GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2007 - 10:33:41

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 01:04:17BTW: Als er niemand klacht indient mogen de stewards toch niets doen ? Het is intern bij McLaren en er heeft geen enkel ander team last van.
Waarom zouden de stewards dit onderzoeken als er van nergens een klacht komt ?

Als er een moord gepleegd wordt, moet er ook niet eerst een klacht worden ingediend voor er een onderzoek komt.

"Ga je nu echt een kwalificatie vergelijken met een moord?"

Nee, maar je weet wel wat ik bedoel. :)

Tim C

Citaat van: Jasper op 06 augustus 2007 - 17:53:10
Als er een moord gepleegd wordt, moet er ook niet eerst een klacht worden ingediend voor er een onderzoek komt.

"Ga je nu echt een kwalificatie vergelijken met een moord?"

Nee, maar je weet wel wat ik bedoel. :)
;D :D :D ;D :D ;D

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 06 augustus 2007 - 17:53:10
Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 01:04:17BTW: Als er niemand klacht indient mogen de stewards toch niets doen ? Het is intern bij McLaren en er heeft geen enkel ander team last van.
Waarom zouden de stewards dit onderzoeken als er van nergens een klacht komt ?

Als er een moord gepleegd wordt, moet er ook niet eerst een klacht worden ingediend voor er een onderzoek komt.

"Ga je nu echt een kwalificatie vergelijken met een moord?"

Nee, maar je weet wel wat ik bedoel. :)
Al lang last van die ziekte?  :)

FerrariMan

#198
Citaat van: McChouffe op 06 augustus 2007 - 00:11:38
CitaatHamilton is believed to have apologised for launching a foul-mouthed tirade against his boss on the team's pit-to-car radio at the end of qualifying, an outburst which prompted an aggrieved Dennis to throw his headset down in disgust.

Ik had het graag eens gehoord wat Hamilton tegen Ron gezegd zou hebben  :)
Ik heb gelezen wat hij 'zogezegd' heeft gezegd en het kwam neer op:

Dennis: Blabla
Lewis: Blabla
Dennis: Blabla!!
Lewis: Blabla!!!
Dennis: Blabla??!
Lewis: Fuck off.

Serieus, zo zit het ongeveer in mekaar. Moest ik het nog tegenkomen dan post ik het.

Edit: Hier is het al!

CitaatHamilton: "Don't ever f---ing do that to me again."

Dennis: "Don't f---ing talk to me like that."

Hamilton: "You can go and f---ing swivel."

Ik zal trouwens voor onze niet Engels begrijpende vrienden hier vertalen dat f---ing staat voor 'fucking'. Astemblieve!  :)

McChouffe

Eigenlijk is de keuze van Ferrari om al die jaren te werken met een nr 1 & 2 nog zo slecht niet geweest...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Ja maar dit is omdat McLaren nu in een luxepositie zit.
Hoe lang geleden is een team samen zo succesvol geweest ?

Hetzelfde had Kimi en Massa kunnen overkomen als Ferrari er zou bovenuit steken.

Ach ja, het is een luxe situatie.
Dit zijn momentopnames na adrenaline. Laat het bekoelen en je hebt nummer 1 en 2 op WK ;)



McChouffe

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 23:12:42
Hetzelfde had Kimi en Massa kunnen overkomen als Ferrari er zou bovenuit steken.

Moest Jean Todt bij McLaren zitten, had hij al gekozen voor Hamilton. En anders had hij wel "kop of munt" laten beslissen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

robbert

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 23:12:42
Ja maar dit is omdat McLaren nu in een luxepositie zit.
Hoe lang geleden is een team samen zo succesvol geweest ?



Tis te zien hoe ze in die luxepositie geraakt zijn hé, eigen houtje of ... ;)

damo

Citaat van: McLaren_über_alles op 05 augustus 2007 - 12:40:34
Citaat van: Jasper op 05 augustus 2007 - 12:30:52
Ik ga er nog een ding over zeggen. McLaren krijgt dus een straf in het constructeurskampioenschap omdat het geprobeerd heeft van zich te verdedigen, daar komt het toch op neer he?

Er was hier maar één logische straf en dat was om Alonso naar achteren te zwieren op de grid (meer dan vijf plaatsen), zonder meer. Constructeurskampioenschappen hou je niet op een kunstmatige manier spannend door voor het leidende team op 1-2-3 een straf te verzinnen. Dat is niet spannend houden, dat is geloofwaardigheid wegnemen.

Idd, en voor McLaren is het dubbel zo erg aangezien er (als er niks verkeerd gebeurde) een 1-2 zeker in zat, en Ferrari het wat liet afweten... Rekening houdende met het feit dat McLaren enkel op high downforce tracks  sneller is dan Ferrari creëer je door die straf een énorme vertekening in het constructeurskampioenschap die de geloofwaardigheid van de F1 wederom een flinke knauw krijgt...


Eigenlijk heeft de FIA Mc Laren een dienst bewezen door Alonso 5 plaatsen naar achter te schuiven op de startgrid.  Hamilton en Alfonso kunnen  elkaars bloed drinken, beiden hebben reeds bewezen dat ze geen doetjes zijn.  Wat had er gebeurd als zer op 1 en 2 zouden vertrokken zijn?  De kans bestond dat Mc Laren met 0 punten Budapest had verlaten.

