Formule 1 awards

Gestart door Robin S., 26 oktober 2007 - 19:25:13

« vorige - volgende »

Gods Gift

1.  de beste coureur van het jaar: Kimi heeft een sterk seizoen gereden, met Hamilton op een goede tweede plek.

2.  de tegenvallende coureur: Fissichella, schreeuwde vooraf nog dat hij voor het WDC ging en verloor vervolgens van een evenmin niet fantastisch rijdende debuterend Kovolainen. Mijns inziens is hij over the top, en moet hij zich maar gaan concentreren op zijn gp2 team.....

3.  De mooiste race van het jaar: Brazil, in ieder geval het spannends. Van Spa geniet ik ook altijd.

4.  de mooiste auto: Ferrari

5.  de lelijkste auto: Honda

6.  de grootste blunder: Albers met zijn benzineslang

7.  de beste teambaas van het jaar: Mario Thiessen, heeft het goed gedaan vind ik. Straalt rust uit en heeft het spelletje en zijn team prima onder controle.

8. de beste rookie: (hamilton, kovalainen, vettel, yamamoto, nakajima of sutil)
Zonder twijfel HAMILTON!!! Wat een openbaring, ik verwacht veel van hem in de toekomst, en hoop dat hij snel voor Ferrari komt rijden. Dan kan hij WK worden.... :P


When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

FerrariMan

1. De beste coureur van het jaar

Raikkonen en Hamilton. Kimi in het begin van het seizoen iets minder maar in het tweede deel, samen dankzij een paar teamorders
een enorme remonte. Hamilton het omgekeerde, begint ijzersterk maar laat het afweten wanneer het telt.

2. De tegenvallende coureur

Alonso, ik had er veel meer van verwacht in zo'n competitieve wagen. Doet zijn mond teveel open en komt over als een klein kind.

3. De mooiste race van het jaar

Dan ga ik voor Brazilië. Zelden zo'n spanning meegemaakt in een race.

4. De mooiste auto

Ik blijf de Renault knap vinden. De Ferrari vond ik wat minder door dat volledige rode schema maar die kleurverandering was een pluspunt.
De McLaren blijft kwa schema ook één van mijn favorieten.

5. De lelijkste auto

De Spyker.

6. De grootste blunder

Het hele McLaren seizoen. Zo dichtbij en niet in staat om het af te maken. En dan zwijg ik nog over de hele aanpak van het team van bepaalde situaties en het management van de piloten.

7. De beste teambaas van het jaar

Ron Dennis, dankzij hem heb ik het hele seizoen moeten lachen. Je moet er maar op komen...een verdrag tekenen ivm klachten terwijl ze op de hoogte zijn van de hele spy-story.

8. De beste rookie (Hamilton, Kovalainen, Vettel, Nakajima of Sutil)

Hamilton natuurlijk. Maar eerlijk is eerlijk, in die wagen is het niet zo moeilijk om als debutant sterk voor de dag te komen.
In het tweede deel vond ik Kovalainen ook goed bezig.

Doefie

Citaat van: Jasper op 27 oktober 2007 - 15:22:33
En toch ontkennen dat je iets tegen Hamilton hebt. ;D

Ik heb nooit ontkent dat ik iets tegen hem heb, maar ik heb het ook nooit bevestigd...

Tim C

Citaat van: Doefie op 28 oktober 2007 - 00:26:43
Citaat van: Jasper op 27 oktober 2007 - 15:22:33
En toch ontkennen dat je iets tegen Hamilton hebt. ;D

Ik heb nooit ontkent dat ik iets tegen hem heb, maar ik heb het ook nooit bevestigd...
Le nouveau Schumacher est arrivee ;)

Doefie

Citaat van: Tim op 28 oktober 2007 - 01:15:50
Citaat van: Doefie op 28 oktober 2007 - 00:26:43
Citaat van: Jasper op 27 oktober 2007 - 15:22:33
En toch ontkennen dat je iets tegen Hamilton hebt. ;D

Ik heb nooit ontkent dat ik iets tegen hem heb, maar ik heb het ook nooit bevestigd...
Le nouveau Schumacher est arrivee ;)

Zoals ze al zo vaak zeiden van de nieuwe Senna en blablabla.

Tim C

Nee, ik bedoel, uw nieuwe antagonist ;)