Voetbalcompetitie 2007 - 2008

Gestart door Supermariobros, 03 augustus 2007 - 10:27:35

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

#75
Haha sorry Mario, maar ik geef toe da'k je een beetje uit je tent wou lokken  ;).

De clue van mijn reactie was echter dat we content moeten zijn dan zo een goede voetballer in onze Jupkesleague wil shotten! Ik vind het weer zo een typische Vlaamse bekrompenheid om hem dan op een arrogante uitspraak af te rekenen. Lafheid aanbidden we? Maar sterren vervloeken we...zo gaat het een beetje hier.

Arrogantie moet je verdienen. Conceicao was een vedette die zich voor de volle 100 % inzette om mijn team met hart en ziel te verdedigen. Conceicao was een kunstenaar...Meert is een zak cement in de betonmuut van Dury. Snap je een beetje wat ik wil zeggen? En kijk nu even verder dan die sneer naar Zulte-Waregem hé  ;).

btw. Wedden dat in Griekenland niet alleen de dader maar ook de provocateur gestraft wordt? Of misschien zelfs beiden niks...daar ijn ze wel wat meer gewoon dan hier hoor.

Ook aan ZW nog succes gewenst trouwens. Vooral tegen FCB!

Jasper

Ik begrijp niet wat Griekenland ermee te maken heeft, maar het zou inderdaad zo moeten zijn dat de provocateur minstens even veel gestraft wordt, dat vond ik bijvoorbeeld met de WK-finale ook.

En over Hassan kun je inderdaad zeggen dat het een speler boven het niveau van België is. Maar de uitspraak "België zou vereerd moeten zijn om de gouden schoen aan mij te mogen geven" vind ik ECHT ranzig en compleet erover. Als jij dat dan bekrompen vindt van mij, be my guest, maar dat gaat mijn mening niet veranderen.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 29 februari 2008 - 00:41:12
Ik begrijp niet wat Griekenland ermee te maken heeft, maar het zou inderdaad zo moeten zijn dat de provocateur minstens even veel gestraft wordt, dat vond ik bijvoorbeeld met de WK-finale ook.

En over Hassan kun je inderdaad zeggen dat het een speler boven het niveau van België is. Maar de uitspraak "België zou vereerd moeten zijn om de gouden schoen aan mij te mogen geven" vind ik ECHT ranzig en compleet erover. Als jij dat dan bekrompen vindt van mij, be my guest, maar dat gaat mijn mening niet veranderen.

Conceicao voetbalt nu in de Griekse competitie, afgelopen weekend miste hij een strafschop waarop de doelman van de tegenpartij hem besloot op te naaien. Eénmaal de wedstrijd afgelopen was, kwam het tot een handgemeen in de spelerstunnel. Vandaar Griekenland.  ;)

@ Ken: Ik hoop tegen Club op een zelfde uitslag als tegen Anderlecht.  :)

Supermariobros

Ik ken er ene van wie het weekend nu al geslaagd is, niet waar Ken?  ;)

De Rouches hebben het nu weer in eigen handen en ik wens jullie veel succes de komende tien wedstrijden.

razzle_dazzle

Goh, niet alleen door die zege hoor. Er was ook carnaval en het hele Dussartplein van Hasselt dat plots een "Standard de Liège Lo lo lo lo lo lo loooo" inzette  ;). Dit jaar moet het gewoon gebeuren. Brugge heeft lang kunnen strijden, maar zoals Boskamp zei kan je van konijnen geen hazen maken. Ik zie echt niets in die ploeg.

Ik heb altijd gezegd dat we terug de titel zouden pakken in het jaar dat we voor Anderlecht eindigen....nog tien matchen te gaan en 9 punten voor! :)

Maar ach, ik ben realist genoeg om te beseffen dat het snel kan keren. Volgende week weer sloopwerken tegen de kanaries, een ploeg die ons toch niet echt ligt. Winnen we dan niet, heeft FC bondsgeluk weer het voordeel.

ZW verloren tegen mijn goede vriend Mellemans? Nu ja, jullie hebben toch niets meer te verliezen en speelden eigenlijk toch een sterk seizoen na die zwakke start! Wel jammer van Minne, dat vind ik echt een goede back.

Overigens een leuke uitspraak op de radio gehoord tijdens Anderlecht-Genk: "Dit stadion zit thans toch vol? Maar ik hoor hier niks!"
Iets later... "de mensen kijken mekaar hier apathisch aan, ze vragen zich af of je hier wel mag roepen, dit is net een theaterstuk, maar dan een zeer slecht!"

TheIceman

Die bloedirritante kereltjes van de politie weer.
Ze zeggen na de 1e staking die het voetbal getroffen heeft het voetbal er voortaan buiten te laten, gebeurt het nu weer :(

razzle_dazzle

De schorsing die Nikopolidis krijgt is 1 dag, en 80 euro (jawel de prijs van een parkeerboete ffs ! ).

De prijs die conceicao zal moeten betalen , zal nog lager zijn dus allicht .

Een wereld van verschil met hier, waar Réné hem ongetwijfeld een straf van 10 maanden zou opleggen op basis van vermoedens en geruchten...

Supermariobros

Als Standard dit jaar geen kampioen wordt, zullen ze het nooit meer worden.

Club gaat nog alles uit de kast mogen halen of ze mislopen Europees voetbal.

razzle_dazzle

Toen Stevie D. uitviel maakte ik me echt zorgen. Ik niet alleen. Dan had ik zoiets van, als we nu in het zog van Club kunnen blijven, evt een twee a drietal puntjes erachter ...

Nu staan we er gvd 7 voor, eigenlijk 9 zelfs want ik zie vooral BXL als de naaste achtervolger.

De "Place" komt steeds dichter ...

Supermariobros

#84
Ze hebben er 25 jaar moeten op wachten, maar dit jaar gaat het echt gebeuren: Standard wordt de verdiende kampioen!

Met nog 6 wedstrijden en 9 punten voor, gaan ze dit niet meer uit handen geven of ze kunnen beter meteen stoppen met voetballen.

Proficiat Standard, jullie worden verdiend kampioen. Ook mijn felicitaties aan Ken, want zijn trauma zal nu eindelijk verwerkt zijn.  ;)

En Club, die lijken nog alles uit handen te geven en er is een grote kans dat ze op het einde van de rit met lege handen zullen komen te staan.

razzle_dazzle

Denk maar niet dat Meert er niet meer van langs gaat krijgen hoor  ;D...

Gelukkig komt de opmars van A'lecht vrij laat op gang, anders hadden we het nog verdomd moeilijk gehad denk ik...maar dit jaar gaat het echt gebeuren ja :).

FerrariMan


supersteven

proficiat standard ge hebt het verdient na 25 jaar
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Amai nog ni. Terechte kampioen, het is hun gegund. Voor Standard heb ik altijd wel sympathie gehad, en ik vind het echt mooi dat ze de ban eindelijk breken. :)

Jasper

ooh ooh, razzle_dazzle is online! :)