Jasper

Aah, maar nu is het me duidelijk! De stewards hebben Alonso helemaal niet gestraft, ze hebben hem een DIENST bewezen!

Bedankt damo, je inbreng heeft alles duidelijk gemaakt voor mij.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 07 augustus 2007 - 17:58:50
Aah, maar nu is het me duidelijk! De stewards hebben Alonso helemaal niet gestraft, ze hebben hem een DIENST bewezen!

Bedankt damo, je inbreng heeft alles duidelijk gemaakt voor mij.

;D ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2007 - 19:05:14
Citaat van: Jasper op 07 augustus 2007 - 17:58:50
Aah, maar nu is het me duidelijk! De stewards hebben Alonso helemaal niet gestraft, ze hebben hem een DIENST bewezen!

Bedankt damo, je inbreng heeft alles duidelijk gemaakt voor mij.

;D ;D
CitaatDe kans bestond dat Mc Laren met 0 punten Budapest had verlaten
Sjans dat de stewards de beslissing dan genomen hebben, nu vertrok Mclaren met nul punten uit Boedapest.  :D

damo

#207
Citaat van: Jasper op 07 augustus 2007 - 17:58:50
Aah, maar nu is het me duidelijk! De stewards hebben Alonso helemaal niet gestraft, ze hebben hem een DIENST bewezen!

Bedankt damo, je inbreng heeft alles duidelijk gemaakt voor mij.

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:43:34
De kans bestond dat Mc Laren met 0 punten Budapest had verlaten
Sjans dat de stewards de beslissing dan genomen hebben, nu vertrok Mclaren met nul punten uit Boedapest.  :D

'tja het zijn blijkbaar steeds dezelfden die het niet verstaan. 
http://www.formula1.com/news/headlines/2007/8/6610.html

Voor degenen die achteraan of helemaal niet in de rij stonden toen ze hersenen uitdeelden is er dus een verschil tussen
1) nu: punten voor H en A en mogelijks (na beroepsprocedure) punten voor Mc laren
2) zonder straf: mogelijks dubbele DNF en dus 0 punten voor H en A en 0 punten voor Mc Laren

::)



Racerke007

Tja ... dit komt van het topic over Alonso en Mclaren.
Dat ze in beroep gingen gaan vermoede ik al maar sinds vandaag dus WEL bevestigt

Citaat
CitaatCitaat van: JC op Gisteren om 16:02:35
Citaat van: Racerke007 op Gisteren om 11:27:29
...
CitaatVreemd dat Mclaren nog steeds niet officiëel wel of niet in beroep gaat om punten te verdienen van vorig weekend.

Kweet niet of dit http://www.f1world.be/f1_nieuws.aspx?34_5=845 "officieel" voldoende is



Tja ik ga verder op eentje ouder dan dat:

Citaat
McLaren yet to decide if to pursue appeal
By Biranit Goren and Mark Glendenning Monday, August 6th 2007, 03:17 GMT

En over de hersenloze Jasper en Racerke ... : ehm Damo bekijk het einde van de race nog eens even: als Fernando écht pissed was op Lewis dan had hij zijn duimpje niet opgestoken hoor. Het zou misschien een spannende strijd geweest zijn maar elkaar eraframmen zie ik ze nog niet doen. En of er nu mensen  (:o ;D enfin) een probleem hebben met het 'tellen' van Alonso of Hamilton: dat is ook een manier om wereldkampioen te worden!!

scho0634

Citaat van: damo op 08 augustus 2007 - 16:15:20
Citaat van: Jasper op 07 augustus 2007 - 17:58:50
Aah, maar nu is het me duidelijk! De stewards hebben Alonso helemaal niet gestraft, ze hebben hem een DIENST bewezen!

Bedankt damo, je inbreng heeft alles duidelijk gemaakt voor mij.

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:43:34
De kans bestond dat Mc Laren met 0 punten Budapest had verlaten
Sjans dat de stewards de beslissing dan genomen hebben, nu vertrok Mclaren met nul punten uit Boedapest.  :D

'tja het zijn blijkbaar steeds dezelfden die het niet verstaan. 
http://www.formula1.com/news/headlines/2007/8/6610.html

Voor degenen die achteraan of helemaal niet in de rij stonden toen ze hersenen uitdeelden is er dus een verschil tussen
1) nu: punten voor H en A en mogelijks (na beroepsprocedure) punten voor Mc laren
2) zonder straf: mogelijks dubbele DNF en dus 0 punten voor H en A en 0 punten voor Mc Laren

::)


...of zonder straf mogelijk een 1-2-tje voor de Mac's en dus 10 punten voor H, 8 voor A (of vice versa) en 18 voor de Mac's.

Ik zie echt niet in waar jij de conclusie vandaan haalt dat ze 2 DNF's zouden hebben door elkaar eraf te rossen. Maar het zal wel...

Onzinnig dat ik hier nog op inga.... :-\