2008

Gestart door Racerke007, 25 juli 2007 - 00:02:36

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Mikacouli op 09 januari 2008 - 17:22:39
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 januari 2008 - 15:44:28
Waarom heb je je buik eigenlijk vol van Kimi? Hij doet geen slechte dingen, geen vuile uitspraken, waarmee is die buik dan gevuld? :-\

Het is een voormalig McLaren rijder ;) ;)

al reed hij voor Renault, zijn karakter is toch niet zo slecht van de fin. Hij is stil en zo zegt hij geen verkeerde dingen

meatball

Citaat van: robbert op 09 januari 2008 - 21:24:26
Citaat van: Mikacouli op 09 januari 2008 - 17:22:39
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 januari 2008 - 15:44:28
Waarom heb je je buik eigenlijk vol van Kimi? Hij doet geen slechte dingen, geen vuile uitspraken, waarmee is die buik dan gevuld? :-\

Het is een voormalig McLaren rijder ;) ;)

al reed hij voor Renault, zijn karakter is toch niet zo slecht van de fin. Hij is stil en zo zegt hij geen verkeerde dingen
Hij zegt gewoon niets,maar mompelt een paar onverstaanbare kreunen en daar moet je het mee doen.
Ik heb na een race altijd de indruk dat hij zelf niet beseft of hij nu gewonnen heeft of niet.
Ik heb nooit wat met die man gehad en zal het ook nooit hebben,en als f1 fan heb ik lekker recht op mijn eigen mening :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Recht op je eigen mening? Vergeet het! ;)
Hij mompelt inderdaad maar wat, maar je doet ook alsof hij geen toprokder is, alsof Massa beter is. Ik kan er tegen dat je hem niet kan hebben vanwegen zijn manier van leven, maar zijn prestaties zijn en blijven zijn prestaties.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

genoeg gejankt, toyota heeft zijn nieuwe wagen voorgesteld, ik zie vanalles wat, de spiegels in de sidepods verwerkt(renault), het brugje over de neus(mclaren), ...

scho0634

Citaat van: TimoGlockfan op 09 januari 2008 - 18:51:42
Citaat van: 0634 op 09 januari 2008 - 18:42:33
Ik denk alleen niet dat ie dat in de F1 kan doen .... ;)
Ach een fan moet leven van de hoop, dus je weet nooit 2004 was ook een onverwacht goed seizoensbegin voor trulli in de toyota.
En diezelfde Trulli kan nog wel eens sneller zijn rondjes rijden in de Toyota dan Glock....

_Makke_

Citaat van: meatball op 09 januari 2008 - 20:54:41
Citaat van: TimoGlockfan op 09 januari 2008 - 18:51:42
Citaat van: 0634 op 09 januari 2008 - 18:42:33
Ik denk alleen niet dat ie dat in de F1 kan doen .... ;)
Ach een fan moet leven van de hoop, dus je weet nooit 2004 was ook een onverwacht goed seizoensbegin voor trulli in de toyota.
Maar daar is het ook bij gebleven ;)

Inderdaad, Toyota schiet al elk jaar tekort, en dit jaar gaan ze ineens afrekenen met onderandere Renault en BMW en gaan ze op het podium staan... Als ze op het podium hadden willen staan hadden ze Aonso moeten binnenhalen, die had Toyota minstens 0.6s sneller gemaakt ;)

Nene, ik zie geen verandering komen in de positie van Toyota, wat dus zal resulteren in een exit van het Toyota F1 Team, in mijn ogen zeker geen verlies voor de F1, want hun inbreng is steeds zéér beperkt gebleven, zeker als je je bedenkt hoeveel geld ze er tegenaan gesmeten hebben :D

Folkert

Citaat van: _Makke_ op 11 januari 2008 - 01:52:53
Citaat van: meatball op 09 januari 2008 - 20:54:41
Citaat van: TimoGlockfan op 09 januari 2008 - 18:51:42
Citaat van: 0634 op 09 januari 2008 - 18:42:33
Ik denk alleen niet dat ie dat in de F1 kan doen .... ;)
Ach een fan moet leven van de hoop, dus je weet nooit 2004 was ook een onverwacht goed seizoensbegin voor trulli in de toyota.
Maar daar is het ook bij gebleven ;)

Inderdaad, Toyota schiet al elk jaar tekort, en dit jaar gaan ze ineens afrekenen met onderandere Renault en BMW en gaan ze op het podium staan... Als ze op het podium hadden willen staan hadden ze Aonso moeten binnenhalen, die had Toyota minstens 0.6s sneller gemaakt ;)

