GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2007 - 10:33:41

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: alonsolover op 05 augustus 2007 - 15:48:23
Het was een spannende race met veel duels met Hamilton en Raikonnen en Alonso en Ralf Schumacher ;)


Zoveel inhaalbewegingen of pogingen tot dat we gezien hebben ::)

janke

En dat waren er inderdaad niet veel. ;)
Some things are too important to be left in the past.

alonsolover

Neen ,
maar toch was het een mooi duel tussen raikonnen en hamilton ;)

scho0634

Voornamelijk een erg saaie race. Ik had toch wat meer van Alonso verwacht, al is inhalen daar lastig.

Hamilton, Raikonnen, Heidfeld, Rosberg, Kubica allemaal foutloos. En daarom misschien ook wel zo saai.

Massa; wat in en in slecht, zeg! Kansloos.

meatball

Hoog tijd dat deze rotrace van de kalender verdwijnt,inhalen kan alleen als ze je gewoon voorbij laten,zoals bij Alonso in het begin.
Wat is de zin van een race zonder enige inhaalmogelijkheid?
Geef dan gewoon punten na de kwalificatie's,en gedaan ermee >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

kojack

hoi f1 vrienden

Even een ander vraagje over de webstrijd, bij de voorspelling van de kwalificatie telt daar nu de kwalificatie uitslag  of de startopstelling ?
dat gaat nu wel een heel andere uitslag geven hé
Bij de oficiele site formula1.com is de kwalificatie uitslag 1 Alonso 2 Hamilton 3 Raikkonen,
maar de startopstelling is  1 Hamilton 2 Raikkonen 3 Heidfeld
welke van de twee is nu de juiste?

groetjes kojack

McChouffe

Alonso...een gemiste kans. Wat een leuke "fuck you" richting richting Hamilton had kunnen zijn, werd zielig toen hij met de staart tussen de benen ging lopen toen Dennis kwam. Die uitleg achteraf van maakt het er allemaal niet beter op. In de race werd hij toch een beetje belachelijk gemaakt door Ralf in z'n Yaris.

Hamilton, mooie race. Deed wat hij moest doen en gaf een symbolische "fuck you" aan Alonso door weer 10 punten te pakken.
Ook Raikkonen deed wat hij moest doen, maar verliest weer punten op Hamilton.

Massa ... die was ten eerste het slachtoffer van een ongelooflijke blunder. Geen benzine, hoe is het mogelijk! Tip voor Ferrari: een zekere Nigel Stephney is nog op zoek naar een job. Verder was het duidelijk dat de Braziliaan veel moeite had met zijn Ferrari.

Nog mijn mening over het Alonso-incident. De straf voor Alonso was te licht, de straf voor McLaren te zwaar. De FIA kan ze kussen (dixit FerrariMan).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Mag ik erop wijzen dat mijn uitspraken richting de FIA gedaan zijn in een hoge staat van dronkenschap?

:)

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 05 augustus 2007 - 21:28:55
Mag ik erop wijzen dat mijn uitspraken richting de FIA gedaan zijn in een hoge staat van dronkenschap?

:)

Welcome to my world  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 05 augustus 2007 - 21:28:55
Mag ik erop wijzen dat mijn uitspraken richting de FIA gedaan zijn in een hoge staat van dronkenschap?

:)

Heette jij niet KoningMan? ;)

Tim C


McChouffe

CitaatHamilton is believed to have apologised for launching a foul-mouthed tirade against his boss on the team's pit-to-car radio at the end of qualifying, an outburst which prompted an aggrieved Dennis to throw his headset down in disgust.

Ik had het graag eens gehoord wat Hamilton tegen Ron gezegd zou hebben  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

"Hamilton is believed" .... Zegt genoeg over de zekerheid die ze hebben over het feit of hij dat wel écht heeft gezegd...

Ik vind het 1 pot nat...
Als je als FIA denkt dat McLaren een straf verdient, straf beide wagens dan en niet enkel Alonso.

Wil je dan toch een belachelijke straf uitspreken zet ze dan beide 2 plaatsen achteruit.

Geen constructeurpunten laten krijgen is belachelijk omdat McLaren geen ENKEL ander team hinderde met hun incident.
Als Alonso nu in de pit-straat zou stilstaan voor de Ferrari-box om zo ervoor te zorgen dat Raikkonen zijn snelle ronde niet zou kunnen maken, dan zou ik hiermee wél akkoord gaan.
Maar het gaat hier in godsnaam over hetzelfde team... Hoe kan je nu een heel team straffen voor de stomme actie van 1 piloot ?

Dit is al even belachelijk als het feit dat er 3 ploegen in de Tour de France hun heel team uit de Tour halen omdat 1 piemelhoofd doping had genomen.
Je kan toch als team niet verantwoordelijk zijn voor alles wat er gebeurt ?

De FIA heeft zich weer laten doen door hun eigen kinderachtigheid.

BTW: Als er niemand klacht indient mogen de stewards toch niets doen ? Het is intern bij McLaren en er heeft geen enkel ander team last van.
Waarom zouden de stewards dit onderzoeken als er van nergens een klacht komt ?



red76

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 01:04:17


Wil je dan toch een belachelijke straf uitspreken zet ze dan beide 2 plaatsen achteruit.

Hoe kan je nu een heel team straffen voor de stomme actie van 1 piloot ?



::)

Ferrari 2010

Citaat van: kojack op 05 augustus 2007 - 20:47:05
hoi f1 vrienden

Even een ander vraagje over de webstrijd, bij de voorspelling van de kwalificatie telt daar nu de kwalificatie uitslag  of de startopstelling ?
dat gaat nu wel een heel andere uitslag geven hé
Bij de oficiele site formula1.com is de kwalificatie uitslag 1 Alonso 2 Hamilton 3 Raikkonen,
maar de startopstelling is  1 Hamilton 2 Raikkonen 3 Heidfeld
welke van de twee is nu de juiste?

groetjes kojack
Het gaat om het resultaat in de kwali, niet om de startgrid. In dit geval is het dus 1 Alonso 2 Hamilton 3 Raikkonen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.