Geen viking vleugels op Mclaren...

Gestart door dami, 21 juli 2007 - 10:52:33

« vorige - volgende »

dami

is het iemand al opgevallen, Mclaren rijdt zonder viking vleugels in Duitsland.

Doefie

Proficiat, in de tests op Francorchamps ook al niet.

Tim C

Citaat van: Doefie op 21 juli 2007 - 15:17:37
Proficiat, in de tests op Francorchamps ook al niet.
Zo grof hoeft het nu ook weer niet ;)

Op Speed gooiden ze een balletje op dat het te maken zou hebben met Coughlan. Zijn "vervanger" zou een andere richting uitwillen.

Doefie

Citaat van: Tim C op 21 juli 2007 - 15:50:41
Citaat van: Doefie op 21 juli 2007 - 15:17:37
Proficiat, in de tests op Francorchamps ook al niet.
Zo grof hoeft het nu ook weer niet ;)

Kwam slechter over dan bedoelt, sorry.

Racerke007

CitaatZijn "vervanger" zou een andere richting uitwillen.

pure speculatie

wat ook kan: dat ze eindelijk de achtervleugel kunnen laten doen wat ze willen zonder dat de aanstormende rijwind in de juiste richting geduwd moet worden.

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 21 juli 2007 - 16:30:53
pure speculatie
Alles lezen, daarom ook dat eerste stukje over een balletje opgooien ;)

Racerke007

ja maar als antwoord wil ik nog even benadrukken dat dat zeker niet het feit kan zijn  8)

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 22 juli 2007 - 01:31:17
ja maar als antwoord wil ik nog even benadrukken dat dat zeker niet het feit kan zijn  8)
Is het eigenlijk goed werken daar op McLaren? ::)

Racerke007


ivan_

ik vond hem mooier met vikking vleugers

Jasper

The famous horns were gone at the last round at the Nurburgring and remain absent in Hungary, though it is too early to say whether the change is definitive. What is clear is that the new 'cleaner' configuration of the engine cover works in partnership with the heavily-revised rear wing adopted at the last race. Since their introduction around two years ago, the horn winglets' prime function was never one of downforce, but rather as airflow conditioners, aiding the efficiency of the rear wing. It seems McLaren's latest rear wing doesn't need that help, and removing the horns also gets rid of the small additional drag they generated.

Formula1.com