Nene, ik zie geen verandering komen in de positie van Toyota, wat dus zal resulteren in een exit van het Toyota F1 Team, in mijn ogen zeker geen verlies voor de F1, want hun inbreng is steeds zéér beperkt gebleven, zeker als je je bedenkt hoeveel geld ze er tegenaan gesmeten hebben :D
Ene kant zou ik ze ook zeker neit missen. Wat hebben ze n ou gepresteerd?
Andere kant zou het wel mooi zijn als ze er nu wel eens een keer bij staan. Samen met Renault, BMW, Mclaren en Ferrari.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Die Button heeft met nieuwjaar denk ik een vuurpijl in zijn harses gekregen. Wat een onnozele uitspraken:

"Button beweert dat het slechte seizoen van 2007 niet eens zo dramatisch was voor Honda. ,,Het klinkt misschien stom, maar als we een redelijk jaar gehad hadden, waren we misschien op dezelfde weg doorgegaan", legt hij uit."

ja, vast. Ik denk dat Ferrari dan ook baalt van de titel van Kimi.....

En daar is ie weer, de uitspraak die vrijwel ieder team doet in de winter:

"Het hervonden enthousiasme zou Honda volgens Button dichter bij de top moeten brengen. Button: ,,Ik denk dat we in 2008 al flink in de buurt zullen komen en in 2009 zouden we om de wereldtitel moeten strijden. Als we met een goede auto op die positie terecht kunnen komen, dan zal het team ook het kampioenschap winnen. We zijn nu erg sterk."

Hij is echt een onnozele Brit.



http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6781

KVDracer

Honda heeft in 2007 uiterst slecht gepresteerd, maar de jaren hiervoor presteerden ze redelijk goed vond ik. En nu met Ross Brawn erbij zullen ze toch wel een stuk meer naar de top moeten geraken. Ik zeg niet dat ze in 2009 gaan meestrijden om de wereldtitel, maar je mag ze zeker niet afschrijven. Wie had gedacht dat Renault in 2005 en 2006 met de wereldtitels ging lopen? Ik had dit in 2003 zeker en vast niet verwacht. En ieder F1 rijder die niet droomt van de titel, die zou beter zijn plaats afstaan aan een gemotiveerdere rijder.

scho0634

Ik schrijf ze ook niet af, ik wens ze het beste toe. Maar ga nou niet dom lopen roepen dat een slecht jaar goed is voor een team. Dat is gelul.

Karre

Citaat van: Burorri op 05 januari 2008 - 19:48:51
Citaat van: _Makke_ op 21 oktober 2007 - 13:17:25
Citaat van: TimoGlockfan op 21 oktober 2007 - 12:25:05
Citaat van: Karre op 21 oktober 2007 - 09:27:13
2008 wellicht laatste seizoen van Toyota

Het team van Toyota zou overwegen om na volgend seizoen de handdoek te gooien en de Formule 1 te verlaten als zelfstandig team. De Japanse renstal debuteerde in 2002 en boekte sindsdien geen indrukwekkende resultaten. De aanzienlijke investeringen stonden nog niet garant voor overwinningen en dat zou ook de reden zijn om de Formule 1 voor gezien te houden.

De zwakke resultaten in combinatie met de grote uitgavenpost zou de directie gedwongen hebben om 2008 tot een alles of niets seizoen te bombarderen. Dit gerucht is de wereld in geholpen door een bron die nauwe contacten onderhoudt met Nicolas Todt. De Fransman is eigenaar van GP2-team ART Grand Prix en zaakwaarnemer van diverse coureurs, waaronder Felipe Massa. Die kreeg deze week een contractverlenging van Ferrari, maar stond in de belangstelling van Toyota. Het verhaal gaat nu dat Todt bij vader en Ferrari-teambaas Jean Todt aangedrongen heeft op een nieuw contract, omdat Toyota geen optie is vanwege het feit dat de toekomst van de Japanse renstal na volgend seizoen onzeker zou zijn.

bron: f1today.nl
Zou jammer zijn :-[

Echt veel hebben ze niet bijgedragen aan de F1, dus echt missen zal ik ze niet doen. Als dit bericht ook de waarheid is eh...
Ik heb elke race al moeten te onthouden dat ze mee doen. Missen zal ik ze dus echt niet, en Ralf ook niet trouwens.

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/01/17/howett-toyota-in-elk-geval-tot-2012-in-f1/


Jasper

"mocht het antwoord van de Spanjaarden niet volstaan" zegt het allemaal. ;)

supersteven

een storm in een glas water

was Damon Hill niet bedreigd voor de gp duitsland in 94-95 en de races was dan ook doorgegaan
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Laat het maar waar zijn, heb nooit geen voorstander geweest van Alonso, maar een aantal van zijn fans zijn helaas al even erg, of, eigenlijk gewoon nog erger. Zielig hoopje slechte verliezers.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.