeel van de aankoop van het Midland F1 team door Spyker in september vorig jaar, en is het bedrijf niet op de hoogte van een side letter met Mingya.

Aan het begin van 2007 heeft Spyker Mingya formeel op de hoogte gesteld over het niet nakomen van de betalingsverplichtingen van de Chinese sponsor. Alle betrokken partijen waren zich volgens Spyker hiervan bewust.

Bij Spyker was vrijdagavond niemand bereikbaar voor commentaar.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: Schumi till infinity op 03 augustus 2007 - 13:52:55
Je zegt het zelf: Iedereen moet leren. Overigens gaat het in dit geval allemaal om de $$$$, zo lang hij voldoende betaalt en redelijk rijdt, blijft hij rijden.
Inderdaad Spyker zit financieel in slechte papieren,ook het automerk zelf blijft volgens mij niet lang meer bestaan.
Dus elke euro die binnenkomt is welkom,ook al rijdt Yamamoto nog trager dan Albers,zolang hij geld meebrengt zal hij wel blijven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Laat ons volgende race een oordeel vellen over onze Japanse vriend.
Op de Nurburgring ging het in de trainingen met Albers zijn auto ook niet zo goed trouwens en in de race vloog ie op P1 ... .

Geef hem wat tijd, maar een groot talent is ie niet volgens mij nee  ;)
Maar was Albers dat? Ik denk het niet nee... .

scho0634

Citaat van: Racerke007 op 03 augustus 2007 - 22:38:59
Laat ons volgende race een oordeel vellen over onze Japanse vriend.
Op de Nurburgring ging het in de trainingen met Albers zijn auto ook niet zo goed trouwens en in de race vloog ie op P1 ... .

Geef hem wat tijd, maar een groot talent is ie niet volgens mij nee  ;)
Maar was Albers dat? Ik denk het niet nee... .

Maar die was ook weer niet zo slecht als sommigen hem hier afschilderen.

Racerke007

In zijn eerste races?

En dan nog, ook al kan hij een auto binnen een redelijke tijd rond een circuit rijden... constant was ie niet, fouten maakte hij altijd. Maar iedereen maakt fouten, het is gewoon zijn gezeur altijd wss doordat hij in den DTM héél goed was en dat hij zweefde dat hij de man was want het kon toch gewoon niet dat hij zo pech had: dat moest aan de auto of de omstandigheden liggen.
Duurde nét iets te lang.

Ambudriver

 
Bij Spyker word een vies politiek spelletje gespeeld.
De belangen van de zogenaamde wanbetaler Mingya, worden door ene Van Nieuwenhuijzen behartigd.
Alberts zijn raadsman Lois Berger (van advocaten kanttor Spigthoff), is ook de raadsman van "van Nieuwenhuijzen" ??? ???
Roel Kooijman, de schoon vader van Chris, is weer een goede vriend van "van Nieuwenhuijsen" :o :o
Het probleem, een financiël gaatje van 1.5 miljoen wil weer een andere vriend van CA, vastgoed investeerder David Hart wel betalen.
Dus eigenlijk kon Chris gewoon blijven rijden!!
Wat een ingewikkeld verhaal  :-\
Je ziet dat er een vies spelletje gespeeld word, en uit eindelijk gaat Sakon Yamamoto rijden, die dan 2.5 miljoen zou meebregen.
Het blijft in dit wereldje dus steeds maar gaan om de K.T centen :'(
Rijden kan Sakon ook al niet, gisteren reed hij in de vrijetraing 5,3 seconden trager dan de rest.
Natuurlijk ff wennen....right!
Denk je dat een update aan de wagen hier veel verabdering in gaat brenegen :o
Now way gosé....

Jammer, zo is Jos V. ook ten onder gegaan, maar hij heeft wel altijd de eer aan zichzelf gehouden.  Yeah  >:( ;D >:(

Ambudriver
"I just loved winning"   ( quote Ayrton Senna )

Ambudriver

Een politiek spelletje kijk ff naar mijn artikel posted 4-8  Ambudriver  ;)
Het blijven inderdaad de K.T centen of $$$$$  liefs een paar miljoen :D
"I just loved winning"   ( quote Ayrton Senna )

scho0634

Citaat van: Racerke007 op 04 augustus 2007 - 00:30:22
In zijn eerste races?

En dan nog, ook al kan hij een auto binnen een redelijke tijd rond een circuit rijden... constant was ie niet, fouten maakte hij altijd. Maar iedereen maakt fouten, het is gewoon zijn gezeur altijd wss doordat hij in den DTM héél goed was en dat hij zweefde dat hij de man was want het kon toch gewoon niet dat hij zo pech had: dat moest aan de auto of de omstandigheden liggen.
Duurde nét iets te lang.

Ik vond Albers geen geweldenaar, en ik ben de laatste om die omhoog gevallen blaaskaak te verdedigen, maar ik vind hem wel constant. Op die blunder in Frankrijk na, wist hij doorgaans wel te finishen. Heel veel crashes en schuivers maakte hij niet. Iig niet meer dan een ander.




Ferrari 2010

Citaat van: Ambudriver op 04 augustus 2007 - 10:37:04
Rijden kan Sakon ook al niet, gisteren reed hij in de vrijetraing 5,3 seconden trager dan de rest.
Natuurlijk ff wennen....right!
Denk je dat een update aan de wagen hier veel verabdering in gaat brenegen :o
Now way gosé....

Die man reed gisteren voor het eerst in maanden weer in een F1, een beetje krediet geven kunnen velen precies niet. ZIjn eerste dag in de spyker en er zijn er die hem al meteen afbreken. Het valt duidelijk op dat een deel van de Albers fans het vertrek van dit hoopje arrogantie nog steeds alles behalve heeft verwerkt. Laat die jongen toch es ff aan zen nieuwe slee wennen?!? Kom je hier met een verschil van 5,3 seconden af, waar vergelijk je het ook mee?!? Vergelijk hem es met zen teamgenoot, en geef hem ff de kans om zich aan te passen! Gisteren had hij nog een verschil van 2,5 seconden tov Sutil, vandaag heeft hij dat verkleint tot een halve seconde.

Bezint eer ge begint is in dit geval een goede uitspraak voor het posten van negatieve reacties. Geef die jongen ff de tijd, beoordeel hem begin september, dit lijkt me geen geschkt moment.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

Citaat van: 0634 op 04 augustus 2007 - 11:55:02
Citaat van: Racerke007 op 04 augustus 2007 - 00:30:22
In zijn eerste races?

En dan nog, ook al kan hij een auto binnen een redelijke tijd rond een circuit rijden... constant was ie niet, fouten maakte hij altijd. Maar iedereen maakt fouten, het is gewoon zijn gezeur altijd wss doordat hij in den DTM héél goed was en dat hij zweefde dat hij de man was want het kon toch gewoon niet dat hij zo pech had: dat moest aan de auto of de omstandigheden liggen.
Duurde nét iets te lang.

Ik vond Albers geen geweldenaar, en ik ben de laatste om die omhoog gevallen blaaskaak te verdedigen, maar ik vind hem wel constant. Op die blunder in Frankrijk na, wist hij doorgaans wel te finishen. Heel veel crashes en schuivers maakte hij niet. Iig niet meer dan een ander.



dat is zo en daarom wil ik zeggen dat hij beter verdiend dan opzij geschoven te worden

alonsolover

K'had liever winkelhock zien zitten in die spyker ;)

alonsolover

Winkelhock reed ook in een f1 wagen in maanden
en toch reed hij op kop